Skip to content
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • EΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • ΠΡΟΙΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Register
  • ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
    • ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΠΡΟΟΡΙΖΕΤΑΙ
    • ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
      • Α’ ΤΑΞΗ
        • ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
        • ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
        • ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ
        • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
        • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
      • Β’ ΤΑΞΗ
        • ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
        • ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
        • ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ
        • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
        • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
      • Γ’ ΤΑΞΗ
        • ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
        • ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
        • ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ
        • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
        • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
  • ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΙΚΑ ΠΑΚΕΤΑ
  • ΕΓΓΡΑΦΗ
Beeinstein LogoBeeinstein LogoBeeinstein Logo
  • Γονείς & Παιδιά
    • Άρθρα
      • Μέτρηση και Ανάπτυξη Νοημοσύνης
      • Γονείς & παιδιά
      • Ψυχολογική και συναισθηματική υποστήριξη
      • Εκπαιδευτικές Πρακτικές στην Τάξη
    • Νοημοσύνη – Ρωτήστε τους ειδικούς
    • Εκπαιδευτικά Βοηθήματα
      • 2 ΧΡΟΝΩΝ
      • 3 ΧΡΟΝΩΝ
      • 4 ΧΡΟΝΩΝ
      • 5 ΧΡΟΝΩΝ
      • Α’ Τάξη
      • Β’ Τάξη
      • Γ’ Τάξη
  • Εκπαιδευτικό Υλικό
    • Τι είναι και για ποιους προορίζεται
    • Για Όλους
      • Α’ ΤΑΞΗ
        • Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών
        • Ασκήσεις Νοημοσύνης
        • Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης
        • Δεξιότητες Συναισθηματικής Σκέψης
      • Β’ ΤΑΞΗ
        • Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης
        • Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών
        • Ασκήσεις Νοημοσύνης
        • Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης
        • Δεξιότητες Συναισθηματικής Σκέψης
      • Γ’ Τάξη
        • Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης
        • Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών
        • Ασκήσεις Νοημοσύνης
        • Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης
        • Δεξιότητες Συναισθηματικής Σκέψης
    • Για Μέλη
      • Α’ Τάξη
        • Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης
        • Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών
        • Ασκήσεις Νοημοσύνης
        • Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης
        • ΔεξιότητεςΣυναισθηματικής Σκέψης
      • Β’ Τάξη
        •   Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης
        • Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών
        • Ασκήσεις Νοημοσύνης
        • Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης
        • Δεξιότητες Συναισθηματικής Σκέψης
      • Γ’ ΤΑΞΗ
        •   Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης
        • Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών
        • Ασκήσεις Νοημοσύνης
        • Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης
        • Δεξιότητες Συναισθηματικής Σκέψης
  • Ψυχομετρικές Εξετάσεις
    • Τι είναι και για ποιους προορίζεται
    • Βαθμός κατάκτησης της γνώσης στα Νέα Ελληνικά
      • Α΄ Δημοτικού
        • Aνά κεφάλαιο
      • Β΄ Δημοτικού
        • Aνά κεφάλαιο
      • Γ΄ Δημοτικού
        • Aνά κεφάλαιο
    • Βαθμός κατάκτησης της γνώσης στα Μαθηματικά
      • Α΄ Δημοτικού
      • Β΄ Δημοτικού
      • Γ΄ Δημοτικού
    • Ψυχομετρικά Γλώσσας
      • Α΄ Δημοτικού
      • Β΄ Δημοτικού
      • Γ΄ Δημοτικού
    • Ψυχομετρικά Μαθηματικών
      • Α΄ Δημοτικού
      • Β΄ Δημοτικού
      • Γ΄ Δημοτικού
    • Κριτική Σκέψη
      • Α΄ Δημοτικού
      • Β΄ Δημοτικού
      • Γ΄ Δημοτικού
    • Τεστ Μνήμης
      • Α΄ Δημοτικού
      • Β΄ Δημοτικού
      • Γ΄ Δημοτικού
    • Τεστ Χωρικής-Οπτικής Νοημοσύνης
      • Α΄ Δημοτικού
      • Β΄ Δημοτικού
      • Γ΄ Δημοτικού
  • Ταλαντούχα παιδία
  • Home page new

Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών/ Γ’ Τάξη / Test 44 Εισαγωγή στις πράξεις δεκαδικών αριθμών μέσω του νομισματικού συστήματος

Time limit: 0

Quiz Summary

0 of 30 Questions completed

Questions:

Information

You have already completed the quiz before. Hence you can not start it again.

