Skip to content
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • EΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • ΠΡΟΙΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Register
  • ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
    • ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΠΡΟΟΡΙΖΕΤΑΙ
    • ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
      • Α’ ΤΑΞΗ
        • ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
        • ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
        • ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ
        • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
        • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
      • Β’ ΤΑΞΗ
        • ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
        • ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
        • ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ
        • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
        • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
      • Γ’ ΤΑΞΗ
        • ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
        • ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
        • ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ
        • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
        • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
  • ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΙΚΑ ΠΑΚΕΤΑ
  • ΕΓΓΡΑΦΗ
Beeinstein LogoBeeinstein LogoBeeinstein Logo
  • Γονείς & Παιδιά
    • Άρθρα
      • Μέτρηση και Ανάπτυξη Νοημοσύνης
      • Γονείς & παιδιά
      • Ψυχολογική και συναισθηματική υποστήριξη
      • Εκπαιδευτικές Πρακτικές στην Τάξη
    • Νοημοσύνη – Ρωτήστε τους ειδικούς
    • Εκπαιδευτικά Βοηθήματα
      • 2 ΧΡΟΝΩΝ
      • 3 ΧΡΟΝΩΝ
      • 4 ΧΡΟΝΩΝ
      • 5 ΧΡΟΝΩΝ
      • Α’ Τάξη
      • Β’ Τάξη
      • Γ’ Τάξη
  • Εκπαιδευτικό Υλικό
    • Τι είναι και για ποιους προορίζεται
    • Για Όλους
      • Α’ ΤΑΞΗ
        • Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών
        • Ασκήσεις Νοημοσύνης
        • Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης
        • Δεξιότητες Συναισθηματικής Σκέψης
      • Β’ ΤΑΞΗ
        • Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης
        • Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών
        • Ασκήσεις Νοημοσύνης
        • Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης
        • Δεξιότητες Συναισθηματικής Σκέψης
      • Γ’ Τάξη
        • Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης
        • Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών
        • Ασκήσεις Νοημοσύνης
        • Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης
        • Δεξιότητες Συναισθηματικής Σκέψης
    • Για Μέλη
      • Α’ Τάξη
        • Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης
        • Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών
        • Ασκήσεις Νοημοσύνης
        • Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης
        • ΔεξιότητεςΣυναισθηματικής Σκέψης
      • Β’ Τάξη
        •   Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης
        • Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών
        • Ασκήσεις Νοημοσύνης
        • Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης
        • Δεξιότητες Συναισθηματικής Σκέψης
      • Γ’ ΤΑΞΗ
        •   Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης
        • Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών
        • Ασκήσεις Νοημοσύνης
        • Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης
        • Δεξιότητες Συναισθηματικής Σκέψης
  • Ψυχομετρικές Εξετάσεις
    • Τι είναι και για ποιους προορίζεται
    • Βαθμός κατάκτησης της γνώσης στα Νέα Ελληνικά
      • Α΄ Δημοτικού
        • Aνά κεφάλαιο
      • Β΄ Δημοτικού
        • Aνά κεφάλαιο
      • Γ΄ Δημοτικού
        • Aνά κεφάλαιο
    • Βαθμός κατάκτησης της γνώσης στα Μαθηματικά
      • Α΄ Δημοτικού
      • Β΄ Δημοτικού
      • Γ΄ Δημοτικού
    • Ψυχομετρικά Γλώσσας
      • Α΄ Δημοτικού
      • Β΄ Δημοτικού
      • Γ΄ Δημοτικού
    • Ψυχομετρικά Μαθηματικών
      • Α΄ Δημοτικού
      • Β΄ Δημοτικού
      • Γ΄ Δημοτικού
    • Κριτική Σκέψη
      • Α΄ Δημοτικού
      • Β΄ Δημοτικού
      • Γ΄ Δημοτικού
    • Τεστ Μνήμης
      • Α΄ Δημοτικού
      • Β΄ Δημοτικού
      • Γ΄ Δημοτικού
    • Τεστ Χωρικής-Οπτικής Νοημοσύνης
      • Α΄ Δημοτικού
      • Β΄ Δημοτικού
      • Γ΄ Δημοτικού
  • Ταλαντούχα παιδία
  • Home page new

Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών/ Γ’ Τάξη / Test 31 Επίλυση προβλήματος – Πρόσθεση και αφαίρεση τετραψήφιων αριθμών – Νοεροί υπολογισμοί

Time limit: 0

Quiz Summary

0 of 30 Questions completed

Questions:

Information

You have already completed the quiz before. Hence you can not start it again.

Quiz is loading…

You must sign in or sign up to start the quiz.

You must first complete the following:

Results

Quiz complete. Results are being recorded.

