AΜ103 – Ολοκληρωμένο Πακέτο Ανάπτυξης Μαθηματικών Ικανοτήτων και Εμπέδωσης Ύλης Γ' Τάξης
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης Γ’53 Κουίζ
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 1 ΔΩΡΕΑΝ
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 1
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 2
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 3
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 4
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 5
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 6
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 7
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 8
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 9
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 10
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 11
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 12
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 13
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 14
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 15
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 16
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 17
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 18
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 19
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 20
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 21
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 22
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 23
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 24
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 25
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 26
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 27
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 28
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 29
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 30
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 31
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 32
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 33
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 34
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 35
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 36
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 37
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 38
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 39
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 40
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 41
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 42
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 43
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 44
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 45
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 46
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 47
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 48
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 49
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 50
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 51
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 52
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 1 ΔΩΡΕΑΝ
-
Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών Γ’49 Κουίζ
-
Γ’ Τάξη / Test 1 Αισθητοποίηση, σύνθεση, ανάλυση, σύγκριση και σειροθέτηση αριθμών μέχρι το 100 ΔΩΡΕΑΝ (σελ. σχολ. βιβλίου 8-12)
-
Γ’ Τάξη / Test 1 Αισθητοποίηση, σύνθεση, ανάλυση, σύγκριση και σειροθέτηση αριθμών μέχρι το 100 (σελ. σχολ. βιβλίου 8-12)
-
