Skip to content
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • EΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • ΠΡΟΙΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Register
  • ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
    • ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΠΡΟΟΡΙΖΕΤΑΙ
    • ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
      • Α’ ΤΑΞΗ
        • ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
        • ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
        • ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ
        • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
        • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
      • Β’ ΤΑΞΗ
        • ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
        • ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
        • ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ
        • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
        • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
      • Γ’ ΤΑΞΗ
        • ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
        • ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
        • ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ
        • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
        • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
  • ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΙΚΑ ΠΑΚΕΤΑ
  • ΕΓΓΡΑΦΗ
Beeinstein LogoBeeinstein LogoBeeinstein Logo
  • Γονείς & Παιδιά
    • Άρθρα
      • Μέτρηση και Ανάπτυξη Νοημοσύνης
      • Γονείς & παιδιά
      • Ψυχολογική και συναισθηματική υποστήριξη
      • Εκπαιδευτικές Πρακτικές στην Τάξη
    • Νοημοσύνη – Ρωτήστε τους ειδικούς
    • Εκπαιδευτικά Βοηθήματα
      • 2 ΧΡΟΝΩΝ
      • 3 ΧΡΟΝΩΝ
      • 4 ΧΡΟΝΩΝ
      • 5 ΧΡΟΝΩΝ
      • Α’ Τάξη
      • Β’ Τάξη
      • Γ’ Τάξη
  • Εκπαιδευτικό Υλικό
    • Τι είναι και για ποιους προορίζεται
    • Για Όλους
      • Α’ ΤΑΞΗ
        • Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών
        • Ασκήσεις Νοημοσύνης
        • Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης
        • Δεξιότητες Συναισθηματικής Σκέψης
      • Β’ ΤΑΞΗ
        • Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης
        • Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών
        • Ασκήσεις Νοημοσύνης
        • Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης
        • Δεξιότητες Συναισθηματικής Σκέψης
      • Γ’ Τάξη
        • Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης
        • Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών
        • Ασκήσεις Νοημοσύνης
        • Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης
        • Δεξιότητες Συναισθηματικής Σκέψης
    • Για Μέλη
      • Α’ Τάξη
        • Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης
        • Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών
        • Ασκήσεις Νοημοσύνης
        • Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης
        • ΔεξιότητεςΣυναισθηματικής Σκέψης
      • Β’ Τάξη
        •   Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης
        • Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών
        • Ασκήσεις Νοημοσύνης
        • Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης
        • Δεξιότητες Συναισθηματικής Σκέψης
      • Γ’ ΤΑΞΗ
        •   Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης
        • Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών
        • Ασκήσεις Νοημοσύνης
        • Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης
        • Δεξιότητες Συναισθηματικής Σκέψης
  • Ψυχομετρικές Εξετάσεις
    • Τι είναι και για ποιους προορίζεται
    • Βαθμός κατάκτησης της γνώσης στα Νέα Ελληνικά
      • Α΄ Δημοτικού
        • Aνά κεφάλαιο
      • Β΄ Δημοτικού
        • Aνά κεφάλαιο
      • Γ΄ Δημοτικού
        • Aνά κεφάλαιο
    • Βαθμός κατάκτησης της γνώσης στα Μαθηματικά
      • Α΄ Δημοτικού
      • Β΄ Δημοτικού
      • Γ΄ Δημοτικού
    • Ψυχομετρικά Γλώσσας
      • Α΄ Δημοτικού
      • Β΄ Δημοτικού
      • Γ΄ Δημοτικού
    • Ψυχομετρικά Μαθηματικών
      • Α΄ Δημοτικού
      • Β΄ Δημοτικού
      • Γ΄ Δημοτικού
    • Κριτική Σκέψη
      • Α΄ Δημοτικού
      • Β΄ Δημοτικού
      • Γ΄ Δημοτικού
    • Τεστ Μνήμης
      • Α΄ Δημοτικού
      • Β΄ Δημοτικού
      • Γ΄ Δημοτικού
    • Τεστ Χωρικής-Οπτικής Νοημοσύνης
      • Α΄ Δημοτικού
      • Β΄ Δημοτικού
      • Γ΄ Δημοτικού
  • Ταλαντούχα παιδία
  • Home page new

Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών/ Γ’ Τάξη / Test 36 Εκτίμηση γινομένου, Νοεροί υπολογισμοί γινομένου με τη χρήση επιμεριστικής ιδιότητας

Time limit: 0

Quiz Summary

0 of 30 Questions completed

Questions:

Information

You have already completed the quiz before. Hence you can not start it again.

Quiz is loading…

You must sign in or sign up to start the quiz.

You must first complete the following:

Results

Quiz complete. Results are being recorded.