Quiz is loading…

You must sign in or sign up to start the quiz.

You must first complete the following:

Results

Quiz complete. Results are being recorded.

Results

0 of 30 Questions answered correctly

Your time:

Time has elapsed

You have reached 0 of 0 point(s), (0)

Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)

Categories

  1. Not categorized 0%
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10
  11. 11
  12. 12
  13. 13
  14. 14
  15. 15
  16. 16
  17. 17
  18. 18
  19. 19
  20. 20
  21. 21
  22. 22
  23. 23
  24. 24
  25. 25
  26. 26
  27. 27
  28. 28
  29. 29
  30. 30
  1. Current
  2. Review
  3. Answered
  4. Correct
  5. Incorrect
  1. Question 1 of 30
    1. Question

    Ο Θαλής αγόρασε από ένα κατάστημα με αθλητικά είδη μια ρακέτα του τένις αξίας €7,50, μια μπάλα ποδοσφαίρου αξίας €9,20 και ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια αξίας τριάντα πέντε ευρώ. Πόσα πλήρωσε συνολικά;

    Correct
    Incorrect
  2. Question 2 of 30
    2. Question

    Στον πιο κάτω πίνακα φαίνονται μερικά από τα είδη ενός βιβλιοπωλείου και η τιμή πώλησής τους. Ο Σάββας έχει €8. Ποια είδη θα αγοράσει, αν θέλει να ξοδέψει το μεγαλύτερο δυνατό ποσό;

    Correct
    Incorrect
  3. Question 3 of 30
    3. Question

    Ο Αναστάσιος αγόρασε μια σκόνη πλυσίματος ρούχων αξίας €13,95. Πλήρωσε με ένα χαρτονόμισμα των €20. Πόσα χρήματα πήρε ρέστα;

    Correct
    Incorrect
  4. Question 4 of 30
    4. Question

    Τα παιδιά στο σχολείο του Λευτέρη μάζεψαν χρήματα για να κάνουν δώρο σε ένα συμμαθητή τους. 5 παιδιά έδωσαν €1,30 ο καθένας, 4 παιδιά έδωσαν €1,45 ο καθένας και 3 παιδιά έδωσαν €2,15 ο καθένας. Πόσα χρήματα μάζεψαν συνολικά;

    Correct
    Incorrect
  5. Question 5 of 30
    5. Question

    Η Ελένη αγόρασε από την καντίνα του σχολείου της μια τυρόπιτα αξίας €2,45 και ένα χυμό μανταρίνι αξίας €1,18. Πόσα ρέστα πήρε αν έδωσε το μικρότερο σε αξία χαρτονόμισμα;

    Correct
    Incorrect
  6. Question 6 of 30
    6. Question

    Ο Ευάγγελος ξόδεψε στην καντίνα του σχολείου του €7 από τη Δευτέρα μέχρι και την Τετάρτη. Την Δευτέρα και την Τρίτη ξόδεψε το ίδιο ποσό χρημάτων. Την Τετάρτη ξόδεψε €0,50 λιγότερα απ’ ότι την Δευτέρα. Πόσα ξόδεψε την Τετάρτη;

    Correct
    Incorrect
  7. Question 7 of 30
    7. Question

    Η κ. Μελίνα πωλούσε πορτοκαλάδες σε ένα φιλανθρωπικό παζαράκι. Τη Δευτέρα πώλησε τετραπλάσιες απ’ ότι την Τρίτη και την Τετάρτη πώλησε 10 πορτοκαλάδες. Αν συνολικά εισέπραξε €90 και η κάθε πορτοκαλάδα πουλιόταν για €2, πόσες πορτοκαλάδες πώλησε την Τρίτη;