Γ’ Τάξη / Test 2 Σύνθεση, ανάλυση σύγκριση και σειροθέτηση αριθμών μέχρι το 1000 (σελ. σχολ. βιβλίου 13-18)
-
Γ’ Τάξη / Test 3 Αισθητοποίηση, σύνθεση και ανάλυση αριθμών μέχρι το 1000 (σελ. σχολ. βιβλίου 19-25)
-
Γ’ Τάξη / Test 4 Σύγκριση και σειροθέτηση αριθμών μέχρι το 1000, μοτίβα και εκτίμηση (σελ. σχολ. βιβλίου 26-35)
-
Γ’ Τάξη / Test 5 Πρόσθεση και αφαίρεση με υπερπήδηση ή χάλασμα δεκάδας μέχρι το 20 (σελ. σχολ. βιβλίου 50-54)
-
Γ’ Τάξη / Test 6 Πρόσθεση και αφαίρεση αριθμών μέχρι το 100 με ή χωρίς υπερπήδηση ή χάλασμα δεκάδας, σχέσεις ισότητας. Κατακόρυφος αλγόριθμος (σελ. σχολ. βιβλίου 55-64)
-
Γ’ Τάξη / Test 7 Πρόσθεση αριθμών μέχρι το 100, επίλυση προβλήματος μοντελοποίησης με υπερπήδηση δεκάδας (νοεροί υπολογισμοί) και αφαίρεση μονοψήφιου από διψήφιο αριθμό με χάλασμα δεκάδας (νοεροί υπολογισμοί), (σελ. σχολ. βιβλίου 65-72)
-
Γ’ Τάξη / Test 8 Αφαίρεση αριθμών με χάλασμα δεκάδας (νοεροί υπολογισμοί και κατακόρυφος αλγόριθμος). Αφαίρεση μονοψήφιου από διψήφιο αριθμό με χάλασμα δεκάδας (κατακόρυφος αλγόριθμος). Μοτίβα πρόσθεσης και αφαίρεσης (σελ. σχολ. βιβλίου 73-84)
-
Γ’ Τάξη / Test 9 Μοτίβα πολλαπλασιασμού 2, 5 και 10, Λύση προβλήματος με χρήση παρενθέσεων, Νομισματικό σύστημα (σελ. σχολ. βιβλίου 8-17)
-
Γ’ Τάξη / Test 10 Μοτίβο πολλαπλασιασμού 2, 3, 4 (Α), (σελ. σχολ. βιβλίου 18-22)
-
Γ’ Τάξη / Test 11 Μοτίβο πολλαπλασιασμού 2, 3, 4 (Β), (σελ. σχολ. βιβλίου 23-30)
-
Γ’ Τάξη / Test 12 Εναδικά κλάσματα – Το κλάσμα ως μέρος επιφάνειας και ως μέρος αριθμού. Μοτίβα πολλαπλασιασμού 2, 3, 4, 5, 6 και 10 (σελ. σχολ. βιβλίου 31-42)
-
Γ’ Τάξη / Test 13 Τέλεια και ατελής διαίρεση (σελ. σχολ. βιβλίου 43-46)
-
Γ’ Τάξη / Test 14 Μοτίβα – Μοτίβο πολλαπλασιασμού 9 (σελ. σχολ. βιβλίου 47-56)
-
Γ’ Τάξη / Test 15 Ταξινόμηση και ονομασία τριγώνων ως προς τις γωνίες τους. Αναγνώριση και σύγκριση γωνιών (σελ. σχολ. βιβλίου 8-15)
-
Γ’ Τάξη / Test 16 Πολύγωνα (σελ. σχολ. βιβλίου 16-18)
-
Γ’ Τάξη / Test 17 Παράλληλες γραμμές και Παραλληλόγραμμα (σελ. σχολ. βιβλίου 19-28)
-
Γ’ Τάξη / Test 18 Μοτίβο πολλαπλασιασμού 7 – Ημερολόγιο Λύση προβλήματος (σελ. σχολ. βιβλίου 40-44)
-
Γ’ Τάξη / Test 19 Μοτίβο πολλαπλασιασμού 8 – Ημερολόγιο Λύση προβλήματος (σελ. σχολ. βιβλίου 40-44)
-
Γ’ Τάξη / Test 20 Υπολογισμός εμβαδού επιφάνειας (σελ. σχολ. βιβλίου 53-55)
-
Γ’ Τάξη / Test 21 Διερεύνηση τύπου υπολογισμού εμβαδού ορθογωνίου. Περίμετρος και εμβαδόν σχημάτων (σελ. σχολ. βιβλίου 56-65)
-
Γ’ Τάξη / Test 22 Μη εναδικά κλάσματα και τετράγωνοι αριθμοί (σελ. σχολ. βιβλίου 66-72)
-
Γ’ Τάξη / Test 23 Διατεταγμένα ζεύγη – Περιγραφή και καθορισμός θέσης στον χώρο. Θέση σημείου σε ορθοκανονικό σύστημα αξόνων (σελ. σχολ. βιβλίου 8-14)
-
Γ’ Τάξη / Test 24 Αισθητοποίηση, σύνθεση και ανάλυση τετραψήφιων αριθμών – Αξία θέσης ψηφίου (σελ. σχολ. βιβλίου 15-23)
-
Γ’ Τάξη / Test 25 Σύγκριση και σειροθέτηση τετραψήφιων αριθμών – Γραμμική Γραφική Παράσταση– Ομαδοποίηση και ανταλλαγή (σελ. σχολ. βιβλίου 24-34)
-
Γ’ Τάξη / Test 26 Μάζα (kg, g) και Χωρητικότητα (L, ml), (σελ. σχολ. βιβλίου: 35-40)
-
Γ’ Τάξη / Test 27 Στρογγυλοποίηση αριθμών στην πλησιέστερη δεκάδα και εκατοντάδα (σελ. σχολ. βιβλίου: 41-47)
-
Γ’ Τάξη / Test 28 Όγκος – οπτικοποίηση, εκτίμηση αθροίσματος και διαφοράς (σελ. σχολ. βιβλίου: 68-74)
-
Γ’ Τάξη / Test 29 Πρόσθεση και αφαίρεση τριψήφιων αριθμών με και χωρίς υπερπήδηση – Νοεροί υπολογισμοί και αλγόριθμος (σελ. σχολ. βιβλίου: 75-81)
-
Γ’ Τάξη / Test 30 Αφαίρεση τριψήφιων αριθμών με χάλασμα – Αλγόριθμος (σελ. σχολ. βιβλίου: 82-91)
-
Γ’ Τάξη / Test 31 Επίλυση προβλήματος – Πρόσθεση και αφαίρεση τετραψήφιων αριθμών – Νοεροί υπολογισμοί (σελ. σχολ. βιβλίου: 92-97)
-
Γ’ Τάξη / Test 32 Άλγεβρα – Επίλυση εξισώσεων και πιθανότητες (σελ. σχολ. βιβλίου: 98-103)
