AΜ103 – Ολοκληρωμένο Πακέτο Ανάπτυξης Μαθηματικών Ικανοτήτων και Εμπέδωσης Ύλης Γ' Τάξης
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης Γ’53 Κουίζ
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 1 ΔΩΡΕΑΝ
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 1
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 2
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 3
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 4
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 5
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 6
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 7
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 8
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 9
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 10
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 11
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 12
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 13
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 14
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 15
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 16
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 17
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 18
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 19
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 20
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 21
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 22
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 23
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 24
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 25
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 26
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 27
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 28
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 29
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 30
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 31
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 32
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 33
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 34
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 35
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 36
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 37
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 38
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 39
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 40
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 41
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 42
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 43
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 44
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 45
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 46
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 47
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 48
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 49
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 50
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 51
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 52
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 1 ΔΩΡΕΑΝ
-
Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών Γ’49 Κουίζ
-
Γ’ Τάξη / Test 1 Αισθητοποίηση, σύνθεση, ανάλυση, σύγκριση και σειροθέτηση αριθμών μέχρι το 100 ΔΩΡΕΑΝ (σελ. σχολ. βιβλίου 8-12)
-
Γ’ Τάξη / Test 1 Αισθητοποίηση, σύνθεση, ανάλυση, σύγκριση και σειροθέτηση αριθμών μέχρι το 100 (σελ. σχολ. βιβλίου 8-12)
-
Γ’ Τάξη / Test 2 Σύνθεση, ανάλυση σύγκριση και σειροθέτηση αριθμών μέχρι το 1000 (σελ. σχολ. βιβλίου 13-18)
-
Γ’ Τάξη / Test 3 Αισθητοποίηση, σύνθεση και ανάλυση αριθμών μέχρι το 1000 (σελ. σχολ. βιβλίου 19-25)
-
