Skip to content
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • EΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • ΠΡΟΙΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Register
  • ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
    • ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΠΡΟΟΡΙΖΕΤΑΙ
    • ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
      • Α’ ΤΑΞΗ
        • ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
        • ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
        • ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ
        • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
        • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
      • Β’ ΤΑΞΗ
        • ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
        • ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
        • ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ
        • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
        • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
      • Γ’ ΤΑΞΗ
        • ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
        • ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
        • ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ
        • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
        • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
  • ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΙΚΑ ΠΑΚΕΤΑ
  • ΕΓΓΡΑΦΗ
Beeinstein LogoBeeinstein LogoBeeinstein Logo
  • Γονείς & Παιδιά
    • Άρθρα
      • Μέτρηση και Ανάπτυξη Νοημοσύνης
      • Γονείς & παιδιά
      • Ψυχολογική και συναισθηματική υποστήριξη
      • Εκπαιδευτικές Πρακτικές στην Τάξη
    • Νοημοσύνη – Ρωτήστε τους ειδικούς
    • Εκπαιδευτικά Βοηθήματα
      • 2 ΧΡΟΝΩΝ
      • 3 ΧΡΟΝΩΝ
      • 4 ΧΡΟΝΩΝ
      • 5 ΧΡΟΝΩΝ
      • Α’ Τάξη
      • Β’ Τάξη
      • Γ’ Τάξη
  • Εκπαιδευτικό Υλικό
    • Τι είναι και για ποιους προορίζεται
    • Για Όλους
      • Α’ ΤΑΞΗ
        • Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών
        • Ασκήσεις Νοημοσύνης
        • Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης
        • Δεξιότητες Συναισθηματικής Σκέψης
      • Β’ ΤΑΞΗ
        • Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης
        • Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών
        • Ασκήσεις Νοημοσύνης
        • Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης
        • Δεξιότητες Συναισθηματικής Σκέψης
      • Γ’ Τάξη
        • Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης
        • Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών
        • Ασκήσεις Νοημοσύνης
        • Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης
        • Δεξιότητες Συναισθηματικής Σκέψης
    • Για Μέλη
      • Α’ Τάξη
        • Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης
        • Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών
        • Ασκήσεις Νοημοσύνης
        • Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης
        • ΔεξιότητεςΣυναισθηματικής Σκέψης
      • Β’ Τάξη
        •   Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης
        • Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών
        • Ασκήσεις Νοημοσύνης
        • Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης
        • Δεξιότητες Συναισθηματικής Σκέψης
      • Γ’ ΤΑΞΗ
        •   Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης
        • Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών
        • Ασκήσεις Νοημοσύνης
        • Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης
        • Δεξιότητες Συναισθηματικής Σκέψης
  • Ψυχομετρικές Εξετάσεις
    • Τι είναι και για ποιους προορίζεται
    • Βαθμός κατάκτησης της γνώσης στα Νέα Ελληνικά
      • Α΄ Δημοτικού
        • Aνά κεφάλαιο
      • Β΄ Δημοτικού
        • Aνά κεφάλαιο
      • Γ΄ Δημοτικού
        • Aνά κεφάλαιο
    • Βαθμός κατάκτησης της γνώσης στα Μαθηματικά
      • Α΄ Δημοτικού
      • Β΄ Δημοτικού
      • Γ΄ Δημοτικού
    • Ψυχομετρικά Γλώσσας
      • Α΄ Δημοτικού
      • Β΄ Δημοτικού
      • Γ΄ Δημοτικού
    • Ψυχομετρικά Μαθηματικών
      • Α΄ Δημοτικού
      • Β΄ Δημοτικού
      • Γ΄ Δημοτικού
    • Κριτική Σκέψη
      • Α΄ Δημοτικού
      • Β΄ Δημοτικού
      • Γ΄ Δημοτικού
    • Τεστ Μνήμης
      • Α΄ Δημοτικού
      • Β΄ Δημοτικού
      • Γ΄ Δημοτικού
    • Τεστ Χωρικής-Οπτικής Νοημοσύνης
      • Α΄ Δημοτικού
      • Β΄ Δημοτικού
      • Γ΄ Δημοτικού
  • Ταλαντούχα παιδία
  • Home page new

Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών/ Β’ Τάξη / Test 36 Μέτρο και εκατοστόμετρο

Time limit: 0

Quiz Summary

0 of 30 Questions completed

Questions:

Information

You have already completed the quiz before. Hence you can not start it again.

Quiz is loading…

You must sign in or sign up to start the quiz.

You must first complete the following:

Results

Quiz complete. Results are being recorded.