-
Γ’ Τάξη / Test 33 Συμμετρία (σελ. σχολ. βιβλίου: 8-14)
-
Γ’ Τάξη / Test 34 Έννοιες χώρου-Οδηγίες κατεύθυνσης με και χωρίς τα σημεία του ορίζοντα (σελ. σχολ. βιβλίου: 15-17)
-
Γ’ Τάξη / Test 35 Υπολογισμός γινομένου με παράγοντα/ες πολλαπλάσιο/α του 10, επίλυση προβλημάτων χρόνου (σελ. σχολ. βιβλίου: 18-23)
-
Γ’ Τάξη / Test 36 Εκτίμηση γινομένου, Νοεροί υπολογισμοί γινομένου με τη χρήση επιμεριστικής ιδιότητας (σελ. σχολ. βιβλίου: 24-30)
-
Γ’ Τάξη / Test 37 Εισαγωγή στον αλγόριθμο του πολλαπλασιασμού, επιμεριστική ιδιότητα στον πολλαπλασιασμό με τριψήφιο παράγοντα, υπολογισμός γινομένου (σελ. σχολ. βιβλίου: 31-40)
-
Γ’ Τάξη / Test 38 Αναγνώριση και ονομασία στερεών, Στερεά-Αποτυπώματα (σελ. σχολ. βιβλίου: 58-67)
-
Γ’ Τάξη / Test 39 Οπτικοποίηση-προβολή στερεών, αναγνώριση εδρών, αναγνώριση και κατασκευή αναπτύγματος του κύβου (σελ. σχολ. βιβλίου: 68-72)
-
Γ’ Τάξη / Test 40 Ατελής Διαίρεση (σελ. σχολ. βιβλίου 8-16)
-
Γ’ Τάξη / Test 41 Στρατηγικές υπολογισμού πηλίκου με τη χρήση της επιμεριστικής ιδιότητας (σελ. σχολ. βιβλίου 17-20)
-
Γ’ Τάξη / Test 42 Διαισθητική εισαγωγή δεκαδικών αριθμών μέσω του νομισματικού συστήματος και μέσω μονάδων μέτρησης του μήκους (σελ. σχολ. βιβλίου 30-39)
-
Γ’ Τάξη / Test 43 Διαισθητική εισαγωγή δεκαδικών αριθμών μέσω μονάδων μέτρησης του μήκους (σελ. σχολ. βιβλίου 40-47)
-
Γ’ Τάξη / Test 44 Εισαγωγή στις πράξεις δεκαδικών αριθμών μέσω του νομισματικού συστήματος (σελ. σχολ. βιβλίου 48-51)
-
Γ’ Τάξη / Test 45 Ώρα (π.μ. και μ.μ.) και χρονική διάρκεια δραστηριοτήτων (σελ. σχολ. βιβλίου 66-76)
-
Γ’ Τάξη / Test 46 Το κλάσμα ως μέρος συνόλου διακριτών στοιχείων (σελ. σχολ. βιβλίου 77-87)
-
Γ’ Τάξη / Test 47 Σύγκριση εναδικών κλασμάτων, κλασμάτων με τον ίδιο αριθμητή και ομώνυμων κλασμάτων (σελ. σχολ. βιβλίου 88-93)
-
Γ’ Τάξη / Test 48 Συμπλήρωση ακέραιας μονάδας (σελ. σχολ. βιβλίου 94-97)
-
Γ’ Τάξη / Test 1 Αισθητοποίηση, σύνθεση, ανάλυση, σύγκριση και σειροθέτηση αριθμών μέχρι το 100 ΔΩΡΕΑΝ (σελ. σχολ. βιβλίου 8-12)
-
Έντυπες Ασκήσεις Μαθηματικών Γ’48 Θέματα
-
Γ-1-Aισθητοποίηση και πράξεις αριθμών μέχρι το 1000 Δωρεάν
-
Γ-2-Σύνθεση, ανάλυση, σύγκριση και σειροθέτηση μέχρι το 1000
-
Γ-3-Αισθητοποίηση, σύνθεση και ανάλυση αριθμών μέχρι το 1000
-
Γ-4-Σύγκριση και σειροθέτηση αριθμών μέχρι το 1000, μοτίβα και εκτίμηση
-
Γ-5-Πρόσθεση και αφαίρεση με υπερπήδηση ή χάλασμα δεκάδας μέχρι το 20
-
Γ-6-Πρόσθεση και αφαίρεση αριθμών μέχρι το 100 με ή χωρίς υπερπήδηση ή χάλασμα δεκάδας
-
Γ-7-Πρόσθεση αριθμών μέχρι το 100, επίλυση προβλήματος μοντελοποίησης με υπερπήδηση δεκάδας
-
Γ-8-Αφαίρεση αριθμών με χάλασμα δεκάδας
-
Γ-9-Μοτίβα πολλαπλασιασμού 2, 5 και 10
-
Γ-10-Μοτίβα πολλαπλασιασμού 2, 3 και 4 (Α)
-
Γ-11-Μοτίβα πολλαπλασιασμού 2, 3 και 4 (B)
-
Γ-12-Εναδικά κλάσματα – Μοτίβα πολλαπλασιασμού 2, 3, 4, 5, 6 και 10
-
Γ-13-Τέλεια και ατελής διαίρεση
-
Γ-14-Μοτίβα – Μοτίβο πολλαπλασιασμού 9
-
Γ-15-Ταξινόμηση και ονομασία τριγώνων ως προς τις γωνιές τους – Αναγνώριση και σύγκριση γωνιών
-
Γ-16-Πολύγωνα
-
Γ-17-Παράλληλες γραμμές – Παραλληλόγραμμα
-
Γ-18-Μοτίβο Πολλαπλασιασμού 7 – Ημερολόγιο
-
Γ-19-Μοτίβο Πολλαπλασιασμού 8 – Λύση προβλήματος
-
Γ-20-Υπολογισμός εμβαδού επιφάνειας
-
Γ-21-Διερεύνηση τύπου υπολογισμού εμβαδού ορθογωνίου – Περίμετρος και εμβαδόν σχημάτων
-
Γ-22-Μη εναδικά κλάσματα-Τετράγωνοι αριθμοί
-
Γ-23-Διατεταγμένα ζεύγη
-
Γ-24-Αισθητοποίηση, σύνθεση και ανάλυση τετραψήφιων αριθμών
-
Γ-25-Σύγκριση και σειροθέτηση τετραψήφιων αριθμών
-
Γ-26-Μάζα-Χωρητικότητα
-
Γ-27-Στρογγυλοποίηση αριθμών στην πλησιέστερη δεκάδα _ εκατοντάδα
-
Γ-28-Όγκος _ εκτίμηση αθροίσματος και διαφοράς
-