Γ’ Τάξη / Test 4 Σύγκριση και σειροθέτηση αριθμών μέχρι το 1000, μοτίβα και εκτίμηση (σελ. σχολ. βιβλίου 26-35)
-
Γ’ Τάξη / Test 5 Πρόσθεση και αφαίρεση με υπερπήδηση ή χάλασμα δεκάδας μέχρι το 20 (σελ. σχολ. βιβλίου 50-54)
-
Γ’ Τάξη / Test 6 Πρόσθεση και αφαίρεση αριθμών μέχρι το 100 με ή χωρίς υπερπήδηση ή χάλασμα δεκάδας, σχέσεις ισότητας. Κατακόρυφος αλγόριθμος (σελ. σχολ. βιβλίου 55-64)
-
Γ’ Τάξη / Test 7 Πρόσθεση αριθμών μέχρι το 100, επίλυση προβλήματος μοντελοποίησης με υπερπήδηση δεκάδας (νοεροί υπολογισμοί) και αφαίρεση μονοψήφιου από διψήφιο αριθμό με χάλασμα δεκάδας (νοεροί υπολογισμοί), (σελ. σχολ. βιβλίου 65-72)
-
Γ’ Τάξη / Test 8 Αφαίρεση αριθμών με χάλασμα δεκάδας (νοεροί υπολογισμοί και κατακόρυφος αλγόριθμος). Αφαίρεση μονοψήφιου από διψήφιο αριθμό με χάλασμα δεκάδας (κατακόρυφος αλγόριθμος). Μοτίβα πρόσθεσης και αφαίρεσης (σελ. σχολ. βιβλίου 73-84)
-
Γ’ Τάξη / Test 9 Μοτίβα πολλαπλασιασμού 2, 5 και 10, Λύση προβλήματος με χρήση παρενθέσεων, Νομισματικό σύστημα (σελ. σχολ. βιβλίου 8-17)
-
Γ’ Τάξη / Test 10 Μοτίβο πολλαπλασιασμού 2, 3, 4 (Α), (σελ. σχολ. βιβλίου 18-22)
-
Γ’ Τάξη / Test 11 Μοτίβο πολλαπλασιασμού 2, 3, 4 (Β), (σελ. σχολ. βιβλίου 23-30)
-
Γ’ Τάξη / Test 12 Εναδικά κλάσματα – Το κλάσμα ως μέρος επιφάνειας και ως μέρος αριθμού. Μοτίβα πολλαπλασιασμού 2, 3, 4, 5, 6 και 10 (σελ. σχολ. βιβλίου 31-42)
-
Γ’ Τάξη / Test 13 Τέλεια και ατελής διαίρεση (σελ. σχολ. βιβλίου 43-46)
-
Γ’ Τάξη / Test 14 Μοτίβα – Μοτίβο πολλαπλασιασμού 9 (σελ. σχολ. βιβλίου 47-56)
-
Γ’ Τάξη / Test 15 Ταξινόμηση και ονομασία τριγώνων ως προς τις γωνίες τους. Αναγνώριση και σύγκριση γωνιών (σελ. σχολ. βιβλίου 8-15)
-
Γ’ Τάξη / Test 16 Πολύγωνα (σελ. σχολ. βιβλίου 16-18)
-
Γ’ Τάξη / Test 17 Παράλληλες γραμμές και Παραλληλόγραμμα (σελ. σχολ. βιβλίου 19-28)
-
Γ’ Τάξη / Test 18 Μοτίβο πολλαπλασιασμού 7 – Ημερολόγιο Λύση προβλήματος (σελ. σχολ. βιβλίου 40-44)
-
Γ’ Τάξη / Test 19 Μοτίβο πολλαπλασιασμού 8 – Ημερολόγιο Λύση προβλήματος (σελ. σχολ. βιβλίου 40-44)
-
Γ’ Τάξη / Test 20 Υπολογισμός εμβαδού επιφάνειας (σελ. σχολ. βιβλίου 53-55)
-
Γ’ Τάξη / Test 21 Διερεύνηση τύπου υπολογισμού εμβαδού ορθογωνίου. Περίμετρος και εμβαδόν σχημάτων (σελ. σχολ. βιβλίου 56-65)
-
Γ’ Τάξη / Test 22 Μη εναδικά κλάσματα και τετράγωνοι αριθμοί (σελ. σχολ. βιβλίου 66-72)
-
Γ’ Τάξη / Test 23 Διατεταγμένα ζεύγη – Περιγραφή και καθορισμός θέσης στον χώρο. Θέση σημείου σε ορθοκανονικό σύστημα αξόνων (σελ. σχολ. βιβλίου 8-14)
-
Γ’ Τάξη / Test 24 Αισθητοποίηση, σύνθεση και ανάλυση τετραψήφιων αριθμών – Αξία θέσης ψηφίου (σελ. σχολ. βιβλίου 15-23)
-
Γ’ Τάξη / Test 25 Σύγκριση και σειροθέτηση τετραψήφιων αριθμών – Γραμμική Γραφική Παράσταση– Ομαδοποίηση και ανταλλαγή (σελ. σχολ. βιβλίου 24-34)
-
Γ’ Τάξη / Test 26 Μάζα (kg, g) και Χωρητικότητα (L, ml), (σελ. σχολ. βιβλίου: 35-40)
-
Γ’ Τάξη / Test 27 Στρογγυλοποίηση αριθμών στην πλησιέστερη δεκάδα και εκατοντάδα (σελ. σχολ. βιβλίου: 41-47)
-
Γ’ Τάξη / Test 28 Όγκος – οπτικοποίηση, εκτίμηση αθροίσματος και διαφοράς (σελ. σχολ. βιβλίου: 68-74)
-
Γ’ Τάξη / Test 29 Πρόσθεση και αφαίρεση τριψήφιων αριθμών με και χωρίς υπερπήδηση – Νοεροί υπολογισμοί και αλγόριθμος (σελ. σχολ. βιβλίου: 75-81)
-
Γ’ Τάξη / Test 30 Αφαίρεση τριψήφιων αριθμών με χάλασμα – Αλγόριθμος (σελ. σχολ. βιβλίου: 82-91)
-
Γ’ Τάξη / Test 31 Επίλυση προβλήματος – Πρόσθεση και αφαίρεση τετραψήφιων αριθμών – Νοεροί υπολογισμοί (σελ. σχολ. βιβλίου: 92-97)
-
Γ’ Τάξη / Test 32 Άλγεβρα – Επίλυση εξισώσεων και πιθανότητες (σελ. σχολ. βιβλίου: 98-103)
-
Γ’ Τάξη / Test 33 Συμμετρία (σελ. σχολ. βιβλίου: 8-14)
-
Γ’ Τάξη / Test 34 Έννοιες χώρου-Οδηγίες κατεύθυνσης με και χωρίς τα σημεία του ορίζοντα (σελ. σχολ. βιβλίου: 15-17)
-
Γ’ Τάξη / Test 35 Υπολογισμός γινομένου με παράγοντα/ες πολλαπλάσιο/α του 10, επίλυση προβλημάτων χρόνου (σελ. σχολ. βιβλίου: 18-23)
-
