Skip to content
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • EΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • ΠΡΟΙΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Register
  • ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
    • ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΠΡΟΟΡΙΖΕΤΑΙ
    • ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
      • Α’ ΤΑΞΗ
        • ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
        • ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
        • ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ
        • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
        • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
      • Β’ ΤΑΞΗ
        • ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
        • ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
        • ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ
        • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
        • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
      • Γ’ ΤΑΞΗ
        • ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
        • ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
        • ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ
        • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
        • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
  • ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΙΚΑ ΠΑΚΕΤΑ
  • ΕΓΓΡΑΦΗ
Beeinstein LogoBeeinstein LogoBeeinstein Logo
  • Γονείς & Παιδιά
    • Άρθρα
      • Μέτρηση και Ανάπτυξη Νοημοσύνης
      • Γονείς & παιδιά
      • Ψυχολογική και συναισθηματική υποστήριξη
      • Εκπαιδευτικές Πρακτικές στην Τάξη
    • Νοημοσύνη – Ρωτήστε τους ειδικούς
    • Εκπαιδευτικά Βοηθήματα
      • 2 ΧΡΟΝΩΝ
      • 3 ΧΡΟΝΩΝ
      • 4 ΧΡΟΝΩΝ
      • 5 ΧΡΟΝΩΝ
      • Α’ Τάξη
      • Β’ Τάξη
      • Γ’ Τάξη
  • Εκπαιδευτικό Υλικό
    • Τι είναι και για ποιους προορίζεται
    • Για Όλους
      • Α’ ΤΑΞΗ
        • Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών
        • Ασκήσεις Νοημοσύνης
        • Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης
        • Δεξιότητες Συναισθηματικής Σκέψης
      • Β’ ΤΑΞΗ
        • Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης
        • Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών
        • Ασκήσεις Νοημοσύνης
        • Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης
        • Δεξιότητες Συναισθηματικής Σκέψης
      • Γ’ Τάξη
        • Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης
        • Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών
        • Ασκήσεις Νοημοσύνης
        • Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης
        • Δεξιότητες Συναισθηματικής Σκέψης
    • Για Μέλη
      • Α’ Τάξη
        • Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης
        • Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών
        • Ασκήσεις Νοημοσύνης
        • Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης
        • ΔεξιότητεςΣυναισθηματικής Σκέψης
      • Β’ Τάξη
        •   Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης
        • Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών
        • Ασκήσεις Νοημοσύνης
        • Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης
        • Δεξιότητες Συναισθηματικής Σκέψης
      • Γ’ ΤΑΞΗ
        •   Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης
        • Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών
        • Ασκήσεις Νοημοσύνης
        • Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης
        • Δεξιότητες Συναισθηματικής Σκέψης
  • Ψυχομετρικές Εξετάσεις
    • Τι είναι και για ποιους προορίζεται
    • Βαθμός κατάκτησης της γνώσης στα Νέα Ελληνικά
      • Α΄ Δημοτικού
        • Aνά κεφάλαιο
      • Β΄ Δημοτικού
        • Aνά κεφάλαιο
      • Γ΄ Δημοτικού
        • Aνά κεφάλαιο
    • Βαθμός κατάκτησης της γνώσης στα Μαθηματικά
      • Α΄ Δημοτικού
      • Β΄ Δημοτικού
      • Γ΄ Δημοτικού
    • Ψυχομετρικά Γλώσσας
      • Α΄ Δημοτικού
      • Β΄ Δημοτικού
      • Γ΄ Δημοτικού
    • Ψυχομετρικά Μαθηματικών
      • Α΄ Δημοτικού
      • Β΄ Δημοτικού
      • Γ΄ Δημοτικού
    • Κριτική Σκέψη
      • Α΄ Δημοτικού
      • Β΄ Δημοτικού
      • Γ΄ Δημοτικού
    • Τεστ Μνήμης
      • Α΄ Δημοτικού
      • Β΄ Δημοτικού
      • Γ΄ Δημοτικού
    • Τεστ Χωρικής-Οπτικής Νοημοσύνης
      • Α΄ Δημοτικού
      • Β΄ Δημοτικού
      • Γ΄ Δημοτικού
  • Ταλαντούχα παιδία
  • Home page new

Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών/ Γ’ Τάξη / Test 25 Σύγκριση και σειροθέτηση τετραψήφιων αριθμών – Γραμμική Γραφική Παράσταση– Ομαδοποίηση και ανταλλαγή

Time limit: 0

Quiz Summary

0 of 30 Questions completed

Questions:

Information

You have already completed the quiz before. Hence you can not start it again.

Quiz is loading…

You must sign in or sign up to start the quiz.