Results

0 of 30 Questions answered correctly

Your time:

Time has elapsed

You have reached 0 of 0 point(s), (0)

Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)

Categories

  1. Not categorized 0%
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10
  11. 11
  12. 12
  13. 13
  14. 14
  15. 15
  16. 16
  17. 17
  18. 18
  19. 19
  20. 20
  21. 21
  22. 22
  23. 23
  24. 24
  25. 25
  26. 26
  27. 27
  28. 28
  29. 29
  30. 30
  1. Current
  2. Review
  3. Answered
  4. Correct
  5. Incorrect
  1. Question 1 of 30
    1. Question

    Με τη βοήθεια του πίνακα να βρεις πόσα εκατοστόμετρα (cm) είναι τα 7 μέτρα (m)

    Correct
    Incorrect
  2. Question 2 of 30
    2. Question

    Ποιο από τα σύμβολα > , <, = πρέπει να χρησιμοποιήσω για να δείξω τη σχέση ανάμεσα στις δύο μετρήσεις;

    Correct
    Incorrect
  3. Question 3 of 30
    3. Question

    Ποιο από τα σύμβολα > , <, = πρέπει να χρησιμοποιήσω για να δείξω τη σχέση ανάμεσα στις δύο μετρήσεις;

    Correct
    Incorrect
  4. Question 4 of 30
    4. Question

    Ποιο από τα σύμβολα > , <, = πρέπει να χρησιμοποιήσω για να δείξω τη σχέση ανάμεσα στις δύο μετρήσεις;

    Correct
    Incorrect
  5. Question 5 of 30
    5. Question

    Στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής ο Μιχάλης, ο Κωνσταντίνος και η Ζωή κάνουν άλμα σε ύψος.

    • Το άλμα του Κωνσταντίνου ήταν 12 cm μεγαλύτερο από το άλμα του Μιχάλη. • Το άλμα της Ζωής ήταν 8 cm μεγαλύτερο από το άλμα του Κωνσταντίνου.
    • Το άλμα της Ζωής ήταν 127 cm.

    Πόσα εκατοστόμετρα ήταν το άλμα του Μιχάλη;

    Correct
    Incorrect
  6. Question 6 of 30
    6. Question

    Με τη βοήθεια του πίνακα να βρεις πόσα μέτρα (m) είναι τα 900 εκατοστόμετρα (cm);

    Correct
    Incorrect
  7. Question 7 of 30
    7. Question

    Να υπολογίσεις τη διαφορά:

    Correct
    Incorrect
  8. Question 8 of 30
    8. Question

    Να υπολογίσεις το άθροισμα:

     

    Correct
    Incorrect
  9. Question 9 of 30
    9. Question

    Ο Γιάννης έχει ύψος 1 m και 62 cm. Πόσο ύψος έχει αν το μετρήσουμε μόνο σε εκατοστόμετρα;

    Correct
    Incorrect
  10. Question 10 of 30
    10. Question

    Η τάξη του Ρένου διαγωνίστηκε στο ποιος θα τρέξει τη μεγαλύτερη απόσταση σε 2 λεπτά. Ο Ρένος έτρεξε 582 m, ο Χριστόφορος 145 m λιγότερα από τον Ρένο και ο Γιάννης 27 m λιγότερα από τον Χριστόφορο. Πόσα μέτρα περισσότερα έτρεξε ο Ρένος από τον Γιάννη;

    Correct
    Incorrect
  11. Question 11 of 30
    11. Question

    Ποιος είναι ο μεγαλύτερος τριψήφιος αριθμός που μπορώ να φτιάξω, ο οποίος έχει το ψηφίο 2 στη θέση των δεκάδων, χρησιμοποιώντας τα ψηφία 2, 5 και 7 μια φορά το καθένα;

    Correct
    Incorrect
  12. Question 12 of 30
    12. Question

    Στο πιο κάτω τετράγωνο το μήκος της πλευράς του είναι 50 cm. Πόσα μέτρα είναι η περίμετρος του;

    Correct
    Incorrect
  13. Question 13 of 30
    13. Question

    Στο πιο κάτω ορθογώνιο το μήκος των πλευρών του είναι 3 m και 2 m. Πόσα εκατοστόμετρα είναι η περίμετρός του;

    Correct
    Incorrect
  14. Question 14 of 30
    14. Question

    Ποιος είναι ο 8ος αριθμός στο πιο κάτω μοτίβο;

    Correct
    Incorrect
  15. Question 15 of 30
    15. Question

    Ο Μηνάς είναι μαθητής στη Β ́ τάξη. Ποιο μπορεί να είναι το ύψος του;

     

    Correct
    Incorrect
  16. Question 16 of 30
    16. Question

    Τα κορίτσια σε μια τάξη είναι διπλάσια από τα αγόρια. Αν τα κορίτσια ήταν τα μισά από τα αγόρια, τότε όλα τα παιδιά της τάξης θα ήταν 9. Πόσα είναι τα παιδιά της τάξης τώρα;