Γ’ Τάξη / Test 36 Εκτίμηση γινομένου, Νοεροί υπολογισμοί γινομένου με τη χρήση επιμεριστικής ιδιότητας (σελ. σχολ. βιβλίου: 24-30)
-
Γ’ Τάξη / Test 37 Εισαγωγή στον αλγόριθμο του πολλαπλασιασμού, επιμεριστική ιδιότητα στον πολλαπλασιασμό με τριψήφιο παράγοντα, υπολογισμός γινομένου (σελ. σχολ. βιβλίου: 31-40)
-
Γ’ Τάξη / Test 38 Αναγνώριση και ονομασία στερεών, Στερεά-Αποτυπώματα (σελ. σχολ. βιβλίου: 58-67)
-
Γ’ Τάξη / Test 39 Οπτικοποίηση-προβολή στερεών, αναγνώριση εδρών, αναγνώριση και κατασκευή αναπτύγματος του κύβου (σελ. σχολ. βιβλίου: 68-72)
-
Γ’ Τάξη / Test 40 Ατελής Διαίρεση (σελ. σχολ. βιβλίου 8-16)
-
Γ’ Τάξη / Test 41 Στρατηγικές υπολογισμού πηλίκου με τη χρήση της επιμεριστικής ιδιότητας (σελ. σχολ. βιβλίου 17-20)
-
Γ’ Τάξη / Test 42 Διαισθητική εισαγωγή δεκαδικών αριθμών μέσω του νομισματικού συστήματος και μέσω μονάδων μέτρησης του μήκους (σελ. σχολ. βιβλίου 30-39)
-
Γ’ Τάξη / Test 43 Διαισθητική εισαγωγή δεκαδικών αριθμών μέσω μονάδων μέτρησης του μήκους (σελ. σχολ. βιβλίου 40-47)
-
Γ’ Τάξη / Test 44 Εισαγωγή στις πράξεις δεκαδικών αριθμών μέσω του νομισματικού συστήματος (σελ. σχολ. βιβλίου 48-51)
-
Γ’ Τάξη / Test 45 Ώρα (π.μ. και μ.μ.) και χρονική διάρκεια δραστηριοτήτων (σελ. σχολ. βιβλίου 66-76)
-
Γ’ Τάξη / Test 46 Το κλάσμα ως μέρος συνόλου διακριτών στοιχείων (σελ. σχολ. βιβλίου 77-87)
-
Γ’ Τάξη / Test 47 Σύγκριση εναδικών κλασμάτων, κλασμάτων με τον ίδιο αριθμητή και ομώνυμων κλασμάτων (σελ. σχολ. βιβλίου 88-93)
-
Γ’ Τάξη / Test 48 Συμπλήρωση ακέραιας μονάδας (σελ. σχολ. βιβλίου 94-97)
-
Γ’ Τάξη / Test 1 Αισθητοποίηση, σύνθεση, ανάλυση, σύγκριση και σειροθέτηση αριθμών μέχρι το 100 ΔΩΡΕΑΝ (σελ. σχολ. βιβλίου 8-12)
-
Έντυπες Ασκήσεις Μαθηματικών Γ’48 Θέματα
-
Γ-1-Aισθητοποίηση και πράξεις αριθμών μέχρι το 1000 Δωρεάν
-
Γ-2-Σύνθεση, ανάλυση, σύγκριση και σειροθέτηση μέχρι το 1000
-
Γ-3-Αισθητοποίηση, σύνθεση και ανάλυση αριθμών μέχρι το 1000
-
Γ-4-Σύγκριση και σειροθέτηση αριθμών μέχρι το 1000, μοτίβα και εκτίμηση
-
Γ-5-Πρόσθεση και αφαίρεση με υπερπήδηση ή χάλασμα δεκάδας μέχρι το 20
-
Γ-6-Πρόσθεση και αφαίρεση αριθμών μέχρι το 100 με ή χωρίς υπερπήδηση ή χάλασμα δεκάδας
-
Γ-7-Πρόσθεση αριθμών μέχρι το 100, επίλυση προβλήματος μοντελοποίησης με υπερπήδηση δεκάδας
-
Γ-8-Αφαίρεση αριθμών με χάλασμα δεκάδας
-
Γ-9-Μοτίβα πολλαπλασιασμού 2, 5 και 10
-
Γ-10-Μοτίβα πολλαπλασιασμού 2, 3 και 4 (Α)
-
Γ-11-Μοτίβα πολλαπλασιασμού 2, 3 και 4 (B)
-
Γ-12-Εναδικά κλάσματα – Μοτίβα πολλαπλασιασμού 2, 3, 4, 5, 6 και 10
-
Γ-13-Τέλεια και ατελής διαίρεση
-
Γ-14-Μοτίβα – Μοτίβο πολλαπλασιασμού 9
-
Γ-15-Ταξινόμηση και ονομασία τριγώνων ως προς τις γωνιές τους – Αναγνώριση και σύγκριση γωνιών
-
Γ-16-Πολύγωνα
-
Γ-17-Παράλληλες γραμμές – Παραλληλόγραμμα
-
Γ-18-Μοτίβο Πολλαπλασιασμού 7 – Ημερολόγιο
-
Γ-19-Μοτίβο Πολλαπλασιασμού 8 – Λύση προβλήματος
-
Γ-20-Υπολογισμός εμβαδού επιφάνειας
-
Γ-21-Διερεύνηση τύπου υπολογισμού εμβαδού ορθογωνίου – Περίμετρος και εμβαδόν σχημάτων
-
Γ-22-Μη εναδικά κλάσματα-Τετράγωνοι αριθμοί
-
Γ-23-Διατεταγμένα ζεύγη
-
Γ-24-Αισθητοποίηση, σύνθεση και ανάλυση τετραψήφιων αριθμών
-
Γ-25-Σύγκριση και σειροθέτηση τετραψήφιων αριθμών
-
Γ-26-Μάζα-Χωρητικότητα
-
Γ-27-Στρογγυλοποίηση αριθμών στην πλησιέστερη δεκάδα _ εκατοντάδα
-
Γ-28-Όγκος _ εκτίμηση αθροίσματος και διαφοράς
-
Γ-29-Πρόσθεση και αφαίρεση τριψήφιων αριθμών με και χωρίς υπερπήδηση
-
Γ-30-Αφαίρεση τριψήφιων αριθμών με χάλασμα-Αλγόριθμος
-
Γ-31-Επίλυση προβλήματος
-
Γ-32-Επίλυση εξισώσεων _ Πιθανότητες
-
Γ-33-Συμμετρία
-
Γ-34-Οδηγίες Κατεύθυνσης
-
Γ-35-Υπολογισμός γινομένου πολλαπλάσιο_α του 10 Επίλυση προβλημάτων χρόνου
-
Γ-36-Εκτίμηση γινομένου _ Νοεροί υπολογισμοί γινομένου
-
Γ-37-Εισαγωγή στον αλγόριθμο του πολλαπλασιασμού _ Πολλαπλασιασμός με τριψήφιο παράγοντα
-
Γ-38-Αναγνώριση και ονομασία στερεών _ Αποτυπώματα
-
Γ-39-Αναγνώριση εδρών _ Αναγνώριση και κατασκευή αναπτύγματος του κύβου
-