You must first complete the following:

Results

Quiz complete. Results are being recorded.

Results

0 of 30 Questions answered correctly

Your time:

Time has elapsed

You have reached 0 of 0 point(s), (0)

Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)

Categories

  1. Not categorized 0%
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10
  11. 11
  12. 12
  13. 13
  14. 14
  15. 15
  16. 16
  17. 17
  18. 18
  19. 19
  20. 20
  21. 21
  22. 22
  23. 23
  24. 24
  25. 25
  26. 26
  27. 27
  28. 28
  29. 29
  30. 30
  1. Current
  2. Review
  3. Answered
  4. Correct
  5. Incorrect
  1. Question 1 of 30
    1. Question

    Αν γράψουμε τους πιο κάτω αριθμούς από τον μικρότερο στον μεγαλύτερο, ποιος αριθμός θα γραφτεί δεύτερος;

    Correct
    Incorrect
  2. Question 2 of 30
    2. Question

    Αν γράψουμε τους πιο κάτω αριθμούς από τον μεγαλύτερο στον μικρότερο, ποιος αριθμός θα γραφτεί τρίτος;

    Correct
    Incorrect
  3. Question 3 of 30
    3. Question

    Από τις 4 επιλογές, ποιο ψηφίο μπορεί να γραφτεί στο άδειο κουτάκι για να ισχύει η πιο κάτω σχέση;

    Correct
    Incorrect
  4. Question 4 of 30
    4. Question

    Από τις 4 επιλογές, ποιο ψηφίο μπορεί να γραφτεί στο άδειο κουτάκι για να ισχύει η πιο κάτω σχέση;

    Correct
    Incorrect
  5. Question 5 of 30
    5. Question

    Ποιος αριθμός είναι ο μεγαλύτερος, από τις πιο κάτω επιλογές:

     

    Correct
    Incorrect
  6. Question 6 of 30
    6. Question

    Ο Μάριος αποφάσισε να κάνει ορειβασία με τους φίλους του. Επέλεξαν τη βουνοκορφή της Παπούας που βρίσκεται σε υψόμετρο 1554 m. Η πιο κάτω γραφική παράσταση δείχνει το υψόμετρο στο οποίο βρίσκονταν ανά ώρα. Περίπου τi ώρα έφτασαν στην κορυφή της Παπούας;

    Correct
    Incorrect
  7. Question 7 of 30
    7. Question

    Ποιος αριθμός είναι ο μικρότερος, απο τις πιο κάτω επιλογές;

     

    Correct
    Incorrect
  8. Question 8 of 30
    8. Question

    Ο Μάριος αποφάσισε να κάνει ορειβασία με τους φίλους του. Επέλεξαν τη βουνοκορφή της Παπούας που βρίσκεται σε υψόμετρο 1554 μ. Η πιο κάτω γραφική παράσταση δείχνει το υψόμετρο στο οποίο βρίσκονταν ανά ώρα. Πόση ήταν περίπου η διαφορά στο υψόμετρο που βρισκόταν ο Μάριος και οι φίλοι του μεταξύ των ωρών 1:00 μ.μ. και 4:00 μ.μ. ;

    Correct
    Incorrect
  9. Question 9 of 30
    9. Question

    Ποιος είναι ο μικρότερος αριθμός που μπορούμε να φτιάξουμε με τα ψηφία 2, 7 , 5, και 8, και να είναι μεγαλύτερος από 5000 και μικρότερος από 9000;

    Correct
    Incorrect
  10. Question 10 of 30
    10. Question

    Ποιος είναι ο μεγαλύτερος αριθμός που μπορούμε να φτιάξουμε με τα ψηφία 3, 4, 5, και 6 και να είναι μικρότερος από 6000 και μεγαλύτερος από 4000;

    Correct
    Incorrect
  11. Question 11 of 30
    11. Question

    Πόσους τετραψήφιους αριθμούς μπορούμε να σχηματίσουμε με τα ψηφία 5, 6, 7, και 8, αν για τον κάθε αριθμό μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το κάθε ψηφίο μια φορά;

    Correct
    Incorrect
  12. Question 12 of 30
    12. Question

    Αν βάλουμε τις πιο κάτω χρονολογίες στην αριθμητική γραμμή, ποια χρονολογία θα γραφτεί πιο κοντά στο 2000;

    Correct
    Incorrect
  13. Question 13 of 30
    13. Question

    Πόσοι τετραψήφιοι αριθμοί τελειώνουν σε 557;

    Correct
    Incorrect
  14. Question 14 of 30
    14. Question

    Ποιος αριθμός λείπει στο πιο κάτω μοτίβο;

