Skip to content
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • EΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • ΠΡΟΙΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Register
  • ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
    • ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΠΡΟΟΡΙΖΕΤΑΙ
    • ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
      • Α’ ΤΑΞΗ
        • ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
        • ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
        • ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ
        • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
        • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
      • Β’ ΤΑΞΗ
        • ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
        • ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
        • ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ
        • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
        • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
      • Γ’ ΤΑΞΗ
        • ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
        • ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
        • ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ
        • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
        • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
  • ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΙΚΑ ΠΑΚΕΤΑ
  • ΕΓΓΡΑΦΗ
Beeinstein LogoBeeinstein LogoBeeinstein Logo
  • Γονείς & Παιδιά
    • Άρθρα
      • Μέτρηση και Ανάπτυξη Νοημοσύνης
      • Γονείς & παιδιά
      • Ψυχολογική και συναισθηματική υποστήριξη
      • Εκπαιδευτικές Πρακτικές στην Τάξη
    • Νοημοσύνη – Ρωτήστε τους ειδικούς
    • Εκπαιδευτικά Βοηθήματα
      • 2 ΧΡΟΝΩΝ
      • 3 ΧΡΟΝΩΝ
      • 4 ΧΡΟΝΩΝ
      • 5 ΧΡΟΝΩΝ
      • Α’ Τάξη
      • Β’ Τάξη
      • Γ’ Τάξη
  • Εκπαιδευτικό Υλικό
    • Τι είναι και για ποιους προορίζεται
    • Για Όλους
      • Α’ ΤΑΞΗ
        • Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών
        • Ασκήσεις Νοημοσύνης
        • Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης
        • Δεξιότητες Συναισθηματικής Σκέψης
      • Β’ ΤΑΞΗ
        • Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης
        • Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών
        • Ασκήσεις Νοημοσύνης
        • Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης
        • Δεξιότητες Συναισθηματικής Σκέψης
      • Γ’ Τάξη
        • Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης
        • Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών
        • Ασκήσεις Νοημοσύνης
        • Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης
        • Δεξιότητες Συναισθηματικής Σκέψης
    • Για Μέλη
      • Α’ Τάξη
        • Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης
        • Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών
        • Ασκήσεις Νοημοσύνης
        • Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης
        • ΔεξιότητεςΣυναισθηματικής Σκέψης
      • Β’ Τάξη
        •   Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης
        • Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών
        • Ασκήσεις Νοημοσύνης
        • Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης
        • Δεξιότητες Συναισθηματικής Σκέψης
      • Γ’ ΤΑΞΗ
        •   Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης
        • Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών
        • Ασκήσεις Νοημοσύνης
        • Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης
        • Δεξιότητες Συναισθηματικής Σκέψης
  • Ψυχομετρικές Εξετάσεις
    • Τι είναι και για ποιους προορίζεται
    • Βαθμός κατάκτησης της γνώσης στα Νέα Ελληνικά
      • Α΄ Δημοτικού
        • Aνά κεφάλαιο
      • Β΄ Δημοτικού
        • Aνά κεφάλαιο
      • Γ΄ Δημοτικού
        • Aνά κεφάλαιο
    • Βαθμός κατάκτησης της γνώσης στα Μαθηματικά
      • Α΄ Δημοτικού
      • Β΄ Δημοτικού
      • Γ΄ Δημοτικού
    • Ψυχομετρικά Γλώσσας
      • Α΄ Δημοτικού
      • Β΄ Δημοτικού
      • Γ΄ Δημοτικού
    • Ψυχομετρικά Μαθηματικών
      • Α΄ Δημοτικού
      • Β΄ Δημοτικού
      • Γ΄ Δημοτικού
    • Κριτική Σκέψη
      • Α΄ Δημοτικού
      • Β΄ Δημοτικού
      • Γ΄ Δημοτικού
    • Τεστ Μνήμης
      • Α΄ Δημοτικού
      • Β΄ Δημοτικού
      • Γ΄ Δημοτικού
    • Τεστ Χωρικής-Οπτικής Νοημοσύνης
      • Α΄ Δημοτικού
      • Β΄ Δημοτικού
      • Γ΄ Δημοτικού
  • Ταλαντούχα παιδία
  • Home page new

Ψυχομετρικό Τεστ Ελληνικών / Γ’ Τάξη

Time limit: 0

Quiz Summary

0 of 33 Questions completed

Questions:

Information

You have already completed the quiz before. Hence you can not start it again.

Quiz is loading…

You must sign in or sign up to start the quiz.

You must first complete the following:

Results

Quiz complete. Results are being recorded.

