Skip to content
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • EΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • ΠΡΟΙΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Register
  • ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
    • ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΠΡΟΟΡΙΖΕΤΑΙ
    • ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
      • Α’ ΤΑΞΗ
        • ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
        • ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
        • ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ
        • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
        • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
      • Β’ ΤΑΞΗ
        • ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
        • ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
        • ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ
        • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
        • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
      • Γ’ ΤΑΞΗ
        • ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
        • ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
        • ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ
        • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
        • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
  • ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΙΚΑ ΠΑΚΕΤΑ
  • ΕΓΓΡΑΦΗ
Beeinstein LogoBeeinstein LogoBeeinstein Logo
  • Γονείς & Παιδιά
    • Άρθρα
      • Μέτρηση και Ανάπτυξη Νοημοσύνης
      • Γονείς & παιδιά
      • Ψυχολογική και συναισθηματική υποστήριξη
      • Εκπαιδευτικές Πρακτικές στην Τάξη
    • Νοημοσύνη – Ρωτήστε τους ειδικούς
    • Εκπαιδευτικά Βοηθήματα
      • 2 ΧΡΟΝΩΝ
      • 3 ΧΡΟΝΩΝ
      • 4 ΧΡΟΝΩΝ
      • 5 ΧΡΟΝΩΝ
      • Α’ Τάξη
      • Β’ Τάξη
      • Γ’ Τάξη
  • Εκπαιδευτικό Υλικό
    • Τι είναι και για ποιους προορίζεται
    • Για Όλους
      • Α’ ΤΑΞΗ
        • Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών
        • Ασκήσεις Νοημοσύνης
        • Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης
        • Δεξιότητες Συναισθηματικής Σκέψης
      • Β’ ΤΑΞΗ
        • Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης
        • Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών
        • Ασκήσεις Νοημοσύνης
        • Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης
        • Δεξιότητες Συναισθηματικής Σκέψης
      • Γ’ Τάξη
        • Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης
        • Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών
        • Ασκήσεις Νοημοσύνης
        • Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης
        • Δεξιότητες Συναισθηματικής Σκέψης
    • Για Μέλη
      • Α’ Τάξη
        • Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης
        • Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών
        • Ασκήσεις Νοημοσύνης
        • Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης
        • ΔεξιότητεςΣυναισθηματικής Σκέψης
      • Β’ Τάξη
        •   Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης
        • Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών
        • Ασκήσεις Νοημοσύνης
        • Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης
        • Δεξιότητες Συναισθηματικής Σκέψης
      • Γ’ ΤΑΞΗ
        •   Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης
        • Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών
        • Ασκήσεις Νοημοσύνης
        • Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης
        • Δεξιότητες Συναισθηματικής Σκέψης
  • Ψυχομετρικές Εξετάσεις
    • Τι είναι και για ποιους προορίζεται
    • Βαθμός κατάκτησης της γνώσης στα Νέα Ελληνικά
      • Α΄ Δημοτικού
        • Aνά κεφάλαιο
      • Β΄ Δημοτικού
        • Aνά κεφάλαιο
      • Γ΄ Δημοτικού
        • Aνά κεφάλαιο
    • Βαθμός κατάκτησης της γνώσης στα Μαθηματικά
      • Α΄ Δημοτικού
      • Β΄ Δημοτικού
      • Γ΄ Δημοτικού
    • Ψυχομετρικά Γλώσσας
      • Α΄ Δημοτικού
      • Β΄ Δημοτικού
      • Γ΄ Δημοτικού
    • Ψυχομετρικά Μαθηματικών
      • Α΄ Δημοτικού
      • Β΄ Δημοτικού
      • Γ΄ Δημοτικού
    • Κριτική Σκέψη
      • Α΄ Δημοτικού
      • Β΄ Δημοτικού
      • Γ΄ Δημοτικού
    • Τεστ Μνήμης
      • Α΄ Δημοτικού
      • Β΄ Δημοτικού
      • Γ΄ Δημοτικού
    • Τεστ Χωρικής-Οπτικής Νοημοσύνης
      • Α΄ Δημοτικού
      • Β΄ Δημοτικού
      • Γ΄ Δημοτικού
  • Ταλαντούχα παιδία
  • Home page new

Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών/ Γ’ Τάξη / Test 19 Μοτίβο πολλαπλασιασμού 8 – Ημερολόγιο Λύση προβλήματος

Time limit: 0

Quiz Summary

0 of 30 Questions completed

Questions:

Information

You have already completed the quiz before. Hence you can not start it again.