    Correct
    Incorrect
  8. Question 8 of 30
    8. Question

    Ποιο είναι το αποτέλεσμα της πρόσθεση;

    Correct
    Incorrect
  9. Question 9 of 30
    9. Question

    Ποιο είναι το αποτέλεσμα της πρόσθεσης;

    Correct
    Incorrect
  10. Question 10 of 30
    10. Question

    Ποιο είναι το αποτέλεσμα της αφαίρεσης;

    Correct
    Incorrect
  11. Question 11 of 30
    11. Question

    Ποιο είναι το αποτέλεσμα της αφαίρεσης;

    Correct
    Incorrect
  12. Question 12 of 30
    12. Question

    Η Μάρθα αγόρασε ένα παντελόνι αξίας €33,50, ένα ζευγάρι μπότες αξίας €62,20 και ένα φουλάρι αξίας €3,70. Πόσα ρέστα πήρε από ένα χαρτονόμισμα των €100;

    Correct
    Incorrect
  13. Question 13 of 30
    13. Question

    Το κατάστημα «Η Χρυσή Ευκαιρία» έχει προσφορές στα παντελόνια. Αγοράζοντας 3 παίρνεις το 4ο στη μισή τιμή. Κάθε παντελόνι κοστίζει €22. Αν η κ. Αυγή αγόρασε 12 παντελόνια για τα εγγόνια της, πόσα πλήρωσε συνολικά;

    Correct
    Incorrect
  14. Question 14 of 30
    14. Question

    Πέντε φίλοι έφαγαν σε ένα εστιατόριο και συμφώνησαν ο καθένας να πληρώσει το ποσό που του αναλογεί. Ο τελικός λογαριασμός ήταν €31,30. Οι δύο από αυτούς πλήρωσαν από €5,30, ο τρίτος πλήρωσε €7,70 και οι άλλοι δύο πλήρωσαν το ίδιο ποσό χρημάτων. Πόσα πλήρωσε ο καθένας από αυτούς τους δύο;

     

    Correct
    Incorrect
  15. Question 15 of 30
    15. Question

    Η Κοραλία αγόρασε 5 ίδιες κούκλες και πλήρωσε το ποσό των €5,50 για την κάθε μια. Πόσα ρέστα πήρε, αν πλήρωσε με ένα χαρτονόμισμα των €20 και ένα χαρτονόμισμα των €10;

     

    Correct
    Incorrect
  16. Question 16 of 30
    16. Question

    Ο κ. Μανώλης στάθμευσε το αυτοκίνητο του για 5 ώρες σε ένα χώρο στάθμευσης. Η χρέωση για τις 2 πρώτες ώρες ήταν €3,20 την ώρα και για τις υπόλοιπες ώρες η χρέωση μειωνόταν €0,30 κάθε ώρα. Πόσα πλήρωσε συνολικά;

    Correct
    Incorrect
  17. Question 17 of 30
    17. Question

    Πόσα κέρματα το λιγότερο χρειάζομαι για να πληρώσω το ποσό των €0,73;

    Correct
    Incorrect
  18. Question 18 of 30
    18. Question

    Ποιος είναι ο μικρότερος αριθμός χαρτονομισμάτων και κερμάτων που χρειάζομαι για να πληρώσω το ποσό των €7, 98;

    Correct
    Incorrect
  19. Question 19 of 30
    19. Question

    Αν γράψω τα πιο κάτω ποσά από το μικρότερο στο μεγαλύτερο, ποιο ποσό θα γραφτεί τελευταίο;

       

    Correct
    Incorrect
  20. Question 20 of 30
    20. Question

    Ο κερματοδέκτης σε ένα χώρο στάθμευσης δέχεται μόνο τα κέρματα που φαίνονται πιο κάτω. Με πόσους διαφορετικούς συνδυασμούς αυτών των κερμάτων μπορεί να πληρώσει κάποιος το ποσό των €2,50;

    Correct
    Incorrect
  21. Question 21 of 30
    21. Question

    Ο Μαρίνος έχει τα πιο κάτω χρήματα. Πόσα χρειάζεται ακόμη για να αγοράσει ένα βιβλίο που στοιχίζει €21,00;