Results

0 of 33 Questions answered correctly

Your time:

Time has elapsed

You have reached 0 of 0 point(s), (0)

Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)

Categories

  1. Not categorized 0%
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10
  11. 11
  12. 12
  13. 13
  14. 14
  15. 15
  16. 16
  17. 17
  18. 18
  19. 19
  20. 20
  21. 21
  22. 22
  23. 23
  24. 24
  25. 25
  26. 26
  27. 27
  28. 28
  29. 29
  30. 30
  31. 31
  32. 32
  33. 33
  1. Current
  2. Review
  3. Answered
  4. Correct
  5. Incorrect
  1. Question 1 of 33
    1. Question

    1. Ποιον τίτλο θεωρείς κατάλληλο για την πιο κάτω παράγραφο;

    Η Κατερίνα αγαπά πολύ το σχολείο. Της αρέσουν σχεδόν όλα τα μαθήματα, αλλά έχει ιδιαίτερη αδυναμία στα Μαθηματικά. Στο παίτι λύνει συνεχώς ασκήσεις στα μαθηματικά. Ονειρεύεται όταν μεγαλώσει να γίνει δασκάλα μαθηματικών.

    Correct
    Incorrect
  2. Question 2 of 33
    2. Question

    2. Ποια λέξη είναι το ρήμα στην πιο κάτω πρόταση;

    Σπάνια παίζω σκάκι με τον ξαδελφό μου

    Correct
    Incorrect
  3. Question 3 of 33
    3. Question

    3. Πώς λέγονται οι λεξούλες που είναι μπροστά από τα ουσιαστικά;

     

    Correct
    Incorrect
  4. Question 4 of 33
    4. Question

    4. Πώς γράφεται στο β΄πρόσωπο πληθυντικού η φράση «εγώ είμαι»;

     

    Correct
    Incorrect
  5. Question 5 of 33
    5. Question

    5. Στην πιο κάτω πρόταση, μία μόνο λέξη είναι γραμμένη λανθασμένα. Ποια είναι αυτή;

    Όταν βρίσκεσται μαζί, σπάνια μιλάτε μεταξύ σας.

    Correct
    Incorrect
  6. Question 6 of 33
    6. Question

    6. Σε πόσα γένη μπορούμε να βρούμε το κάθε επίθετο;

     

    Correct
    Incorrect
  7. Question 7 of 33
    7. Question

    7. Τι σημαίνει η λέξη «συστήνομαι»;

    Correct
    Incorrect
  8. Question 8 of 33
    8. Question

    8. Τι είναι οι παρομοιώσεις;

     

    Correct
    Incorrect
  9. Question 9 of 33
    9. Question

    9. Η πιο κάτω λέξη, η οποία είναι συνώνυμη της λέξης «νύχτα», είναι γραμμένη σωστά μόνο σε μία από τις επιλογές. Σε ποια;

     

    Correct
    Incorrect
  10. Question 10 of 33
    10. Question

    10. Ποια από τις πιο κάτω λέξεις μπορεί να μπει στον κενό χώρο για να είναι σωστή η πρόταση;

    ……………………… έκανα μπάνιο, άκουσα έναν δυνατό θόρυβο από το σαλόνι.

    Correct
    Incorrect
  11. Question 11 of 33
    11. Question

    11. Ποια από τις πιο κάτω λέξεις είναι η κατάλληλη για να γίνει το ρήμα στην παράνθεση στον κατάλληλο χρόνο και στο κατάλληλο πρόσωπο;

    Καθώς …………………….. (πλένω) τα δόντια μου, χτύπησε η πόρτα.

    Correct
    Incorrect
  12. Question 12 of 33
    12. Question

    12. Ποια από τις λέξεις της πιο κάτω πρότασης είναι προσωπική αντωνυμία;

    Μην ανησυχείς για εμένα αφού θα προσέχω τι κάνω.

    Correct
    Incorrect
  13. Question 13 of 33
    13. Question

    13. Τι είναι το χαϊκού;

     

    Correct
    Incorrect
  14. Question 14 of 33
    14. Question

    14. Στο τέλος ενός γράμματος που έστειλε ο παππούς στα εγγόνια, είναι γραμμένα τα πιο κάτω.

    Πώς ονομάζεται το μέρος της επιστολής που είναι γραμμένο με πιο έντονα γράμματα;

    Με αγάπη

    Ο παππούς

    Correct
    Incorrect
  15. Question 15 of 33
    15. Question

    15. Να διαβάσεις προσεκτικά την πιο κάτω παράγραφο και να αναγνωρίσεις τον ρόλο των υπογραμμισμένων λέξεων.

