AΜ103 – Ολοκληρωμένο Πακέτο Ανάπτυξης Μαθηματικών Ικανοτήτων και Εμπέδωσης Ύλης Γ' Τάξης
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης Γ’53 Κουίζ
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 1 ΔΩΡΕΑΝ
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 1
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 2
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 3
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 4
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 5
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 6
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 7
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 8
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 9
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 10
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 11
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 12
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 13
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 14
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 15
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 16
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 17
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 18
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 19
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 20
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 21
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 22
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 23
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 24
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 25
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 26
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 27
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 28
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 29
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 30
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 31
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 32
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 33
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 34
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 35
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 36
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 37
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 38
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 39
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 40
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 41
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 42
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 43
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 44
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 45
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 46
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 47
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 48
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 49
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 50
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 51
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 52
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 1 ΔΩΡΕΑΝ
-
Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών Γ’49 Κουίζ
-
Γ’ Τάξη / Test 1 Αισθητοποίηση, σύνθεση, ανάλυση, σύγκριση και σειροθέτηση αριθμών μέχρι το 100 ΔΩΡΕΑΝ (σελ. σχολ. βιβλίου 8-12)
-
Γ’ Τάξη / Test 1 Αισθητοποίηση, σύνθεση, ανάλυση, σύγκριση και σειροθέτηση αριθμών μέχρι το 100 (σελ. σχολ. βιβλίου 8-12)
-
Γ’ Τάξη / Test 2 Σύνθεση, ανάλυση σύγκριση και σειροθέτηση αριθμών μέχρι το 1000 (σελ. σχολ. βιβλίου 13-18)
-
Γ’ Τάξη / Test 3 Αισθητοποίηση, σύνθεση και ανάλυση αριθμών μέχρι το 1000 (σελ. σχολ. βιβλίου 19-25)
-