Γ-40-Ατελής Διαίρεση
-
Γ-41-Στρατηγικές υπολογισμού πηλίκου με τη χρήση της επιμεριστικής ιδιότητας
-
Γ-42-Διαισθητική εισαγωγή δεκαδικών αριθμών, μέσω του νομισματικού συστήματος και μέσω μονάδων μέτρησης του μήκους
-
Γ-43-Διαισθητική εισαγωγή δεκαδικών αριθμών, μέσω μονάδων μέτρησης του μήκους
-
Γ-44-Εισαγωγή στις πράξεις δεκαδικών αριθμών, μέσω του νομισματικού συστήματος
-
Γ-45-Ώρα _ Διάρκεια
-
Γ-46-Το κλάσμα ως μέρος συνόλου διακριτών στοιχείων
-
Γ-47-Σύγκριση εναδικών κλασμάτων, κλασμάτων με τον ίδιο αριθμητή και ομώνυμων κλασμάτων
-
Γ-48-Συμπλήρωση ακέραιας μονάδας
-
Γ-1-Aισθητοποίηση και πράξεις αριθμών μέχρι το 1000 Δωρεάν
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης Γ’27 Κουίζ
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 1 ΔΩΡΕΑΝ
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 1
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 2
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 3
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 4
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 5
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 6
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 7
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 8
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 9
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 10
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 11
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 12
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 13
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 14
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 15
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 16
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 17
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 18
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 19
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 20
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 21
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 22
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 23
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 24
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 25
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 26
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 1 ΔΩΡΕΑΝ
-
ΜΔ102 – Ασκήσεις Προετοιμασίας Μαθηματικών Διαγωνισμών Γ’ – Δ’21 Κουίζ
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 1 ΔΩΡΕΑΝ
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 1
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 2
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 3
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 4
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 5
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 6
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 7
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 8
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 9
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 10
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 11
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 12
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 13
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 14
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 15
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 16
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 17
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 18
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 19
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 20
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 1 ΔΩΡΕΑΝ
Περίληψη Κουίζ
0 των 25 Ερωτήσεων ολοκληρώθηκαν
Ερωτήσεων:
Πληροφορίες
Έχετε ήδη ολοκληρώσει την Κουίζ στο παρελθόν. Ως εκ τούτου, δεν μπορείτε να το ξεκινήσετε ξανά.