    Correct
    Incorrect
  22. Question 22 of 30
    22. Question

    Η Μυρτώ έχει 16 κέρματα. Το 1/2 των κερμάτων της είναι των 50 σεντ. Το 1⁄4 των κερμάτων της είναι των 20 σεντ. Το 1/8 των κερμάτων της είναι των 10 σεντ και τα υπόλοιπα είναι των €0,05. Ποιο είναι το ποσό των χρημάτων που έχει η Μυρτώ;

     

    Correct
    Incorrect
  23. Question 23 of 30
    23. Question

    Ο Κυριάκος αποταμιεύει κάθε εβδομάδα κάποια χρήματα για να αγοράσει το αγαπημένο του επιτραπέζιο παιχνίδι που στοιχίζει €37. Εξοικονόμησε την πρώτη εβδομάδα €1,20, τη δεύτερη εβδομάδα €2,40 και την Τρίτη εβδομάδα €4,80. Αν συνεχίσει να εξοικονομεί χρήματα με τον ίδιο τρόπο, ποια εβδομάδα θα μπορεί να αγοράσει το επιτραπέζιο παιχνίδι;

    Correct
    Incorrect
  24. Question 24 of 30
    24. Question

    Ποιος αριθμός αντικαθιστά το ερωτηματικό;

    Correct
    Incorrect
  25. Question 25 of 30
    25. Question

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο ποσό, που μπορεί να έχει κάποιος, ο οποίος έχει 5 διαφορετικά κέρματα;

    Correct
    Incorrect
  26. Question 26 of 30
    26. Question

    Αν τα 3/4 των χρημάτων που έχει ο Ξένιος είναι €9,60, πόσα είναι όλα του τα χρήματα;

    Correct
    Incorrect
  27. Question 27 of 30
    27. Question

    Σε ένα διαγωνισμό, κάποιο παιδί έγραψε το όνομα του, το οποίο αποτελείται από 5 γράμματα, αλλά δύο γράμματα δεν φαίνονται καλά. Και τα δύο γράμματα είναι σίγουρα φωνήεντα. Πόσες διαφορετικές περιπτώσεις ονόματος μπορεί να έχει;

    Correct
    Incorrect
  28. Question 28 of 30
    28. Question

    Έξι ομάδες θα αγωνιστούν σε ένα πρωτάθλημα. Στον πρώτο γύρο θα αγωνιστούν με βάση το σύστημα μια ομάδα εναντίον όλων. Η τελευταία θα αποκλειστεί. Το ίδιο θα γίνεται μέχρι να καταλήξουν 2 ομάδες, οι οποίες θα παίξουν μεταξύ τους, ώσπου να ανακηρυχθεί η νικήτρια. Πόσοι αγώνες θα γίνουν συνολικά;

    Correct
    Incorrect
  29. Question 29 of 30
    29. Question

    Ποιος αριθμός αντικαθιστά το ερωτηματικό;

    Correct
    Incorrect
  30. Question 30 of 30
    30. Question

    Ποιο είναι το μικρότερο ποσό που μπορεί να έχει κάποιος αν έχει 6 διαφορετικά κέρματα;

    Correct
    Incorrect
By Constantina Aristidou|2022-09-09T17:12:50+00:009 Σεπτεμβρίου, 2022|Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών/ Γ’ Τάξη / Test 44 Εισαγωγή στις πράξεις δεκαδικών αριθμών μέσω του νομισματικού συστήματος

Share This Story, Choose Your Platform!

FacebookTwitterRedditLinkedInWhatsAppTumblrPinterestVkXingEmail

About the Author: Constantina Aristidou

SOCIAL

beeinstein black large logo

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris.

footer-cards

© Copyright 2022 | Beeinstein | All Rights Reserved

© Copyright 2020 | Beeinstein | All Rights Reserved

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept All”, you consent to the use of ALL the cookies. However, you may visit "Cookie Settings" to provide a controlled consent.
Cookie SettingsAccept All
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
Go to Top