Γ’ Τάξη / Test 4 Σύγκριση και σειροθέτηση αριθμών μέχρι το 1000, μοτίβα και εκτίμηση (σελ. σχολ. βιβλίου 26-35)
-
Γ’ Τάξη / Test 5 Πρόσθεση και αφαίρεση με υπερπήδηση ή χάλασμα δεκάδας μέχρι το 20 (σελ. σχολ. βιβλίου 50-54)
-
Γ’ Τάξη / Test 6 Πρόσθεση και αφαίρεση αριθμών μέχρι το 100 με ή χωρίς υπερπήδηση ή χάλασμα δεκάδας, σχέσεις ισότητας. Κατακόρυφος αλγόριθμος (σελ. σχολ. βιβλίου 55-64)
-
Γ’ Τάξη / Test 7 Πρόσθεση αριθμών μέχρι το 100, επίλυση προβλήματος μοντελοποίησης με υπερπήδηση δεκάδας (νοεροί υπολογισμοί) και αφαίρεση μονοψήφιου από διψήφιο αριθμό με χάλασμα δεκάδας (νοεροί υπολογισμοί), (σελ. σχολ. βιβλίου 65-72)
-
Γ’ Τάξη / Test 8 Αφαίρεση αριθμών με χάλασμα δεκάδας (νοεροί υπολογισμοί και κατακόρυφος αλγόριθμος). Αφαίρεση μονοψήφιου από διψήφιο αριθμό με χάλασμα δεκάδας (κατακόρυφος αλγόριθμος). Μοτίβα πρόσθεσης και αφαίρεσης (σελ. σχολ. βιβλίου 73-84)
-
Γ’ Τάξη / Test 9 Μοτίβα πολλαπλασιασμού 2, 5 και 10, Λύση προβλήματος με χρήση παρενθέσεων, Νομισματικό σύστημα (σελ. σχολ. βιβλίου 8-17)
-
Γ’ Τάξη / Test 10 Μοτίβο πολλαπλασιασμού 2, 3, 4 (Α), (σελ. σχολ. βιβλίου 18-22)
-
Γ’ Τάξη / Test 11 Μοτίβο πολλαπλασιασμού 2, 3, 4 (Β), (σελ. σχολ. βιβλίου 23-30)
-
Γ’ Τάξη / Test 12 Εναδικά κλάσματα – Το κλάσμα ως μέρος επιφάνειας και ως μέρος αριθμού. Μοτίβα πολλαπλασιασμού 2, 3, 4, 5, 6 και 10 (σελ. σχολ. βιβλίου 31-42)
-
Γ’ Τάξη / Test 13 Τέλεια και ατελής διαίρεση (σελ. σχολ. βιβλίου 43-46)
-
Γ’ Τάξη / Test 14 Μοτίβα – Μοτίβο πολλαπλασιασμού 9 (σελ. σχολ. βιβλίου 47-56)
-
Γ’ Τάξη / Test 15 Ταξινόμηση και ονομασία τριγώνων ως προς τις γωνίες τους. Αναγνώριση και σύγκριση γωνιών (σελ. σχολ. βιβλίου 8-15)
-
Γ’ Τάξη / Test 16 Πολύγωνα (σελ. σχολ. βιβλίου 16-18)
-
Γ’ Τάξη / Test 17 Παράλληλες γραμμές και Παραλληλόγραμμα (σελ. σχολ. βιβλίου 19-28)
-
Γ’ Τάξη / Test 18 Μοτίβο πολλαπλασιασμού 7 – Ημερολόγιο Λύση προβλήματος (σελ. σχολ. βιβλίου 40-44)
-
Γ’ Τάξη / Test 19 Μοτίβο πολλαπλασιασμού 8 – Ημερολόγιο Λύση προβλήματος (σελ. σχολ. βιβλίου 40-44)
-
Γ’ Τάξη / Test 20 Υπολογισμός εμβαδού επιφάνειας (σελ. σχολ. βιβλίου 53-55)
-
Γ’ Τάξη / Test 21 Διερεύνηση τύπου υπολογισμού εμβαδού ορθογωνίου. Περίμετρος και εμβαδόν σχημάτων (σελ. σχολ. βιβλίου 56-65)
-
Γ’ Τάξη / Test 22 Μη εναδικά κλάσματα και τετράγωνοι αριθμοί (σελ. σχολ. βιβλίου 66-72)
-
Γ’ Τάξη / Test 23 Διατεταγμένα ζεύγη – Περιγραφή και καθορισμός θέσης στον χώρο. Θέση σημείου σε ορθοκανονικό σύστημα αξόνων (σελ. σχολ. βιβλίου 8-14)
-
Γ’ Τάξη / Test 24 Αισθητοποίηση, σύνθεση και ανάλυση τετραψήφιων αριθμών – Αξία θέσης ψηφίου (σελ. σχολ. βιβλίου 15-23)
-
Γ’ Τάξη / Test 25 Σύγκριση και σειροθέτηση τετραψήφιων αριθμών – Γραμμική Γραφική Παράσταση– Ομαδοποίηση και ανταλλαγή (σελ. σχολ. βιβλίου 24-34)
-
Γ’ Τάξη / Test 26 Μάζα (kg, g) και Χωρητικότητα (L, ml), (σελ. σχολ. βιβλίου: 35-40)
-
Γ’ Τάξη / Test 27 Στρογγυλοποίηση αριθμών στην πλησιέστερη δεκάδα και εκατοντάδα (σελ. σχολ. βιβλίου: 41-47)
-
Γ’ Τάξη / Test 28 Όγκος – οπτικοποίηση, εκτίμηση αθροίσματος και διαφοράς (σελ. σχολ. βιβλίου: 68-74)
-
Γ’ Τάξη / Test 29 Πρόσθεση και αφαίρεση τριψήφιων αριθμών με και χωρίς υπερπήδηση – Νοεροί υπολογισμοί και αλγόριθμος (σελ. σχολ. βιβλίου: 75-81)
-
Γ’ Τάξη / Test 30 Αφαίρεση τριψήφιων αριθμών με χάλασμα – Αλγόριθμος (σελ. σχολ. βιβλίου: 82-91)
-
Γ’ Τάξη / Test 31 Επίλυση προβλήματος – Πρόσθεση και αφαίρεση τετραψήφιων αριθμών – Νοεροί υπολογισμοί (σελ. σχολ. βιβλίου: 92-97)
-
Γ’ Τάξη / Test 32 Άλγεβρα – Επίλυση εξισώσεων και πιθανότητες (σελ. σχολ. βιβλίου: 98-103)
-
Γ’ Τάξη / Test 33 Συμμετρία (σελ. σχολ. βιβλίου: 8-14)
-
Γ’ Τάξη / Test 34 Έννοιες χώρου-Οδηγίες κατεύθυνσης με και χωρίς τα σημεία του ορίζοντα (σελ. σχολ. βιβλίου: 15-17)
-
Γ’ Τάξη / Test 35 Υπολογισμός γινομένου με παράγοντα/ες πολλαπλάσιο/α του 10, επίλυση προβλημάτων χρόνου (σελ. σχολ. βιβλίου: 18-23)
-