Γ-29-Πρόσθεση και αφαίρεση τριψήφιων αριθμών με και χωρίς υπερπήδηση
-
Γ-30-Αφαίρεση τριψήφιων αριθμών με χάλασμα-Αλγόριθμος
-
Γ-31-Επίλυση προβλήματος
-
Γ-32-Επίλυση εξισώσεων _ Πιθανότητες
-
Γ-33-Συμμετρία
-
Γ-34-Οδηγίες Κατεύθυνσης
-
Γ-35-Υπολογισμός γινομένου πολλαπλάσιο_α του 10 Επίλυση προβλημάτων χρόνου
-
Γ-36-Εκτίμηση γινομένου _ Νοεροί υπολογισμοί γινομένου
-
Γ-37-Εισαγωγή στον αλγόριθμο του πολλαπλασιασμού _ Πολλαπλασιασμός με τριψήφιο παράγοντα
-
Γ-38-Αναγνώριση και ονομασία στερεών _ Αποτυπώματα
-
Γ-39-Αναγνώριση εδρών _ Αναγνώριση και κατασκευή αναπτύγματος του κύβου
-
Γ-40-Ατελής Διαίρεση
-
Γ-41-Στρατηγικές υπολογισμού πηλίκου με τη χρήση της επιμεριστικής ιδιότητας
-
Γ-42-Διαισθητική εισαγωγή δεκαδικών αριθμών, μέσω του νομισματικού συστήματος και μέσω μονάδων μέτρησης του μήκους
-
Γ-43-Διαισθητική εισαγωγή δεκαδικών αριθμών, μέσω μονάδων μέτρησης του μήκους
-
Γ-44-Εισαγωγή στις πράξεις δεκαδικών αριθμών, μέσω του νομισματικού συστήματος
-
Γ-45-Ώρα _ Διάρκεια
-
Γ-46-Το κλάσμα ως μέρος συνόλου διακριτών στοιχείων
-
Γ-47-Σύγκριση εναδικών κλασμάτων, κλασμάτων με τον ίδιο αριθμητή και ομώνυμων κλασμάτων
-
Γ-48-Συμπλήρωση ακέραιας μονάδας
-
Γ-1-Aισθητοποίηση και πράξεις αριθμών μέχρι το 1000 Δωρεάν
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης Γ’27 Κουίζ
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 1 ΔΩΡΕΑΝ
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 1
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 2
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 3
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 4
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 5
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 6
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 7
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 8
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 9
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 10
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 11
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 12
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 13
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 14
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 15
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 16
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 17
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 18
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 19
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 20
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 21
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 22
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 23
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 24
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 25
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 26
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 1 ΔΩΡΕΑΝ
-
ΜΔ102 – Ασκήσεις Προετοιμασίας Μαθηματικών Διαγωνισμών Γ’ – Δ’21 Κουίζ
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 1 ΔΩΡΕΑΝ
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 1
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 2
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 3
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 4
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 5
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 6
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 7
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 8
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 9
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 10