    Correct
    Incorrect
  17. Question 17 of 30
    17. Question

    Μια κοτούλα και ένα γουρουνάκι κάνουν διαγωνισμό ταχύτητας. Όταν η κοτούλα διανύει απόσταση 3 m, το γουρουνάκι διανύει απόσταση 7 m. Όταν η κοτούλα διένυσε απόσταση 12 m, το γουρουνάκι τερμάτισε. Πόσα μέτρα έτρεξε το γουρουνάκι για να καλύψει τη μισή διαδρομή;

    Correct
    Incorrect
  18. Question 18 of 30
    18. Question

    Αν αφαιρέσουμε τον μικρότερο διψήφιο αριθμό (Α), από έναν άλλο διψήφιο αριθμό (Β), θα προκύψει ο μεγαλύτερος μονοψήφιος αριθμός (Γ). Ποιος είναι ο αριθμός Β;

    Correct
    Incorrect
  19. Question 19 of 30
    19. Question

    Ο κύριος Λούκας φύτεψε λάχανα σε ένα αυλάκι 5 m. Η απόσταση που είχε το ένα από το άλλο ήταν 50 cm. Πόσα λάχανα φύτεψε;

    Correct
    Incorrect
  20. Question 20 of 30
    20. Question

    Ποιος είναι ο επόμενος περιττός αριθμός μετά το 99;

    Correct
    Incorrect
  21. Question 21 of 30
    21. Question

    Η Σοφία σκέφτηκε 2 διψήφιους αριθμούς, οι οποίοι έχουν άθροισμα 89. Ποια μπορεί να είναι η μικρότερη διαφορά μεταξύ τους;

    Correct
    Incorrect
  22. Question 22 of 30
    22. Question

    Αν προσθέσεις 2 διαφορετικούς διψήφιους αριθμούς, οι οποίοι έχουν τα ίδια ψηφία, το αποτέλεσμα θα είναι 55. Πόσες τέτοιες διαφορετικές περιπτώσεις υπάρχουν;

    Correct
    Incorrect
  23. Question 23 of 30
    23. Question

    Πόσο μήκος μπορεί να έχει ένα κανονικό μολύβι;

    Correct
    Incorrect
  24. Question 24 of 30
    24. Question

    Στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής τα παιδιά έπαιξαν ένα παιχνίδι με συνεχόμενα άλματα χωρίς φόρα, στο οποίο πρόσθεταν τα άλματα που έκαναν. Ο Θανάσης πήδηξε 135 εκατοστά, ο Νικόλας 1 μέτρο και 20 εκατοστά και η Δανάη 115 εκατοστά. Όταν πρόσθεσαν τα άλματα πόσα εκατοστόμετρα βρήκαν;

    Correct
    Incorrect
  25. Question 25 of 30
    25. Question

    Να υπολογίσεις το άθροισμα:

    Correct
    Incorrect
  26. Question 26 of 30
    26. Question

    Να υπολογίσεις τη διαφορά:

    Correct
    Incorrect
  27. Question 27 of 30
    27. Question

    Από ένα κομμάτι ύφασμα μήκους 1 m , έκοψα 3 κομμάτια μήκους 20 cm το καθένα για να φτιάξω φουλάρια. Πόσο είναι το μήκος του υφάσματος που μου έμεινε;

    Correct
    Incorrect
  28. Question 28 of 30
    28. Question

    Η κυρία Βικτώρια έβαλε στην πινακίδα της τάξης της 5 πολύχρωμα χαρτόνια μήκους 30 cm το καθένα, χωρίς να υπάρχει κενό μεταξύ τους. Πόσο είναι το συνολικό μήκος των χαρτονιών στην πινακίδα;

    Correct
    Incorrect
  29. Question 29 of 30
    29. Question

    Να υπολογίσεις το άθροισμα:

    Correct
    Incorrect
  30. Question 30 of 30
    30. Question

    Το εμβαδόν ενός τετραγώνου είναι 9 m2. Πόσο είναι το μήκος της πλευράς του;

    Correct
    Incorrect
By Constantina Aristidou|2022-09-05T12:14:23+00:0022 Ιουλίου, 2022|Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών/ Β’ Τάξη / Test 36 Μέτρο και εκατοστόμετρο

Share This Story, Choose Your Platform!

FacebookTwitterRedditLinkedInWhatsAppTumblrPinterestVkXingEmail

About the Author: Constantina Aristidou

SOCIAL

beeinstein black large logo

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris.

footer-cards

© Copyright 2022 | Beeinstein | All Rights Reserved

© Copyright 2020 | Beeinstein | All Rights Reserved

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept All”, you consent to the use of ALL the cookies. However, you may visit "Cookie Settings" to provide a controlled consent.
Cookie SettingsAccept All
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
Go to Top