Quiz is loading…

You must sign in or sign up to start the quiz.

You must first complete the following:

Results

Quiz complete. Results are being recorded.

Results

0 of 30 Questions answered correctly

Your time:

Time has elapsed

You have reached 0 of 0 point(s), (0)

Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)

Categories

  1. Not categorized 0%
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10
  11. 11
  12. 12
  13. 13
  14. 14
  15. 15
  16. 16
  17. 17
  18. 18
  19. 19
  20. 20
  21. 21
  22. 22
  23. 23
  24. 24
  25. 25
  26. 26
  27. 27
  28. 28
  29. 29
  30. 30
  1. Current
  2. Review
  3. Answered
  4. Correct
  5. Incorrect
  1. Question 1 of 30
    1. Question

    Στον πιο κάτω πίνακα φαίνονται τα αγαπημένα φρούτα των παιδιών των Γ τάξεων ενός σχολείου. Πόσα περισσότερα είναι τα παιδιά που τους αρέσουν οι μπανάνες από τα παιδιά που τους αρέσουν τα αχλάδια;

    = 4

    Correct
    Incorrect
  2. Question 2 of 30
    2. Question

    Ποιο γράμμα ή αριθμός αντικαθιστά το ερωτηματικό;

    Correct
    Incorrect
  3. Question 3 of 30
    3. Question

    Στον πιο κάτω πίνακα φαίνονται τα αγαπημένα φρούτα των παιδιών των Δ ́ τάξεων ενός σχολείου. Ποια μαθηματική πρόταση δείχνει σε πόσα παιδιά αρέσουν τα μήλα ή οι μπανάνες;

    = 6

    Correct
    Incorrect
  4. Question 4 of 30
    4. Question

    Σκέφτομαι έναν αριθμό, ο οποίος δεν είναι πολλαπλάσιο του 2, 3 ή 5. Το άθροισμα των ψηφίων του είναι μεγαλύτερο από 10 αλλά μικρότερο από 15. Ποιος από τις 4 επιλογές μπορεί να είναι ο αριθμός;

    Correct
    Incorrect
  5. Question 5 of 30
    5. Question

    Aν ο ρόμβος είναι το ψηφίο 4, ποιο ψηφίο, από τις 4 επιλογές, αντικαθιστά το τρίγωνο στην πιο κάτω πρόσθεση;

    Correct
    Incorrect
  6. Question 6 of 30
    6. Question

    Η Μαρία παίζει στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής ένα παιχνίδι στόχου. Ρίχνει το σακουλάκι σε ένα χαλάκι με κύκλους. Ο κάθε κύκλος δίνει διαφορετικούς βαθμούς: 1, 2, 5, 10. Αν ρίξει 8 φορές το σακουλάκι, ποιο είναι το μεγαλύτερο σκορ που μπορεί να πετύχει;

    Correct
    Incorrect
  7. Question 7 of 30
    7. Question

    Δεκατρείς τουρίστες, 4 άντρες, 5 παιδιά και 4 γυναίκες θέλουν να νοικιάσουν ποδήλατα για να κάνουν τον γύρο της πόλης. Υπάρχουν μόνο διπλά ποδήλατα και η εταιρία που τα νοικιάζει δεν δέχεται να υπάρχει κανένα παιδί ασυνόδευτο πάνω σε ποδήλατο. Πόσα ποδήλατα, το λιγότερο θα χρειαστούν για να κάνουν όλοι τον γύρο της πόλης;