Γ’ Τάξη / Test 36 Εκτίμηση γινομένου, Νοεροί υπολογισμοί γινομένου με τη χρήση επιμεριστικής ιδιότητας (σελ. σχολ. βιβλίου: 24-30)
-
Γ’ Τάξη / Test 37 Εισαγωγή στον αλγόριθμο του πολλαπλασιασμού, επιμεριστική ιδιότητα στον πολλαπλασιασμό με τριψήφιο παράγοντα, υπολογισμός γινομένου (σελ. σχολ. βιβλίου: 31-40)
-
Γ’ Τάξη / Test 38 Αναγνώριση και ονομασία στερεών, Στερεά-Αποτυπώματα (σελ. σχολ. βιβλίου: 58-67)
-
Γ’ Τάξη / Test 39 Οπτικοποίηση-προβολή στερεών, αναγνώριση εδρών, αναγνώριση και κατασκευή αναπτύγματος του κύβου (σελ. σχολ. βιβλίου: 68-72)
-
Γ’ Τάξη / Test 40 Ατελής Διαίρεση (σελ. σχολ. βιβλίου 8-16)
-
Γ’ Τάξη / Test 41 Στρατηγικές υπολογισμού πηλίκου με τη χρήση της επιμεριστικής ιδιότητας (σελ. σχολ. βιβλίου 17-20)
-
Γ’ Τάξη / Test 42 Διαισθητική εισαγωγή δεκαδικών αριθμών μέσω του νομισματικού συστήματος και μέσω μονάδων μέτρησης του μήκους (σελ. σχολ. βιβλίου 30-39)
-
Γ’ Τάξη / Test 43 Διαισθητική εισαγωγή δεκαδικών αριθμών μέσω μονάδων μέτρησης του μήκους (σελ. σχολ. βιβλίου 40-47)
-
Γ’ Τάξη / Test 44 Εισαγωγή στις πράξεις δεκαδικών αριθμών μέσω του νομισματικού συστήματος (σελ. σχολ. βιβλίου 48-51)
-
Γ’ Τάξη / Test 45 Ώρα (π.μ. και μ.μ.) και χρονική διάρκεια δραστηριοτήτων (σελ. σχολ. βιβλίου 66-76)
-
Γ’ Τάξη / Test 46 Το κλάσμα ως μέρος συνόλου διακριτών στοιχείων (σελ. σχολ. βιβλίου 77-87)
-
Γ’ Τάξη / Test 47 Σύγκριση εναδικών κλασμάτων, κλασμάτων με τον ίδιο αριθμητή και ομώνυμων κλασμάτων (σελ. σχολ. βιβλίου 88-93)
-
Γ’ Τάξη / Test 48 Συμπλήρωση ακέραιας μονάδας (σελ. σχολ. βιβλίου 94-97)
-
Γ’ Τάξη / Test 1 Αισθητοποίηση, σύνθεση, ανάλυση, σύγκριση και σειροθέτηση αριθμών μέχρι το 100 ΔΩΡΕΑΝ (σελ. σχολ. βιβλίου 8-12)
-
Έντυπες Ασκήσεις Μαθηματικών Γ’48 Θέματα
-
Γ-1-Aισθητοποίηση και πράξεις αριθμών μέχρι το 1000 Δωρεάν
-
Γ-2-Σύνθεση, ανάλυση, σύγκριση και σειροθέτηση μέχρι το 1000
-
Γ-3-Αισθητοποίηση, σύνθεση και ανάλυση αριθμών μέχρι το 1000
-
Γ-4-Σύγκριση και σειροθέτηση αριθμών μέχρι το 1000, μοτίβα και εκτίμηση
-
Γ-5-Πρόσθεση και αφαίρεση με υπερπήδηση ή χάλασμα δεκάδας μέχρι το 20
-
Γ-6-Πρόσθεση και αφαίρεση αριθμών μέχρι το 100 με ή χωρίς υπερπήδηση ή χάλασμα δεκάδας
-
Γ-7-Πρόσθεση αριθμών μέχρι το 100, επίλυση προβλήματος μοντελοποίησης με υπερπήδηση δεκάδας
-
Γ-8-Αφαίρεση αριθμών με χάλασμα δεκάδας
-
Γ-9-Μοτίβα πολλαπλασιασμού 2, 5 και 10
-
Γ-10-Μοτίβα πολλαπλασιασμού 2, 3 και 4 (Α)
-
Γ-11-Μοτίβα πολλαπλασιασμού 2, 3 και 4 (B)
-
Γ-12-Εναδικά κλάσματα – Μοτίβα πολλαπλασιασμού 2, 3, 4, 5, 6 και 10
-
Γ-13-Τέλεια και ατελής διαίρεση
-
Γ-14-Μοτίβα – Μοτίβο πολλαπλασιασμού 9
-
Γ-15-Ταξινόμηση και ονομασία τριγώνων ως προς τις γωνιές τους – Αναγνώριση και σύγκριση γωνιών
-
Γ-16-Πολύγωνα
-
Γ-17-Παράλληλες γραμμές – Παραλληλόγραμμα
-
Γ-18-Μοτίβο Πολλαπλασιασμού 7 – Ημερολόγιο
-
Γ-19-Μοτίβο Πολλαπλασιασμού 8 – Λύση προβλήματος
-
Γ-20-Υπολογισμός εμβαδού επιφάνειας
-
Γ-21-Διερεύνηση τύπου υπολογισμού εμβαδού ορθογωνίου – Περίμετρος και εμβαδόν σχημάτων
-
Γ-22-Μη εναδικά κλάσματα-Τετράγωνοι αριθμοί
-
Γ-23-Διατεταγμένα ζεύγη
-
Γ-24-Αισθητοποίηση, σύνθεση και ανάλυση τετραψήφιων αριθμών
-
Γ-25-Σύγκριση και σειροθέτηση τετραψήφιων αριθμών
-
Γ-26-Μάζα-Χωρητικότητα
-
Γ-27-Στρογγυλοποίηση αριθμών στην πλησιέστερη δεκάδα _ εκατοντάδα
-
Γ-28-Όγκος _ εκτίμηση αθροίσματος και διαφοράς
-
Γ-29-Πρόσθεση και αφαίρεση τριψήφιων αριθμών με και χωρίς υπερπήδηση
-
Γ-30-Αφαίρεση τριψήφιων αριθμών με χάλασμα-Αλγόριθμος
-
Γ-31-Επίλυση προβλήματος
-
Γ-32-Επίλυση εξισώσεων _ Πιθανότητες
-
Γ-33-Συμμετρία
-
Γ-34-Οδηγίες Κατεύθυνσης
-
Γ-35-Υπολογισμός γινομένου πολλαπλάσιο_α του 10 Επίλυση προβλημάτων χρόνου
-
Γ-36-Εκτίμηση γινομένου _ Νοεροί υπολογισμοί γινομένου
-
Γ-37-Εισαγωγή στον αλγόριθμο του πολλαπλασιασμού _ Πολλαπλασιασμός με τριψήφιο παράγοντα
-
Γ-38-Αναγνώριση και ονομασία στερεών _ Αποτυπώματα
-
Γ-39-Αναγνώριση εδρών _ Αναγνώριση και κατασκευή αναπτύγματος του κύβου
-