Κουίζ φορτώνει…
Πρέπει να συνδεθείτε ή να εγγραφείτε για να ξεκινήσετε την Κουίζ.
Πρέπει πρώτα να συμπληρώσετε τα εξής:
Αποτελέσματα
Αποτελέσματα
0 από 25 Ερωτήσεων απαντήθηκαν σωστά
Ο χρόνος σας:
Ο χρόνος παρήλθε
Απαντήσατε 0 από 0, (0)
Κερδισμένος(-οι) Πόντος(-οί): 0 0, (0)
0 Δοκίμιο(α) σε εκκρεμότητα (Πιθανά σημεία: 0)
Κατηγορίες
- Δεν κατηγοριοποιούνται 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- Τρέχουσα
- Υπό Αξιολόγηση
- Απαντημένες
- Σωστό
- Εσφαλμένο
-
Ερώτησης 1 25
1. Ερώτησης
1. Πόσοι ακέραιοι αριθμοί υπάρχουν, οι οποίοι να είναι μεγαλύτεροι από το 10 και μικρότεροι από το 200 και να μπορούν να γραφτούν μόνο με ψηφία, τα οποία να είναι άρτιοι αριθμοί;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 2 25
2. Ερώτησης
2. Κατά πόσες μονάδες θα μεγαλώσει ο αριθμός 1.045, αν αλλάξουμε αμοιβαία θέση στα ψηφία 1 και 4;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 3 25
3. Ερώτησης
3. Η Φωτεινή παίζει ποδόσφαιρο μία φορά τη μέρα και σκοράρει 2 φορές σε κάθε παιχνίδι. Σε πόσες εβδομάδες θα σκοράρει συνολικά 56 φορές;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 4 25
4. Ερώτησης
4. Ποιος αριθμός πρέπει να μπει στη θέση του ερωτηματικού;
50 500 1000 1550 2150 ;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 5 25
5. Ερώτησης
5. Πόσους ακόμη όμοιους κύβους πρέπει να τοποθετήσουμε στο κουτί ώστε αυτό να γεμίσει;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 6 25
6. Ερώτησης
6. Ποιο από τα παρακάτω σχήματα έχει τη μικρότερη περίμετρο;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 7 25
7. Ερώτησης
7. Η Αλεξάνδρα έγραψε 3 διαδοχικούς αριθμούς (διαδοχικοί είναι οι αριθμοί στη σειρά, όπως π.χ. 3, 4, 5). Ποιο από τα παρακάτω δεν θα μπορούσε να είναι το άθροισμά τους;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 8 25
8. Ερώτησης
8. Ποιο από τα παρακάτω σχήματα δεν θα χρειαστεί για να καλύψουμε την επιφάνεια του τετραγώνου που έχει απομείνει;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 9 25
9. Ερώτησης
9. Παρατήρησε τις δύο ζυγίσεις. Σύμφωνα με αυτές, ποια σφαίρα είναι βαρύτερη;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 10 25
10. Ερώτησης
10. Ποιος αριθμός πρέπει να μπει στη θέση του ερωτηματικού στην παρακάτω πυραμίδα πρόσθεσης;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 11 25
11. Ερώτησης
11. Παρατήρησε την αριθμογραμμή. Ποιον αριθμό δείχνει το βέλος;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 12 25
12. Ερώτησης
12. Ποιος αριθμός πρέπει να πει στη θέση του ερωτηματικού ώστε να ισχύει η ισότητα;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 13 25
13. Ερώτησης
13. Ποιο από τα 4 κομμάτια δεν χρησιμοποιήσαμε για να φτιάξουμε το τετράγωνο της εικόνας;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 14 25
14. Ερώτησης