    Correct
    Incorrect
  8. Question 8 of 30
    8. Question

    Στην πιο κάτω ισότητα, ποιο από τις 4 επιλογές, δεν μπορεί να είναι το ψηφίο Β στο διψήφιο αριθμό ΒΑ, αν ξέρω ότι τα Α και Β είναι δύο διαφορετικά ψηφία;

    Correct
    Incorrect
  9. Question 9 of 30
    9. Question

    Πόσα πόδια έχουν 4 αγελάδες, 2 κότες και 3 γάτοι;

    Correct
    Incorrect
  10. Question 10 of 30
    10. Question

    Τρεις φίλοι, ο Μάριος, ο Σωτήρης και ο Φειδίας έχουν συνολικά €22. Πόσα χρήματα έχει ο Φειδίας αν ξέρω ότι ο Μάριος έχει διπλάσια χρήματα από τον Σωτήρη και τριπλάσια από τον Φειδία;

    Correct
    Incorrect
  11. Question 11 of 30
    11. Question

    Ο κύριος Στάθης μετά το μάζεμα των ελιών τακτοποίησε όλα τα δοχεία που χρησιμοποίησε στη μεταφορά των ελιών. Έβαλε σε κάθε ένα από τα 8 μεγάλα δοχεία που είχε, 2 μέτρια δοχεία και σε κάθε μέτριο έβαλε 3 πιο μικρά. Πόσα ήταν όλα τα δοχεία που χρησιμοποίησε;

    Correct
    Incorrect
  12. Question 12 of 30
    12. Question

    Η Μάρθα αγόρασε 4 κούκλες. Η κάθε κούκλα στοίχιζε €7. Αν στο πορτοφόλι της έχει μόνο χαρτονομίσματα των €10, πόσα χαρτονομίσματα των €10 πρέπει να έχει μαζί της για να μπορέσει να τις αγοράσει;

    Correct
    Incorrect
  13. Question 13 of 30
    13. Question

    Ποιον από τους πιο κάτω αριθμούς πρέπει να διαγράψουμε, ώστε να σχηματίζεται μοτίβο;

    Correct
    Incorrect
  14. Question 14 of 30
    14. Question

    Ποιον από τους πιο κάτω αριθμούς πρέπει να διαγράψουμε, ώστε να σχηματίζεται μοτίβο;

    Correct
    Incorrect
  15. Question 15 of 30
    15. Question

    Ποιον από τους πιο κάτω αριθμούς πρέπει να διαγράψουμε, ώστε να σχηματίζεται μοτίβο;

    Correct
    Incorrect
  16. Question 16 of 30
    16. Question

    Ο κύριος Αργύρης πήγε επαγγελματικό ταξίδι στο Λονδίνο. Αναχώρησε από την Κύπρο στις 2 Απριλίου και θα μείνει στο Λονδίνο για δύο εβδομάδες. Πότε θα επιστρέψει από το Λονδίνο;

    Correct
    Incorrect
  17. Question 17 of 30
    17. Question

    Η Θέα πήγε διακοπές στα ελληνικά νησιά για 3 εβδομάδες. Αναχώρησε από την Κύπρο στις 23 Ιουλίου. Πότε θα επιστρέψει;

    Correct
    Incorrect
  18. Question 18 of 30
    18. Question

    Ο Ορφέας θέλει να αγοράσει 30 χρωματιστά μολύβια για το μάθημα της Τέχνης. Τα χρωματιστά μολύβια πωλούνται σε συσκευασίες των 7 μολυβιών. Πόσες συσκευασίες πρέπει να αγοράσει ο Ορφέας;

    Correct
    Incorrect
  19. Question 19 of 30
    19. Question

    Ο Έκτορας και ο Πάρης μοιράστηκαν στα ίσα τα αυτοκόλλητα που είχαν και οι δύο, και περίσσεψε ένα. Αργότερα ήρθαν 4 φίλοι τους. Τα παιδιά ξαναμοιράστηκαν τα αυτοκόλλητα στα ίσα και περίσσεψαν 5. Ποιος είναι ο μικρότερος αριθμός αυτοκόλλητων που μπορεί να είχαν οι δύο φίλοι μαζί;