    Ποια από τις 4 επιλογές είναι;

    Κώστας: «Ξέρεις, πιστεύω ότι δεν χρειάζεται κάποιος να είναι πολύ καλός στα μαθηματικά για να θεωρείται έξυπνος. Πρώτο, επειδή ο έξυπνος είναι εκείνος που αποφασίσζει σωστά στη ζωή του  και δεύτερο, επειδή ξέρω πολλά άτομε τα οποία δεν είναι καλοί στα μαθηματικά και όμως είναι ευτυχισμένοι. Επομένως, δεν χρειάζεται κάποιος να είναι καλός στα μαθηματικά για να είναι έξυπνος.»

    Correct
    Incorrect
  16. Question 16 of 33
    16. Question

    16. Ποια από τις πιο κάτω λεξούλες μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να συνδέσει τη γνώμη κάποιου με τα επιχειρήματά του;

     

    Correct
    Incorrect
  17. Question 17 of 33
    17. Question

    17. Ποια από τις οδηγίες πιο κάτω περιγράφει με ακρίβεια πού βρίσκεται το Χ στον πιο κάτω πίνακα;

     

    1η

    στήλη

    2η

    στήλη

    3η

    στήλη

    4η

    στήλη

    5η

    στήλη

    1η γραμμή          
    2η γραμμή      

    Χ

     
    3η γραμμή          
    4η γραμμή          
    5η γραμμή        

    Correct
    Incorrect
  18. Question 18 of 33
    18. Question

    18. Πόσοι τόνοι λείπουν από την πιο κάτω πρόταση;

    Δεν ξερω, αλλα το περιμενω πως και πως.

    Correct
    Incorrect
  19. Question 19 of 33
    19. Question

    19. Ποια από τα τις πιο κάτω λέξεις ταιριάζει στον κενό χώρο της πιο κάτω πρότασης;

    Έκρυψα την μπάλα του πίσω από εκείνο τον …………………….

    Correct
    Incorrect
  20. Question 20 of 33
    20. Question

    20. Ποια λέξη συμπληρώνει καλύτερα το κενό στην πιο κάτω πρόταση;

    Τα μικρά σκυλάκια νιώθουν …………. όταν νιώθουν πως δεν κινδυνεύουν.

    Correct
    Incorrect
  21. Question 21 of 33
    21. Question

    21. Ποια είναι η μετοχή της λέξης «προσφέρω»;

    Correct
    Incorrect
  22. Question 22 of 33
    22. Question

    22. Ποιος είναι ο παρατατικός της λέξης «παρακαλώ»;

     

    Correct
    Incorrect
  23. Question 23 of 33
    23. Question

    23. Ποια από τις πιο κάτω λέξεις είναι γραμμένη σωστά;

     

    Correct
    Incorrect
  24. Question 24 of 33
    24. Question

    24. Τι σημαίνει η λαϊκή έκφραση «Του πήρε την μπουκιά από το στόμα»;

    Correct
    Incorrect
  25. Question 25 of 33
    25. Question

    25. Ποιο είναι το υποκοριστικό της λέξης «σπαθί»;

    Correct
    Incorrect
  26. Question 26 of 33
    26. Question

    26. Να διαβάσεις το πιο κάτω κείμενο και να απαντήσεις στην ερώτηση.

    Σύμφωνα με το κείμενο, η χρήση του διαδικτύου προκαλέι προβλήματα στην υγεία του ανθρώπου:

    Με την εισαγωγή του διαδικτύου στη ζωή μας οι ώρες χρήσης του υπολογιστή έχουν αυξηθεί κατακόρυφα. Η πολύωρη χρήση του διαδικτύου είτε για έρευνα είτε για παιχνίδι είτε για κοινωνικοποίηση έχει πολλούς κινδύνους για την υγεία μας. Πέρα από τα προβλήματα στην όραση και τις υποψίες για πιθανά προβλήματα εξαιτίας της ακτινοβολίας του υπολογιστή, κυρίως από τις οθόνες, εκείνοι που ασχολούνται για ώρες μπροστά στον υπολογιστή χωρίς διάλειμμα ή εναλλαγή δραστηριοτήτων κάνοντας μεγάλο αριθμό ίδιων κινήσεων μπορεί να έχουν και πολλά μυικά προβλήματα.

    Correct
    Incorrect
  27. Question 27 of 33
    27. Question

    27. Να διαβάσεις το πιο κάτω κείμενο και να απαντήσεις στην ερώτηση.