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 11
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 12
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 13
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 14
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 15
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 16
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 17
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 18
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 19
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 20
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 1 ΔΩΡΕΑΝ
Notice: Undefined offset: 0 in /var/www/vhosts/beeinstein.com.cy/httpdocs/wp-content/themes/buddyboss-theme/learndash/ld30/learndash-sidebar.php on line 143
Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/vhosts/beeinstein.com.cy/httpdocs/wp-content/themes/buddyboss-theme/learndash/ld30/learndash-sidebar.php on line 143
Notice: Undefined offset: 0 in /var/www/vhosts/beeinstein.com.cy/httpdocs/wp-content/themes/buddyboss-theme/learndash/ld30/learndash-sidebar.php on line 143
Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/vhosts/beeinstein.com.cy/httpdocs/wp-content/themes/buddyboss-theme/learndash/ld30/learndash-sidebar.php on line 143
Notice: Undefined offset: 0 in /var/www/vhosts/beeinstein.com.cy/httpdocs/wp-content/themes/buddyboss-theme/learndash/ld30/learndash-sidebar.php on line 143
Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/vhosts/beeinstein.com.cy/httpdocs/wp-content/themes/buddyboss-theme/learndash/ld30/learndash-sidebar.php on line 143
Notice: Undefined offset: 0 in /var/www/vhosts/beeinstein.com.cy/httpdocs/wp-content/themes/buddyboss-theme/learndash/ld30/learndash-sidebar.php on line 143
Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/vhosts/beeinstein.com.cy/httpdocs/wp-content/themes/buddyboss-theme/learndash/ld30/learndash-sidebar.php on line 143
Περίληψη Κουίζ
0 των 25 Ερωτήσεων ολοκληρώθηκαν
Ερωτήσεων:
Πληροφορίες
Έχετε ήδη ολοκληρώσει την Κουίζ στο παρελθόν. Ως εκ τούτου, δεν μπορείτε να το ξεκινήσετε ξανά.
Κουίζ φορτώνει…
Πρέπει να συνδεθείτε ή να εγγραφείτε για να ξεκινήσετε την Κουίζ.
Πρέπει πρώτα να συμπληρώσετε τα εξής:
Αποτελέσματα
Αποτελέσματα
0 από 25 Ερωτήσεων απαντήθηκαν σωστά
Ο χρόνος σας:
Ο χρόνος παρήλθε
Απαντήσατε 0 από 0, (0)
Κερδισμένος(-οι) Πόντος(-οί): 0 0, (0)
0 Δοκίμιο(α) σε εκκρεμότητα (Πιθανά σημεία: 0)
Κατηγορίες
- Δεν κατηγοριοποιούνται 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- Τρέχουσα
- Υπό Αξιολόγηση
- Απαντημένες
- Σωστό
- Εσφαλμένο
-
Ερώτησης 1 25
1. Ερώτησης
11. Ποιος αριθμός πρέπει να μπει στη θέση του ερωτηματικού;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 2 25
2. Ερώτησης
2. Ποιο είναι το άθροισμα των φυσικών αριθμών που βρίσκονται ανάμεσα στο 98,50 και το 103,50;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 3 25
3. Ερώτησης
3. Ο Ηλίας έχει 14 πατάτες. Έχει διαθέσιμες συσκευασίες των 3, 4 και 5 πατατών. Με πόσους διαφορετικούς τρόπους μπορεί να τα συσκευάσει;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 4 25
4. Ερώτησης
4. Ο Φίλιππος έχει τις παρακάτω κάρτες. Πόσους τετραψήφιους αριθμούς μικρότερους από το 1.900 μπορεί να σχηματίσει με αυτές;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 5 25
5. Ερώτησης
5. Ποιος από τους παρακάτω αριθμούς δεν είναι τετράγωνος;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 6 25
6. Ερώτησης
6. Ποιο είναι το άθροισμα των αριθμών που δεν φαίνονται στην παρακάτω πρόσθεση;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 7 25
7. Ερώτησης