Γ-40-Ατελής Διαίρεση
-
Γ-41-Στρατηγικές υπολογισμού πηλίκου με τη χρήση της επιμεριστικής ιδιότητας
-
Γ-42-Διαισθητική εισαγωγή δεκαδικών αριθμών, μέσω του νομισματικού συστήματος και μέσω μονάδων μέτρησης του μήκους
-
Γ-43-Διαισθητική εισαγωγή δεκαδικών αριθμών, μέσω μονάδων μέτρησης του μήκους
-
Γ-44-Εισαγωγή στις πράξεις δεκαδικών αριθμών, μέσω του νομισματικού συστήματος
-
Γ-45-Ώρα _ Διάρκεια
-
Γ-46-Το κλάσμα ως μέρος συνόλου διακριτών στοιχείων
-
Γ-47-Σύγκριση εναδικών κλασμάτων, κλασμάτων με τον ίδιο αριθμητή και ομώνυμων κλασμάτων
-
Γ-48-Συμπλήρωση ακέραιας μονάδας
-
Γ-1-Aισθητοποίηση και πράξεις αριθμών μέχρι το 1000 Δωρεάν
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης Γ’27 Κουίζ
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 1 ΔΩΡΕΑΝ
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 1
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 2
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 3
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 4
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 5
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 6
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 7
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 8
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 9
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 10
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 11
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 12
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 13
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 14
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 15
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 16
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 17
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 18
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 19
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 20
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 21
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 22
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 23
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 24
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 25
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 26
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 1 ΔΩΡΕΑΝ
-
ΜΔ102 – Ασκήσεις Προετοιμασίας Μαθηματικών Διαγωνισμών Γ’ – Δ’21 Κουίζ
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 1 ΔΩΡΕΑΝ
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 1
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 2
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 3
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 4
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 5
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 6
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 7
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 8
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 9
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 10
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 11
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 12
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 13
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 14
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 15
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 16
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 17
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 18
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 19
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 20
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 1 ΔΩΡΕΑΝ
Περίληψη Κουίζ
0 των 25 Ερωτήσεων ολοκληρώθηκαν
Ερωτήσεων:
Πληροφορίες
Έχετε ήδη ολοκληρώσει την Κουίζ στο παρελθόν. Ως εκ τούτου, δεν μπορείτε να το ξεκινήσετε ξανά.