    Σε τι αναφέρεται το πιο πάνω κείμενο;

    Με την εισαγωγή του διαδικτύου στη ζωή μας οι ώρες χρήσης του υπολογιστή έχουν αυξηθεί κατακόρυφα. Η πολύωρη χρήση του διαδικτύου είτε για έρευνα είτε για παιχνίδι είτε για κοινωνικοποίηση έχει πολλούς κινδύνους για την υγεία μας. Πέρα από τα προβλήματα στην όραση και τις υποψίες για πιθανά προβλήματα εξαιτίας της ακτινοβολίας του υπολογιστή, κυρίως από τις οθόνες, εκείνοι που ασχολούνται για ώρες μπροστά στον υπολογιστή χωρίς διάλειμμα ή εναλλαγή δραστηριοτήτων κάνοντας μεγάλο αριθμό ίδιων κινήσεων μπορεί να έχουν και πολλά μυικά προβλήματα.

    Correct
    Incorrect
  28. Question 28 of 33
    28. Question

    28. Να διαβάσεις το πιο κάτω κείμενο και να απαντήσεις στην ερώτηση.

    Μόνο μία από τις πιο κάτω δηλώσεις ισχύει (είναι σωστή). Ποια είναι αυτή; Σύμφωνα με το κείμενο:

    Με την εισαγωγή του διαδικτύου στη ζωή μας οι ώρες χρήσης του υπολογιστή έχουν αυξηθεί κατακόρυφα. Η πολύωρη χρήση του διαδικτύου είτε για έρευνα είτε για παιχνίδι είτε για κοινωνικοποίηση έχει πολλούς κινδύνους για την υγεία μας. Πέρα από τα προβλήματα στην όραση και τις υποψίες για πιθανά προβλήματα εξαιτίας της ακτινοβολίας του υπολογιστή, κυρίως από τις οθόνες, εκείνοι που ασχολούνται για ώρες μπροστά στον υπολογιστή χωρίς διάλειμμα ή εναλλαγή δραστηριοτήτων κάνοντας μεγάλο αριθμό ίδιων κινήσεων μπορεί να έχουν και πολλά μυικά προβλήματα.

    Correct
    Incorrect
  29. Question 29 of 33
    29. Question

    29. Να διαβάσεις το πιο κάτω κείμενο και να απαντήσεις στην ερώτηση.

    Πόσοι λόγοι χρήσης του διαδικτύου αναφέρονται στο κείμενο;

    Με την εισαγωγή του διαδικτύου στη ζωή μας οι ώρες χρήσης του υπολογιστή έχουν αυξηθεί κατακόρυφα. Η πολύωρη χρήση του διαδικτύου είτε για έρευνα είτε για παιχνίδι είτε για κοινωνικοποίηση έχει πολλούς κινδύνους για την υγεία μας. Πέρα από τα προβλήματα στην όραση και τις υποψίες για πιθανά προβλήματα εξαιτίας της ακτινοβολίας του υπολογιστή, κυρίως από τις οθόνες, εκείνοι που ασχολούνται για ώρες μπροστά στον υπολογιστή χωρίς διάλειμμα ή εναλλαγή δραστηριοτήτων κάνοντας μεγάλο αριθμό ίδιων κινήσεων μπορεί να έχουν και πολλά μυικά προβλήματα.

    Correct
    Incorrect
  30. Question 30 of 33
    30. Question

    30. Πιο κάτω φαίνονται στοιχεία για ένα σημαντικό πρόσωπο της ανθρωπότητας. Να τα μελετήσεις και να απαντήσεις στην ερώτηση.

    Σε ποιο πρόσωπο αναφέρεται το πιο πάνω βιογραφικό;

    Ο Μαχάτμα Γκάντι γεννήθηκε στις 2 Οκτωβρίου 1869, στο Πορπαντάρ της Ινδίας. Ήταν, το τελευταίο παιδί του πατέρα του Καραμαχάντ Γκάντι και την τέταρτη σύζυγό του Πουτιμπάλι. Ο νεαρός Γκάντι ήταν ένας ντροπαλός, μέτριος μαθητής. Στην ηλικία των 13 ετών, παντρεύτηκε την Καστούρμπα Καπαντάϊα ως μέρος ενός οργανωμένου γάμου. Γέννησε τέσσερις γιους και υποστήριξε τις προσπάθειες του Γκάντι μέχρι το θάνατό της το 1944. Τον Σεπτέμβριο του 1888 σε ηλικία 18 ετών, ο Γκάντι άφησε την Ινδία για να σπουδάσει νομικά στο Λονδίνο.