7. Παρατήρησε την εικόνα. Τι μέρος του συνόλου των τριγώνων είναι πράσινα;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 8 25
8. Ερώτησης
8. Ένα κατασκευαστικό έργο ξεκίνησε τον Απρίλιο και θα ολοκληρωθεί μετά από 38 μήνες. Τι μήνας θα είναι τότε;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 9 25
9. Ερώτησης
9. Ποιο είναι το ψηφίο των δεκάδων στο γινόμενο 4Χ5Χ2Χ8;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 10 25
10. Ερώτησης
10. Με τους 10 κύβους που είχε στη διάθεσή της η Ελένη έφτιαξε 3 διαφορετικές κατασκευές. Ποια από τις παρακάτω δεν είναι δική της;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 11 25
11. Ερώτησης
11. Ποιο από τα παρακάτω σχήματα έχει τη μικρότερη περίμετρο;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 12 25
12. Ερώτησης
12. Ποιος αριθμός πρέπει να μπει στη θέση του ερωτηματικού στην παρακάτω πυραμίδα πρόσθεσης;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 13 25
13. Ερώτησης
13. Ποιο από τα 4 κομμάτια δεν χρησιμοποιήσαμε για να φτιάξουμε το τετράγωνο της εικόνας;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 14 25
14. Ερώτησης
14. O κ. Ανάργυρος θέλει να περιφράξει το οικόπεδό του που έχει σχήμα ορθογωνίου. Σύμφωνα με το σχέδιο που έφτιαξε, πόσα μέτρα συρματόπλεγμα θα χρειαστεί;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 15 25
15. Ερώτησης
15. Ο Μιχάλης περιμένει στην ουρά για να αγοράσει ένα ακτοπλοϊκό εισιτήριο. Είναι 5ος από την αρχή και 6ος από το τέλος. Πόσα άτομα στέκονται στην ουρά;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 16 25
16. Ερώτησης
16. Ποιο από τα παρακάτω δίνει το μεγαλύτερο αποτέλεσμα;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 17 25
17. Ερώτησης
17. H Μαρία έριξε δύο ακόμη βολές στον στόχο. Ποιο από τα παρακάτω δεν θα μπορούσε να είναι το σύνολο των πόντων που συγκέντρωσε;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 18 25
18. Ερώτησης
18. Ποιος αριθμός πρέπει να συμπληρώσει το κενό για να είναι σωστή η ισότητα;
102 : 3 = …. – 6
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 19 25
19. Ερώτησης
19. Ποιος αριθμός πρέπει να μπει στη θέση του ερωτηματικού;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 20 25
20. Ερώτησης
20. Για να γίνει η κατασκευή Α όμοια με την κατασκευή Β, θα πρέπει να προσθέσουμε στην κατασκευή Β…
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 21 25
21. Ερώτησης
21. Σε ένα σουπερμάρκετ πωλείται ελαιόλαδο σε τρεις συσκευασίες. Η συσκευασία των 6 λίτρων κοστίζει 30€, η συσκευασία των 2 λίτρων 12€ και η συσκευασία του 1 λίτρου 7€. Πόσα, το πολύ, λίτρα ελαιόλαδο μπορούμε να αγοράσουμε με 80€;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 22 25
22. Ερώτησης
22. Η Ελευθερία πρόσθεσε 3 τριψήφιους περιττούς (μονούς) αριθμούς. Ποιο από τα παρακάτω δεν θα μπορούσε να είναι το άθροισμά τους;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 23 25
23. Ερώτησης
23. Η Σοφία έχει 4 κλειδιά από 4 διαφορετικά λουκέτα. Αν σκεφτεί έξυπνα, πόσες το πολύ προσπάθειες θα χρειαστεί για να ξεκλειδώσει τα 4 λουκέτα αν δεν γνωρίζει ποιο κλειδί αντιστοιχεί στο καθένα;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 24 25
24. Ερώτησης
24. Τέσσερα αδέλφια έχουν διαφορετικές ηλικίες. Ο μεγαλύτερος και ο μικρότερος μαζί, έχουν άθροισμα ηλικιών 21. Ο μεγαλύτερος έχει διπλάσια ηλικία από τον δεύτερο μικρότερο που έχει ηλικία 8 χρόνων. Αν ο δεύτερος μεγαλύτερος έχει ηλικία 10, ποιο είναι το άθροισμα των ηλικιών τους;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 25 25
25. Ερώτησης
25. Το άθροισμα δύο αριθμών είναι το 20 και το πηλίκο τους το 4. Ποιο από τα παρακάτω θα μπορούσε να είναι το γινόμενό τους;
ΣωστόΕσφαλμένο