Results

0 of 30 Questions answered correctly

Your time:

Time has elapsed

You have reached 0 of 0 point(s), (0)

Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)

Categories

  1. Not categorized 0%
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10
  11. 11
  12. 12
  13. 13
  14. 14
  15. 15
  16. 16
  17. 17
  18. 18
  19. 19
  20. 20
  21. 21
  22. 22
  23. 23
  24. 24
  25. 25
  26. 26
  27. 27
  28. 28
  29. 29
  30. 30
  1. Current
  2. Review
  3. Answered
  4. Correct
  5. Incorrect
  1. Question 1 of 30
    1. Question

    Οι πινέζες στο βιβλιοπωλείο πωλούνται σε συσκευασίες των 25, των 50, των 100 και των 200. Η κυρία Φρόσω θα ετοιμάσει τις 8 πινακίδες της τάξης της και σε κάθε πινακίδα θα χρησιμοποιήσει 16 πινέζες. Αν αγοράσει μόνο μια συσκευασία, ποια συσκευασία πρέπει να αγοράσει;

    Correct
    Incorrect
  2. Question 2 of 30
    2. Question

    Αν ένα μήλο ζυγίζει 52 g, 14 μήλα πόσο ζυγίζουν περίπου;

    Correct
    Incorrect
  3. Question 3 of 30
    3. Question

    Αν τρία πορτοκάλια ζυγίζουν 546 g, πέντε πορτοκάλια πόσο ζυγίζουν περίπου;

    Correct
    Incorrect
  4. Question 4 of 30
    4. Question

    Από τις 4 επιλογές, ποια εκτίμηση είναι πιο κοντά στο πραγματικό γινόμενο;

    Correct
    Incorrect
  5. Question 5 of 30
    5. Question

    Από τις 4 επιλογές, ποια εκτίμηση είναι πιο κοντά στο πραγματικό γινόμενο;

    Correct
    Incorrect
  6. Question 6 of 30
    6. Question

    Από τις 4 επιλογές, ποια εκτίμηση είναι πιο κοντά στο πραγματικό γινόμενο;

    Correct
    Incorrect
  7. Question 7 of 30
    7. Question

    Ο Βασίλης πίνει 2 χυμούς την ημέρα. Πόσους περίπου χυμούς θα πιει σε δύο χρόνια;

    Correct
    Incorrect
  8. Question 8 of 30
    8. Question

    Ο κύριος Πολίτης είναι από τη Λεμεσό και δουλεύει καθημερινά (Δευτέρα – Παρασκευή) στη Λευκωσία. Η απόσταση ανάμεσα στις δύο πόλεις είναι περίπου 83 Km. Πόσα περίπου χιλιόμετρα διανύει σε 2 εβδομάδες;

    Correct
    Incorrect
  9. Question 9 of 30
    9. Question

    Ποιος αριθμός λείπει στην πιο κάτω μαθηματική πρόταση;

    Correct
    Incorrect
  10. Question 10 of 30
    10. Question

    Ποιος αριθμός λείπει στην πιο κάτω μαθηματική πρόταση;

    Correct
    Incorrect
  11. Question 11 of 30
    11. Question

    Πόσο είναι το γινόμενο;

    Correct
    Incorrect
  12. Question 12 of 30
    12. Question

    Πόσο είναι το γινόμενο;

    Correct
    Incorrect
  13. Question 13 of 30
    13. Question

    Ποιος αριθμός λείπει στην πιο κάτω μαθηματική πρόταση;

    Correct
    Incorrect
  14. Question 14 of 30
    14. Question

    Ποιος αριθμός λείπει στην πιο κάτω μαθηματική πρόταση;

    Correct
    Incorrect
  15. Question 15 of 30
    15. Question

    Πόσο πιο μεγάλο είναι το γινόμενο 9 x 19 από το γινόμενο 7 x 19;

    Correct
    Incorrect
  16. Question 16 of 30
    16. Question

    Πόσο πιο μικρό είναι το γινόμενο 5 x 21 από το γινόμενο 8 x 21;

    Correct
    Incorrect
  17. Question 17 of 30
    17. Question

    Πόσο πιο μεγάλο είναι το γινόμενο 39 x 85 από το γινόμενο 38 x 85;

    Correct
    Incorrect
  18. Question 18 of 30
    18. Question

    Ποιο είναι το αποτέλεσμα της πιο κάτω μαθηματικής πρότασης;

    Correct
    Incorrect
  19. Question 19 of 30
    19. Question

    Ο κ. Μάκης ο ζαχαροπλάστης θέλει να φτιάξει 30 κουτιά με μπισκότα τα οποία να περιέχουν 20 μπισκότα το καθένα. Πόσα μπισκότα πρέπει να φτιάξει συνολικά;

    Correct
    Incorrect
  20. Question 20 of 30
    20. Question

    Η κ. Φρόσω συσκεύασε τα πορτοκάλια που έκοψε σε 9 κιβώτια. Αν το κάθε κιβώτιο χωρούσε 88 πορτοκάλια και στο τελευταίο κιβώτιο τοποθετήθηκαν μόνο 37 πορτοκάλια, πόσα πορτοκάλια έκοψε;

