Γ Δημοτικού – Γ1 – Aισθητοποίηση και πράξεις αριθμών μέχρι το 1000
Γ Δημοτικού – Γ2 – Σύνθεση, ανάλυση, σύγκριση και σειροθέτηση μέχρι το 1000
Γ Δημοτικού – Γ3 – Αισθητοποίηση, σύνθεση και ανάλυση αριθμών μέχρι το 1000
Γ Δημοτικού – Γ4 – Σύγκριση και σειροθέτηση αριθμών μέχρι το 1000, μοτίβα και εκτίμηση
Γ Δημοτικού – Γ5 – Πρόσθεση και αφαίρεση με υπερπήδηση ή χάλασμα δεκάδας μέχρι το 20
Γ Δημοτικού – Γ6 – Πρόσθεση και αφαίρεση αριθμών μέχρι το 100 με ή χωρίς υπερπήδηση ή χάλασμα δεκάδας
Γ Δημοτικού – Γ7 – Πρόσθεση αριθμών μέχρι το 100, επίλυση προβλήματος μοντελοποίησης με υπερπήδηση δεκάδας (νοεροί υπολογισμοί) και αφαίρε
Γ Δημοτικού – Γ8 – Αφαίρεση αριθμών με χάλασμα δεκάδας (νοεροί υπολογισμοί και κατακόρυφος αλγόριθμος). Αφαίρεση μονοψήφιου και διψήφιου
Γ Δημοτικού – Γ9 – Μοτίβα πολλαπλασιασμού 2, 5 και 10 – Λύση προβλήματος με χρήση παρενθέσεων – νομισματικό σύστημα.pdf
Γ Δημοτικού – Γ10 – Μοτίβα πολλαπλασιασμού 2, 3 και 4 (Α)
Γ Δημοτικού – Γ11 – Μοτίβα πολλαπλασιασμού 2, 3 και 4 (B)
Γ Δημοτικού – Γ12 – Εναδικά κλάσματα – Μοτίβα πολλαπλασιασμού 2, 3, 4, 5, 6 και 10
Γ Δημοτικού – Γ13 – Τέλεια και ατελής διαίρεση
Γ Δημοτικού – Γ14 – Μοτίβα – Μοτίβο πολλαπλασιασμού 9
Γ Δημοτικού – Γ15 – Ταξινόμηση και ονομασία τριγώνων ως προς τις γωνιές τους – Αναγνώριση και σύγκριση γωνιών.pdf
Γ Δημοτικού – Γ16 – Πολύγωνα
Γ Δημοτικού – Γ17 – Παράλληλες γραμμές – Παραλληλόγραμμα
Γ Δημοτικού – Γ18 – Μοτίβο Πολλαπλασιασμού 7 – Ημερολόγιο
Γ Δημοτικού – Γ19 – Μοτίβο Πολλαπλασιασμού 8 – Λύση προβλήματος
Γ Δημοτικού – Γ20 – Υπολογισμός εμβαδού επιφάνειας
Γ Δημοτικού – Γ21 – Διερεύνηση τύπου υπολογισμού εμβαδού ορθογωνίου – Περίμετρος και εμβαδόν σχημάτων
Γ Δημοτικού – Γ22 – Μη εναδικά κλάσματα-Τετράγωνοι αριθμοί
Γ Δημοτικού – Γ23 – Διατεταγμένα ζεύγη – Περιγραφή και καθορισμός θέσης στον χώρο – Θέση σημείου σε ορθοκανονικό σύστημα αξόνων.pdf
Γ Δημοτικού – Γ24 – Αισθητοποίηση, σύνθεση και ανάλυση τετραψήφιων αριθμών
Γ Δημοτικού – Γ25 – Σύγκριση και σειροθέτηση τετραψήφιων αριθμών – Γραμμική Γραφική Παράσταση – Ομαδοποίηση και ανταλλαγή.pdf
Γ Δημοτικού – Γ26 – Μάζα-Χωρητικότητα
Γ Δημοτικού – Γ27 – Στρογγυλοποίηση αριθμών στην πλησιέστερη δεκάδα _ εκατοντάδα
Γ Δημοτικού – Γ28 – Όγκος _ εκτίμηση αθροίσματος και διαφοράς
Γ Δημοτικού – Γ29 – Πρόσθεση και αφαίρεση τριψήφιων αριθμών με και χωρίς υπερπήδηση – Νοεροί υπολογισμοί και αλγόριθμος.pdf
Γ Δημοτικού – Γ30 – Αφαίρεση τριψήφιων αριθμών με χάλασμα-Αλγόριθμος
Γ Δημοτικού – Γ31 – Επίλυση προβλήματος
Γ Δημοτικού – Γ32 – Επίλυση εξισώσεων _ Πιθανότητες
Γ Δημοτικού – Γ33 – Συμμετρία
Γ Δημοτικού – Γ34 – Οδηγίες Κατεύθυνσης
Γ Δημοτικού – Γ35 – Υπολογισμός γινομένου πολλαπλάσιο_α του 10 Επίλυση προβλημάτων χρόνου
Γ Δημοτικού – Γ36 – Εκτίμηση γινομένου _ Νοεροί υπολογισμοί γινομένου
Γ Δημοτικού – Γ37 – Εισαγωγή στον αλγόριθμο του πολλαπλασιασμού _ Πολλαπλασιασμός με τριψήφιο παράγοντα
Γ Δημοτικού – Γ38 – Αναγνώριση και ονομασία στερεών _ Αποτυπώματα
Γ Δημοτικού – Γ39 – Αναγνώριση εδρών _ Αναγνώριση και κατασκευή αναπτύγματος του κύβου
Γ Δημοτικού – Γ40 – Ατελής Διαίρεση
Γ Δημοτικού – Γ41 – Στρατηγικές υπολογισμού πηλίκου με τη χρήση της επιμεριστικής ιδιότητας
Γ Δημοτικού – Γ42 – Διαισθητική εισαγωγή δεκαδικών αριθμών, μέσω του νομισματικού συστήματος και μέσω μονάδων μέτρησης του μήκους.pdf
Γ Δημοτικού – Γ43 – Διαισθητική εισαγωγή δεκαδικών αριθμών, μέσω μονάδων μέτρησης του μήκους
Γ Δημοτικού – Γ44 – Εισαγωγή στις πράξεις δεκαδικών αριθμών, μέσω του νομισματικού συστήματος
Γ Δημοτικού – Γ45 – Ώρα _ Διάρκεια
Γ Δημοτικού – Γ46 – Το κλάσμα ως μέρος συνόλου διακριτών στοιχείων
Γ Δημοτικού – Γ47 – Σύγκριση εναδικών κλασμάτων, κλασμάτων με τον ίδιο αριθμητή και ομώνυμων κλασμάτων
Γ Δημοτικού – Γ48 – Συμπλήρωση ακέραιας μονάδας