Κουίζ φορτώνει…
Πρέπει να συνδεθείτε ή να εγγραφείτε για να ξεκινήσετε την Κουίζ.
Πρέπει πρώτα να συμπληρώσετε τα εξής:
Αποτελέσματα
Αποτελέσματα
0 από 25 Ερωτήσεων απαντήθηκαν σωστά
Ο χρόνος σας:
Ο χρόνος παρήλθε
Απαντήσατε 0 από 0, (0)
Κερδισμένος(-οι) Πόντος(-οί): 0 0, (0)
0 Δοκίμιο(α) σε εκκρεμότητα (Πιθανά σημεία: 0)
Κατηγορίες
- Δεν κατηγοριοποιούνται 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- Τρέχουσα
- Υπό Αξιολόγηση
- Απαντημένες
- Σωστό
- Εσφαλμένο
-
Ερώτησης 1 25
1. Ερώτησης
1. Ποιος αριθμός πρέπει να μπει στη θέση του ερωτηματικού;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 2 25
2. Ερώτησης
2. Ποιο είναι το άθροισμα των φυσικών αριθμών που βρίσκονται ανάμεσα στο 198 και το 201;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 3 25
3. Ερώτησης
3. Σε ένα ξενοδοχείο υπάρχουν δωμάτια με 8 κρεβάτια και δωμάτια με 2 κρεβάτια. Αν υπάρχουν 48 κρεβάτια και 3 δωμάτια των 8 κρεβατιών, πόσα δωμάτια υπάρχουν συνολικά;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 4 25
4. Ερώτησης
4. Πόσοι τριψήφιοι ακέραιοι αριθμοί υπάρχουν, οι οποίοι να έχουν και τα 3 τους ψηφία διαφορετικά;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 5 25
5. Ερώτησης
5. Ποιο είναι το αποτέλεσμα;
(11 + 22 + 9 + 8) : 2 =
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 6 25
6. Ερώτησης
6. Ποιος αριθμός πρέπει να μπει στο κενό, ώστε να είναι σωστή η ισότητα;
(105 + ………. ) x 2 = 840
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 7 25
7. Ερώτησης
7. Το άθροισμα των αριθμών στις κορυφές του τριγώνου είναι ο αριθμός στο κέντρο. Ποιος αριθμός πρέπει να μπει στη θέση του ερωτηματικού;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 8 25
8. Ερώτησης
8. Η Ελένη χρησιμοποίησε τρεις από τις παρακάτω καρτέλες για να σχηματίσει τον πιο κοντινό στο 900 αριθμό. Πόσο πλησίασε; (Ποια είναι η διαφορά του αριθμού που σχημάτισε με τον αριθμό 900;)
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 9 25
9. Ερώτησης
9. Για να σχηματίσουμε τον αριθμό 539 στον άβακα χρησιμοποιήσαμε 17 κρίκους. Πόσους επιπλέον κρίκους θα χρειαστούμε για να σχηματίσουμε τον αριθμό 757;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 10 25
10. Ερώτησης
10. Ποιος αριθμός θα πρέπει να μπει στην αριθμογραμμή στη θέση που δείχνει το βέλος;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 11 25
11. Ερώτησης
11. Ποιος πρέπει να είναι ο 8ος αριθμός στο παρακάτω αριθμητικό μοτίβο;
1, 2, 4, 8, 16, 32, …
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 12 25
12. Ερώτησης
12. Με τη βοήθεια της αριθμογραμμής υπολόγισε τη διαφορά Α – Β:
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 13 25
13. Ερώτησης
13. Πόσους διαφορετικούς τριψήφιους αριθμούς μπορείς να φτιάξεις με τις καρτέλες της εικόνας;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 14 25
14. Ερώτησης
14. Ποιο είναι το αποτέλεσμα:
Αν…