    Correct
    Incorrect
  21. Question 21 of 30
    21. Question

    Στο σχολείο του Στάθη διοργανώθηκε ένα παζαράκι για ενίσχυση του ταμείου των απόρων παιδιών του σχολείου. Στο παζαράκι πωλούνταν κρέπες και ζεστές σοκολάτες. Κάθε κρέπα ήταν €3 και κάθε ζεστή σοκολάτα €2. Αν οι εισπράξεις από τις ζεστές σοκολάτες ήταν €210 και οι συνολικές εισπράξεις €453, πόσες κρέπες πωλήθηκαν;

    Correct
    Incorrect
  22. Question 22 of 30
    22. Question

    Στην αποθήκη παιχνιδιών ενός καταστήματος υπάρχουν 13 κιβώτια με 15 επιτραπέζια το καθένα και 11 κιβώτια με 13 κούκλες το καθένα. Πόσες λιγότερες είναι οι κούκλες από τα επιτραπέζια;

    Correct
    Incorrect
  23. Question 23 of 30
    23. Question

    Δύο διαφημίσεις στο περιοδικό στοιχίζουν €426. Πόσο περίπου στοιχίζουν 5 διαφημίσεις;

    Correct
    Incorrect
  24. Question 24 of 30
    24. Question

    Ποιος αριθμός αντιστοιχεί στο ερωτηματικό;

    Correct
    Incorrect
  25. Question 25 of 30
    25. Question

    Αν τέσσερα κουτιά από μπισκότα των 200 g έχουν την ίδια μάζα με ένα ίδιο κουτί από μπισκότα και 2 κουτιά από ρεβίθια, πόση μάζα έχουν 3 κουτιά ρεβίθια;

     

    Correct
    Incorrect
  26. Question 26 of 30
    26. Question

    Ποιος αριθμός αντικαθιστά το ερωτηματικό;

    Correct
    Incorrect
  27. Question 27 of 30
    27. Question

    Σε ένα επιτραπέζιο παιχνίδι υπάρχουν 2 σετ κάρτες με αριθμούς. Κάθε σετ έχει 4 κάρτες, οι οποίες έχουν πάνω γραμμένους 4 διαδοχικούς αριθμούς. Το ένα από τα σετ, που έχει τις κάρτες με το μεγαλύτερο άθροισμα αριθμών, έχει 2 κάρτες που έχουν γραμμένους πάνω τους 2 μεγαλύτερους αριθμούς του άλλου σετ. Αν ο μεγαλύτερος αριθμός που υπάρχει και στα δύο σετ μαζί είναι το 11, πόσο είναι το άθροισμα όλων των αριθμών στα δύο σετ;

    Correct
    Incorrect
  28. Question 28 of 30
    28. Question

    Η Νατάσα είναι 9 χρονών και ο πατέρας της 43. Σε πόσα χρόνια η Νατάσα θα έχει τη μισή ηλικία του πατέρα της;

     

    Correct
    Incorrect
  29. Question 29 of 30
    29. Question

    Πόση διαφορά έχει το άθροισμα των ψηφίων του μεγαλύτερου διψήφιου αριθμού από τον μικρότερο τριψήφιο αριθμό;

    Correct
    Incorrect
  30. Question 30 of 30
    30. Question

    Υπάρχουν 3 κάρτες, με γραμμένους αριθμούς και στις δύο τους πλευρές. Στη μια πλευρά της κάθε κάρτας είναι γραμμένος ο αριθμός, ο οποίος είναι τετραπλάσιος του αριθμού της άλλης πλευράς της κάρτας, ο οποίος είναι διαφορετικός σε κάθε κάρτα. Αν το άθροισμα των μεγαλύτερων αριθμών είναι 28, ποιο είναι το άθροισμα των 2 μικρότερων από τους μικρότερους αριθμούς;

     

    Correct
    Incorrect
By Constantina Aristidou|2022-09-05T11:51:29+00:006 Ιουνίου, 2022|Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών/ Γ’ Τάξη / Test 36 Εκτίμηση γινομένου, Νοεροί υπολογισμοί γινομένου με τη χρήση επιμεριστικής ιδιότητας

Share This Story, Choose Your Platform!

FacebookTwitterRedditLinkedInWhatsAppTumblrPinterestVkXingEmail

About the Author: Constantina Aristidou

SOCIAL

beeinstein black large logo

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris.

footer-cards

© Copyright 2022 | Beeinstein | All Rights Reserved

© Copyright 2020 | Beeinstein | All Rights Reserved

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept All”, you consent to the use of ALL the cookies. However, you may visit "Cookie Settings" to provide a controlled consent.
Cookie SettingsAccept All
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
Go to Top