    Correct
    Incorrect
  31. Question 31 of 33
    31. Question

    31. Πιο κάτω φαίνονται στοιχεία για ένα σημαντικό πρόσωπο της ανθρωπότητας. Να τα μελετήσεις και να απαντήσεις στην ερώτηση.

    Μόνο μία από τις πιο κάτω δηλώσεις ισχύει (είναι σωστή). Ποια είναι αυτή; Σύμφωνα με το κείμενο:

    Ο Μαχάτμα Γκάντι γεννήθηκε στις 2 Οκτωβρίου 1869, στο Πορπαντάρ της Ινδίας. Ήταν, το τελευταίο παιδί του πατέρα του Καραμαχάντ Γκάντι και την τέταρτη σύζυγό του Πουτιμπάλι. Ο νεαρός Γκάντι ήταν ένας ντροπαλός, μέτριος μαθητής. Στην ηλικία των 13 ετών, παντρεύτηκε την Καστούρμπα Καπαντάϊα ως μέρος ενός οργανωμένου γάμου. Γέννησε τέσσερις γιους και υποστήριξε τις προσπάθειες του Γκάντι μέχρι το θάνατό της το 1944. Τον Σεπτέμβριο του 1888 σε ηλικία 18 ετών, ο Γκάντι άφησε την Ινδία για να σπουδάσει νομικά στο Λονδίνο.

    Correct
    Incorrect
  32. Question 32 of 33
    32. Question

    32. Πιο κάτω φαίνονται στοιχεία για ένα σημαντικό πρόσωπο της ανθρωπότητας. Να τα μελετήσεις και να απαντήσεις στην ερώτηση.

    Μόνο μία από τις πιο κάτω δηλώσεις δεν ισχύει (είναι λανθασμένη). Ποια είναι αυτή; Σύμφωνα με το κείμενο:

    Ο Μαχάτμα Γκάντι γεννήθηκε στις 2 Οκτωβρίου 1869, στο Πορπαντάρ της Ινδίας. Ήταν, το τελευταίο παιδί του πατέρα του Καραμαχάντ Γκάντι και την τέταρτη σύζυγό του Πουτιμπάλι. Ο νεαρός Γκάντι ήταν ένας ντροπαλός, μέτριος μαθητής. Στην ηλικία των 13 ετών, παντρεύτηκε την Καστούρμπα Καπαντάϊα ως μέρος ενός οργανωμένου γάμου. Γέννησε τέσσερις γιους και υποστήριξε τις προσπάθειες του Γκάντι μέχρι το θάνατό της το 1944. Τον Σεπτέμβριο του 1888 σε ηλικία 18 ετών, ο Γκάντι άφησε την Ινδία για να σπουδάσει νομικά στο Λονδίνο.

    Correct
    Incorrect
  33. Question 33 of 33
    33. Question

    33. Ποιος μπορεί να είναι ο καταλληλότερος τίλος στον πιο κάτω μύθο;

    Ένα λιοντάρι είδε ένα λαγό αποκοιμισμένο κι ετοιμαζόταν να τον φάει, όταν από την άλλη είδε να περνάει τρέχοντας ένα ελάφι. Παράτησε, λοιπόν, το λαγό κι έτρεξε πίσω από το ελάφι έκανε όμως πολύ φασαρία που ο λαγός ξύπνησε κι όπου φύγει φύγει! Μετά από μεγάλο κυνηγητό, το λιοντάρι κατάλαβε πως πια δεν είχε ελπίδα να προφτάσει το ελάφι. Γύρισε τότε στο σημείο που είχε δει το λαγό, για να διαπιστώσει πως κι αυτός είχε γίνει άφαντος.«Καλά να πάθω», είπε το λιοντάρι. «Άφησα το σίγουρο φαγάκι που ήταν κάτω από τη μύτη μου, ελπίζοντας πως θα έπιανα κάτι μεγαλύτερο».

    Correct
    Incorrect
By Constantina Aristidou|2022-08-10T07:29:25+00:0010 Αυγούστου, 2022|Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ψυχομετρικό Τεστ Ελληνικών / Γ’ Τάξη

Share This Story, Choose Your Platform!

FacebookTwitterRedditLinkedInWhatsAppTumblrPinterestVkXingEmail

About the Author: Constantina Aristidou

SOCIAL

beeinstein black large logo

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris.

footer-cards

© Copyright 2022 | Beeinstein | All Rights Reserved

© Copyright 2020 | Beeinstein | All Rights Reserved

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept All”, you consent to the use of ALL the cookies. However, you may visit "Cookie Settings" to provide a controlled consent.
Cookie SettingsAccept All
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
Go to Top