Results

0 of 30 Questions answered correctly

Your time:

Time has elapsed

You have reached 0 of 0 point(s), (0)

Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)

Categories

  1. Not categorized 0%
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10
  11. 11
  12. 12
  13. 13
  14. 14
  15. 15
  16. 16
  17. 17
  18. 18
  19. 19
  20. 20
  21. 21
  22. 22
  23. 23
  24. 24
  25. 25
  26. 26
  27. 27
  28. 28
  29. 29
  30. 30
  1. Current
  2. Review
  3. Answered
  4. Correct
  5. Incorrect
  1. Question 1 of 30
    1. Question

    Ποιο είναι το αποτέλεσμα της πιο κάτω πρόσθεσης;

    Correct
    Incorrect
  2. Question 2 of 30
    2. Question

    Ποιο είναι το αποτέλεσμα της πιο κάτω πρόσθεσης;

    Correct
    Incorrect
  3. Question 3 of 30
    3. Question

    Ποιος αριθμός λείπει στην πιο κάτω μαθηματική πρόταση;

    Correct
    Incorrect
  4. Question 4 of 30
    4. Question

    Ποιος αριθμός λείπει στην πιο κάτω μαθηματική πρόταση;

    Correct
    Incorrect
  5. Question 5 of 30
    5. Question

    Ποιος αριθμός λείπει στην πιο κάτω μαθηματική πρόταση;

    Correct
    Incorrect
  6. Question 6 of 30
    6. Question

    Ποιο είναι το αποτέλεσμα της πιο κάτω πρόσθεσης;

    Correct
    Incorrect
  7. Question 7 of 30
    7. Question

    Μια θεατρική παράσταση στο σχολείο του Νικόλα την παρακολούθησαν όλα τα παιδιά του σχολείου. Τα αγόρια ήταν 156. Τα κορίτσια ήταν 38 λιγότερα από τα αγόρια. Πόσα ήταν όλα τα παιδιά του σχολείου;

    Correct
    Incorrect
  8. Question 8 of 30
    8. Question

    Τρεις φίλοι παίζουν ένα παιχνίδι στον ηλεκτρονικό υπολογιστή και μαζεύουν βαθμούς. Ο Λευτέρης μάζεψε 3200 βαθμούς, ο Στέλιος 450 βαθμούς λιγότερους από το Λευτέρη και ο Σταύρος 147 περισσότερους από τον Στέλιο. Πόσους βαθμούς μάζεψε ο Σταύρος;

    Correct
    Incorrect
  9. Question 9 of 30
    9. Question

    Ο κύριος Θωμάς έχει €378. Ο κύριος Ζήνωνας έχει €424. Πόσα χρήματα πρέπει να δώσει ο κύριος Ζήνωνας στον κύριο Θωμά, για να έχουν ίδιο ποσό χρημάτων;

    Correct
    Incorrect
  10. Question 10 of 30
    10. Question

    Δύο αριθμοί έχουν άθροισμα 600 και ο ένας είναι κατά 136 μεγαλύτερος από τον άλλο. Ποιος είναι ο μικρότερος από τους δύο αριθμούς;

    Correct
    Incorrect
  11. Question 11 of 30
    11. Question

    Σκέφτομαι ένα αριθμό. Ο αριθμός αυτός είναι κατά 7 μικρότερος από το τριπλάσιο του 200. Ποιος είναι ο αριθμός που σκέφτομαι;

    Correct
    Incorrect
  12. Question 12 of 30
    12. Question

    Στο πιο κάτω μαγικό τετράγωνο, το άθροισμα των αριθμών οριζόντια, κατακόρυφα και διαγώνια είναι το ίδιο. Ποιος αριθμός αντιστοιχεί στο αστεράκι;

    Correct
    Incorrect
  13. Question 13 of 30
    13. Question

    Η Μιράντα χρησιμοποίησε υπολογιστική μηχανή για να βρει το άθροισμα 639 + 268. Κατά λάθος πάτησε 286, αντί 268. Τι πρέπει να κάνει για να έχει σωστό άθροισμα;

    Correct
    Incorrect
  14. Question 14 of 30
    14. Question

    Τα πιο κάτω ορθογώνια είναι ακριβώς τα ίδια. Πόσο είναι το μήκος της πλευράς ΑΒ;

    Correct
    Incorrect
  15. Question 15 of 30
    15. Question

    Ο Ηρακλής έχει 7 βόλους λιγότερους από τον Αχιλλέα αλλά 4 περισσότερους από τον Έκτορα. Όλοι μαζί έχουν 39 βόλους. Πόσους βόλους έχει ο Ηρακλής;

    Correct
    Incorrect
  16. Question 16 of 30
    16. Question

    Το γήπεδο, η φρουταρία, ο φούρνος, το σχολείο και το φαρμακείο βρίσκονται στον ίδιο δρόμο, σε μια ευθεία γραμμή. Στη μέση βρίσκεται το φαρμακείο και στα δύο άκρα το γήπεδο και το σχολείο. Μεταξύ τους όλα αυτά απέχουν 150 m το ένα από το άλλο. Πόσο απέχει η φρουταρία από το φούρνο;