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 15 25
15. Ερώτησης
15. Από πόσους μικρούς κύβους αποτελείται ο μεγάλος κύβος;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 16 25
16. Ερώτησης
16. Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ μπορεί να αντικαταστήσει το κομμάτι του τετραγώνου που λείπει;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 17 25
17. Ερώτησης
17. Ο Αλέξανδρος σχημάτισε με σπίρτα μία σειρά με τρία τετράγωνα (1Χ3) όπως φαίνεται στο σχήμα. Πόσα σπίρτα θα χρειαζόταν για να σχηματίσει, προσθέτοντας δύο σειρές ακόμη, ένα μεγάλο τετράγωνο 3Χ3;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 18 25
18. Ερώτησης
18. Ποιο σχήμα πρέπει να μπει στη θέση του ερωτηματικού;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 19 25
19. Ερώτησης
19. Η Αλεξάνδρα σχεδίασε ένα τετράγωνο μέσα σε έναν κύκλο. Έπειτα σχεδίασε ένα τρίγωνο μέσα στον κύκλο αλλά έξω από το τετράγωνο. Ποιο από τα παρακάτω θα μπορούσε να είναι αυτό που σχεδίασε η Αλεξάνδρα;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 20 25
20. Ερώτησης
20. Ο Βασίλης έχει διπλάσια ηλικία από το καθένα από τα δίδυμα αδέρφια του, τον Κώστα και την Αλίκη. Αν ο Κώστας είναι 4 χρόνια μικρότερος από τον Βασίλη, ποια είναι η ηλικία της Αλίκης;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 21 25
21. Ερώτησης
21. Η Ελένη έχει 82€. Η Σοφία έχει 6€ λιγότερα από τον Κώστα. Ο Σπύρος έχει 90€. Με τα χρήματα που είχαν όλοι μαζί αγόρασαν ένα τάμπλετ που κόστιζε 348€ και τους έμειναν και 8€. Πόσα χρήματα είχε ο Κώστας;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 22 25
22. Ερώτησης
22. Σε έναν χώρο στάθμευσης ορισμένα αυτοκίνητα δεν έχουν μπει στη σωστή τους θέση (από αυτό που έχει τον μικρότερο αριθμό σε αυτό που έχει τον μεγαλύτερο) όπως φαίνεται στην εικόνα. Οι δύο υπάλληλοι λόγω έλλειψης χώρου θα πρέπει σε κάθε «βήμα» να αλλάξουν αμοιβαία θέση σε δύο αυτοκίνητα. Πόσα είναι τα ελάχιστα «βήματα» που θα χρειαστούν για να βάλουν τα αυτοκίνητα στη σειρά;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 23 25
23. Ερώτησης
23. Ένας αθλητής είχε μπροστά του σε ένα σημείο του αγώνα μόνο τον πρώτο αθλητή. Από εκείνο το σημείο και μετά και μέχρι τον τερματισμό, τον προσπέρασαν τρεις αθλητές ενώ αυτός προσπέρασε δύο. Σε ποια θέση τερμάτισε;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 24 25
24. Ερώτησης
24. Ο Μιχάλης εργάστηκε μερικές ημέρες στην ταβέρνα του θείου του. Για κάθε ημέρα που εργαζόταν έπαιρνε 45€. Τα καθημερινά του έξοδα ήταν 25€. Αν μετά από 10 ημέρες κατάφερε να αποταμιεύσει 65€, πόσες από αυτές τις 10 ημέρες δεν εργάστηκε;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 25 25
25. Ερώτησης
25. Σε ένα βαγόνι υπάρχουν 125 επιβάτες και σε ένα άλλο 105 επιβάτες. Πόσοι επιβάτες πρέπει να μετακινηθούν από το ένα βαγόνι στο άλλο ώστε και τα δύο βαγόνια να έχουν τον ίδιο αριθμό επιβατών;
ΣωστόΕσφαλμένο