    Correct
    Incorrect
  15. Question 15 of 30
    15. Question

    Αν συνεχίσουμε το πιο κάτω μοτίβο, ποιος αριθμός θα γραφτεί στο προτελευταίο κουτάκι;

    Correct
    Incorrect
  16. Question 16 of 30
    16. Question

    Ποιος είναι ο κανόνας στο πιο κάτω μοτίβο;

    Correct
    Incorrect
  17. Question 17 of 30
    17. Question

    Ποιος είναι ο επόμενος αριθμός στο πιο κάτω μοτίβο;

    Correct
    Incorrect
  18. Question 18 of 30
    18. Question

    Αν συνεχίσουμε το πιο κάτω μοτίβο, ποιος αριθμός θα εμφανιστεί;

    Correct
    Incorrect
  19. Question 19 of 30
    19. Question

    Ποιος αριθμός παρουσιάζεται πιο κάτω;

    Correct
    Incorrect
  20. Question 20 of 30
    20. Question

    Ποιος από τους πιο κάτω αριθμούς δεν ισούται με 8234;

    Correct
    Incorrect
  21. Question 21 of 30
    21. Question

    Ποιος από τους πιο κάτω αριθμούς δεν ισούται με 4076;

    Correct
    Incorrect
  22. Question 22 of 30
    22. Question

    Ποιος αριθμός παρουσιάζεται πιο κάτω;

    Correct
    Incorrect
  23. Question 23 of 30
    23. Question

    Σκέφτομαι έναν αριθμό. Προσθέτω 1000, αφαιρώ 100, προσθέτω 10, αφαιρώ 1 και βρίσκω 5793. Ποιον αριθμό σκέφτηκα αρχικά;

    Correct
    Incorrect
  24. Question 24 of 30
    24. Question

    Πόσο θα αυξηθεί ο αριθμός 2345 αν το ψηφίο 3 αντικατασταθεί από το ψηφίο 7;

    Correct
    Incorrect
  25. Question 25 of 30
    25. Question

    Πόσο θα μειωθεί ο αριθμός 7952 αν το ψηφίο 7 αντικατασταθεί από το ψηφίο 1;

    Correct
    Incorrect
  26. Question 26 of 30
    26. Question

    Ποιος αριθμός είναι ο μεθεπόμενος του αριθμού 7999;

    Correct
    Incorrect
  27. Question 27 of 30
    27. Question

    Ο Μιχάλης έχει τριπλάσια χρήματα από τη Στέλλα. Αν η Στέλλα είχε €4 περισσότερα, τότε ο Μιχάλης θα είχε μόνο €10 περισσότερα από τη Στέλλα. Πόσα χρήματα έχει ο Μιχάλης;

    Correct
    Incorrect
  28. Question 28 of 30
    28. Question

    Ο κ. Λαυρέντης πηγαίνει κάθε μέρα στη δουλειά του με το αυτοκίνητο και χρειάζεται 9 λεπτά για αυτή τη διαδρομή. Στην επιστροφή κάνει 3 λεπτά λιγότερα επειδή δεν βρίσκει κίνηση στους δρόμους. Μια μέρα αποφάσισε να πάει με το ποδήλατο. Για κάθε λεπτό με το αυτοκίνητο χρειαζόταν 4 λεπτά με το ποδήλατο. Πόση ώρα έκανε ποδήλατο εκείνη τη μέρα;

    Correct
    Incorrect
  29. Question 29 of 30
    29. Question

    Ποιος αριθμός αντιστοιχεί στο ερωτηματικό;

    Correct
    Incorrect
  30. Question 30 of 30
    30. Question

    Η Αθηνά έχει €12 περισσότερα από την Άρτεμη, η οποία έχει τα μισά χρήματα που έχει ο Πάνος, ο οποίος έχει €26. Πόσα χρήματα έχει η Αθηνά;

    Correct
    Incorrect
By Constantina Aristidou|2022-09-05T11:13:02+00:0022 Μαΐου, 2022|Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών/ Γ’ Τάξη / Test 25 Σύγκριση και σειροθέτηση τετραψήφιων αριθμών – Γραμμική Γραφική Παράσταση– Ομαδοποίηση και ανταλλαγή

Share This Story, Choose Your Platform!

FacebookTwitterRedditLinkedInWhatsAppTumblrPinterestVkXingEmail

About the Author: Constantina Aristidou

SOCIAL

beeinstein black large logo

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris.

footer-cards

© Copyright 2022 | Beeinstein | All Rights Reserved

© Copyright 2020 | Beeinstein | All Rights Reserved

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept All”, you consent to the use of ALL the cookies. However, you may visit "Cookie Settings" to provide a controlled consent.
Cookie SettingsAccept All
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
Go to Top