    Correct
    Incorrect
  17. Question 17 of 30
    17. Question

    Ο κ. Πάνος έχει €320 και ο κ. Μάριος €430. Πόσα πρέπει να δώσει ο κ. Πάνος στον κ. Μάριο για να έχει ο κ. Μάριος €150 περισσότερα από τον κ. Πάνο;

    Correct
    Incorrect
  18. Question 18 of 30
    18. Question

    Πόσα είναι το διπλάσιο του τριπλάσιου του μισού του 12;

    Correct
    Incorrect
  19. Question 19 of 30
    19. Question

    Η κ. Φωτεινή φύτεψε δέντρα στο περιβόλι της, σε μια ευθεία γραμμή. Η απόσταση ανάμεσα στο καθένα ήταν 3 μέτρα αλλά σε κάθε 5º δέντρο που φύτευε άφηνε απόσταση 4 m. Αν φύτεψε 11 δέντρα, πόση είναι η απόσταση του 1ου από το 11º ;

    Correct
    Incorrect
  20. Question 20 of 30
    20. Question

    Ποιος αριθμός αντιστοιχεί στο ερωτηματικό;

    Correct
    Incorrect
  21. Question 21 of 30
    21. Question

    Αν το 8 είναι το 1/5 του διπλάσιου ενός αριθμού, ποιος είναι αυτός ο αριθμός;

    Correct
    Incorrect
  22. Question 22 of 30
    22. Question

    Το 1/4 των παιδιών ενός σχολείου δεν συμμετείχαν σε ένα διαγωνισμό μαθηματικών, επειδή δεν υπήρχαν άλλες διαθέσιμες θέσεις. Αν 60 παιδιά δεν συμμετείχαν στο διαγωνισμό, πόσες ήταν οι διαθέσιμες θέσεις για το διαγωνισμό;

    Correct
    Incorrect
  23. Question 23 of 30
    23. Question

    Σε μια τάξη υπάρχουν 22 παιδιά. Τα αγόρια είναι 6 περισσότερα από τα κορίτσια. Πόσα είναι τα κορίτσια;

    Correct
    Incorrect
  24. Question 24 of 30
    24. Question

    Στην ακαδημία που πηγαίνει προπόνηση ο Γιάννης, υπάρχουν 35 παιδιά. Ο προπονητής θέλει να τα βάλει σε πεντάδες και εξάδες για να κάνουν κάποιες ασκήσεις. Πόσες, το λιγότερο, ομάδες μπορούν να σχηματιστούν, χωρίς να περισσέψει κανένα παιδί;

    Correct
    Incorrect
  25. Question 25 of 30
    25. Question

    Ο Σπύρος έχει συνολικά 19 βόλους. Κάποιους από αυτούς τους έχει 2 φορές. Αν έχει μόνο 11 διαφορετικούς βόλους, πόσους έχει δύο φορές;

    Correct
    Incorrect
  26. Question 26 of 30
    26. Question

    Ο Πάτροκλος έχει μια σειρά από 6 κάρτες, οι οποίες γράφουν πάνω τα γράμματα Ε, Γ, Κ, Α, Ο, Η. Αν δικαιούται να συνδυάσει 3 κάρτες μόνο και να σχηματίσει λέξεις, οι οποίες να έχουν 2 σύμφωνα και 1 φωνήεν, πόσες διαφορετικές λέξεις μπορεί να σχηματίσει;

    Correct
    Incorrect
  27. Question 27 of 30
    27. Question

    Πόσες συσκευασίες των 200 ml χρειάζονται για να συσκευαστούν 5 L υγρό σαπούνι για τα χέρια;

    Correct
    Incorrect
  28. Question 28 of 30
    28. Question

    Πόσα τρίγωνα υπάρχουν στο πιο κάτω σχήμα;

    Correct
    Incorrect
  29. Question 29 of 30
    29. Question

    Ποιο από τα πιο κάτω σχήματα δεν έχει δίπλα του κανένα σχήμα το οποίο να έχει 6 ή 4 γωνίες;

    Correct
    Incorrect
  30. Question 30 of 30
    30. Question

    Ποιο είναι το αποτέλεσμα της πιο κάτω μαθηματικής πρότασης;

    Correct
    Incorrect
By Constantina Aristidou|2022-09-05T11:46:50+00:0026 Μαΐου, 2022|Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών/ Γ’ Τάξη / Test 31 Επίλυση προβλήματος – Πρόσθεση και αφαίρεση τετραψήφιων αριθμών – Νοεροί υπολογισμοί

Share This Story, Choose Your Platform!

FacebookTwitterRedditLinkedInWhatsAppTumblrPinterestVkXingEmail

About the Author: Constantina Aristidou

SOCIAL

beeinstein black large logo

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris.

footer-cards

© Copyright 2022 | Beeinstein | All Rights Reserved

© Copyright 2020 | Beeinstein | All Rights Reserved

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept All”, you consent to the use of ALL the cookies. However, you may visit "Cookie Settings" to provide a controlled consent.
Cookie SettingsAccept All
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
Go to Top