    Correct
    Incorrect
  20. Question 20 of 30
    20. Question

    Ποιος αριθμός είναι ο μεγαλύτερος, από τις πιο κάτω επιλογές;

    Correct
    Incorrect
  21. Question 21 of 30
    21. Question

    Ο Βασίλης και ο Δημήτρης σκέφτηκαν τον ίδιο αριθμό. Ο αριθμός είναι μεγαλύτερος του 5 και μικρότερος του 10. Ο Βασίλης τετραπλασίασε τον αριθμό και αφαίρεσε 3. Στη συνέχεια διπλασίασε τον αριθμό που βρήκε. Ο Δημήτρης εξαπλασίασε τον αριθμό και πρόσθεσε 8. Και οι δύο βρήκαν τον ίδιο αριθμό στο τέλος. Ποιον αριθμό σκέφτηκαν στην αρχή;

    Correct
    Incorrect
  22. Question 22 of 30
    22. Question

    Ποιο είναι το αποτέλεσμα της πιο κάτω μαθηματικής πρότασης;

    Correct
    Incorrect
  23. Question 23 of 30
    23. Question

    Ποιο είναι το άθροισμα των 4 μικρότερων διψήφιων αριθμών που έχουν διαφορετικά ψηφία;

    Correct
    Incorrect
  24. Question 24 of 30
    24. Question

    Αν 3 σβηστήρια έχουν το ίδιο μήκος με 4 ξύστρες, πόσες ξύστρες έχουν το ίδιο μήκος με 18 σβηστήρια;

    Correct
    Incorrect
  25. Question 25 of 30
    25. Question

    Ένα σκουλήκι ανεβαίνει 4 μέτρα την μέρα σε ένα δέντρο αλλά γλιστρά και πέφτει 2 μέτρα κάθε μέρα. Σε πόσες μέρες θα ανεβεί και θα μείνει στην κορυφή του δέντρου που έχει ύψος 15 μέτρα;

     

    Correct
    Incorrect
  26. Question 26 of 30
    26. Question

    Ποιο είναι το ψηφίο που μπορεί να αντικαταστήσει τον κύκλο;

    Correct
    Incorrect
  27. Question 27 of 30
    27. Question

    Τέσσερα (4) παιδιά έχουν συνολικά 7 βόλους και έχουν όλα διαφορετικό αριθμό. Πόσους βόλους έχει το παιδί που έχει τους περισσότερους;

     

    Correct
    Incorrect
  28. Question 28 of 30
    28. Question

    Ποιος αριθμός λείπει στην πιο κάτω μαθηματική πρόταση;

    Correct
    Incorrect
  29. Question 29 of 30
    29. Question

    Ποιος είναι ο επόμενος αριθμός στο πιο κάτω μοτίβο;

    Correct
    Incorrect
  30. Question 30 of 30
    30. Question

    Αν ο Γιάννης αγοράσει 7 βιβλία θα του περισσέψουν €5. Αν αγοράσει 10, θα υπολείπεται €10. Πόσα χρήματα έχει ο Γιάννης;

    Correct
    Incorrect
By Constantina Aristidou|2022-09-05T11:07:27+00:0020 Μαΐου, 2022|Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών/ Γ’ Τάξη / Test 19 Μοτίβο πολλαπλασιασμού 8 – Ημερολόγιο Λύση προβλήματος

Share This Story, Choose Your Platform!

FacebookTwitterRedditLinkedInWhatsAppTumblrPinterestVkXingEmail

About the Author: Constantina Aristidou

SOCIAL

beeinstein black large logo

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris.

footer-cards

© Copyright 2022 | Beeinstein | All Rights Reserved

© Copyright 2020 | Beeinstein | All Rights Reserved

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept All”, you consent to the use of ALL the cookies. However, you may visit "Cookie Settings" to provide a controlled consent.
Cookie SettingsAccept All
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
Go to Top