14. Αν γνωρίζουμε πως στις 13 Νοεμβρίου 2022 ήταν ημέρα Κυριακή, τι ημέρα ήταν στις 3 Νοεμβρίου 2022;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 15 25
15. Ερώτησης
15. Ποιο από τα τετράγωνα Α, Β, Γ, Δ θα μπορούσε να μπει στη θέση του ερωτηματικού;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 16 25
16. Ερώτησης
16. Ποια από τις 3 ζυγαριές έχει χαλάσει και δεν δείχνει τη σωστή ζύγιση;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 17 25
17. Ερώτησης
17. Ποιος αριθμός πρέπει να μπει στη θέση του ερωτηματικού;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 18 25
18. Ερώτησης
18. Ο κ. Μηνάς, όταν χρησιμοποιεί το λεωφορείο για να πάει στη δουλειά του και να επιστρέψει στο σπίτι του πληρώνει 3€ σε εισιτήρια. Όταν ο καιρός είναι καλός προτιμά να πηγαίνει στη δουλειά του με τα πόδια. Πιο σπάνια, χρησιμοποιεί ταξί και σε αυτήν την περίπτωση ξοδεύει 5€ σε κάθε διαδρομή. Τον προηγούμενο μήνα ξόδεψε συνολικά για τις μετακινήσεις του, από και προς τη δουλειά του, 38€. Ποιος από τους παρακάτω αριθμούς θα μπορούσε να δείχνει τις διαδρομές που έκανε με ταξί;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 19 25
19. Ερώτησης
19. Το άθροισμα δύο αριθμών είναι το 15 και το πηλίκο τους το 4. Ποιο από τα παρακάτω θα μπορούσε να είναι το γινόμενό τους;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 20 25
20. Ερώτησης
20. Η Σοφία, θέλει να χρησιμοποιήσει τους κύβους από την κατασκευή Α και τους κύβους από την κατασκευή Β, για να φτιάξει την κατασκευή Γ. Πόσοι κύβοι θα της περισσέψουν;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 21 25
21. Ερώτησης
21. Ο Βασίλης σχεδίασε ένα τετράγωνο και ένα ορθογώνιο παραλληλόγραμμο που και τα δύο είχαν περίμετρο 16cm. Ποιο από τα παρακάτω δεν θα μπορούσε να είναι το μήκος του ορθογωνίου;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 22 25
22. Ερώτησης
22. Ο Δημήτρης έριξε δύο ακόμη βολές στον στόχο. Ποιο από τα παρακάτω δεν θα μπορούσε να είναι το σύνολο των πόντων που συγκέντρωσε;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 23 25
23. Ερώτησης
23. Τρία κιβώτια ζυγίζουν μαζί 900 kg. Το ένα από τα τρία, είναι ελαφρύτερο από τα άλλα δύο (που έχουν το ίδιο βάρος) κατά 90 kg. Πόσο ζυγίζει το καθένα από τα άλλα δύο κιβώτια;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 24 25
24. Ερώτησης
24. Σε ένα νησί υπάρχουν τρία πλοία που εκτελούν το δρομολόγιο από και προς την ηπειρωτική χώρα. Κάθε μέρα δένουν στο λιμάνι του νησιού, ακριβώς 2 πλοία. Το πλοίο Α από Δευτέρα έως και Παρασκευή. Το πλοίο Β κάθε Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή. Πόσες ημέρες δένει στο λιμάνι του νησιού το τρίτο πλοίο;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 25 25
25. Ερώτησης
25. Κάθε τσουβάλι, έχει διπλάσια μάζα από το προηγούμενό του. (Το Β διπλάσια από το Α και το Γ διπλάσια από το Β) Ποιο από τα παρακάτω δεν θα μπορούσε να είναι το συνολικό βάρος όλων των τσουβαλιών;
ΣωστόΕσφαλμένο