AΜ103 – Ολοκληρωμένο Πακέτο Ανάπτυξης Μαθηματικών Ικανοτήτων και Εμπέδωσης Ύλης Γ' Τάξης
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης Γ’53 Κουίζ
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 1 ΔΩΡΕΑΝ
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 1
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 2
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 3
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 4
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 5
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 6
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 7
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 8
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 9
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 10
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 11
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 12
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 13
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 14
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 15
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 16
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 17
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 18
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 19
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 20
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 21
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 22
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 23
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 24
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 25
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 26
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 27
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 28
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 29
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 30
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 31
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 32
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 33
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 34
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 35
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 36
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 37
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 38
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 39
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 40
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 41
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 42
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 43
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 44
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 45
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 46
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 47
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 48
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 49
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 50
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 51
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 52
-
Προβλήματα Μαθηματικής Σκέψης / Γ’ Τάξη / Test 1 ΔΩΡΕΑΝ
-
Επαναληπτικές Ασκήσεις Μαθηματικών Γ’49 Κουίζ
-
Γ’ Τάξη / Test 1 Αισθητοποίηση, σύνθεση, ανάλυση, σύγκριση και σειροθέτηση αριθμών μέχρι το 100 ΔΩΡΕΑΝ (σελ. σχολ. βιβλίου 8-12)
-
Γ’ Τάξη / Test 1 Αισθητοποίηση, σύνθεση, ανάλυση, σύγκριση και σειροθέτηση αριθμών μέχρι το 100 (σελ. σχολ. βιβλίου 8-12)
-
Γ’ Τάξη / Test 2 Σύνθεση, ανάλυση σύγκριση και σειροθέτηση αριθμών μέχρι το 1000 (σελ. σχολ. βιβλίου 13-18)
-
Γ’ Τάξη / Test 3 Αισθητοποίηση, σύνθεση και ανάλυση αριθμών μέχρι το 1000 (σελ. σχολ. βιβλίου 19-25)
-
Γ’ Τάξη / Test 4 Σύγκριση και σειροθέτηση αριθμών μέχρι το 1000, μοτίβα και εκτίμηση (σελ. σχολ. βιβλίου 26-35)
-
Γ’ Τάξη / Test 5 Πρόσθεση και αφαίρεση με υπερπήδηση ή χάλασμα δεκάδας μέχρι το 20 (σελ. σχολ. βιβλίου 50-54)
-
Γ’ Τάξη / Test 6 Πρόσθεση και αφαίρεση αριθμών μέχρι το 100 με ή χωρίς υπερπήδηση ή χάλασμα δεκάδας, σχέσεις ισότητας. Κατακόρυφος αλγόριθμος (σελ. σχολ. βιβλίου 55-64)
-
Γ’ Τάξη / Test 7 Πρόσθεση αριθμών μέχρι το 100, επίλυση προβλήματος μοντελοποίησης με υπερπήδηση δεκάδας (νοεροί υπολογισμοί) και αφαίρεση μονοψήφιου από διψήφιο αριθμό με χάλασμα δεκάδας (νοεροί υπολογισμοί), (σελ. σχολ. βιβλίου 65-72)
-
Γ’ Τάξη / Test 8 Αφαίρεση αριθμών με χάλασμα δεκάδας (νοεροί υπολογισμοί και κατακόρυφος αλγόριθμος). Αφαίρεση μονοψήφιου από διψήφιο αριθμό με χάλασμα δεκάδας (κατακόρυφος αλγόριθμος). Μοτίβα πρόσθεσης και αφαίρεσης (σελ. σχολ. βιβλίου 73-84)
-
Γ’ Τάξη / Test 9 Μοτίβα πολλαπλασιασμού 2, 5 και 10, Λύση προβλήματος με χρήση παρενθέσεων, Νομισματικό σύστημα (σελ. σχολ. βιβλίου 8-17)
-
Γ’ Τάξη / Test 10 Μοτίβο πολλαπλασιασμού 2, 3, 4 (Α), (σελ. σχολ. βιβλίου 18-22)
-
Γ’ Τάξη / Test 11 Μοτίβο πολλαπλασιασμού 2, 3, 4 (Β), (σελ. σχολ. βιβλίου 23-30)
-
Γ’ Τάξη / Test 12 Εναδικά κλάσματα – Το κλάσμα ως μέρος επιφάνειας και ως μέρος αριθμού. Μοτίβα πολλαπλασιασμού 2, 3, 4, 5, 6 και 10 (σελ. σχολ. βιβλίου 31-42)
-
Γ’ Τάξη / Test 13 Τέλεια και ατελής διαίρεση (σελ. σχολ. βιβλίου 43-46)
-
Γ’ Τάξη / Test 14 Μοτίβα – Μοτίβο πολλαπλασιασμού 9 (σελ. σχολ. βιβλίου 47-56)
-
Γ’ Τάξη / Test 15 Ταξινόμηση και ονομασία τριγώνων ως προς τις γωνίες τους. Αναγνώριση και σύγκριση γωνιών (σελ. σχολ. βιβλίου 8-15)
-
Γ’ Τάξη / Test 16 Πολύγωνα (σελ. σχολ. βιβλίου 16-18)
-
Γ’ Τάξη / Test 17 Παράλληλες γραμμές και Παραλληλόγραμμα (σελ. σχολ. βιβλίου 19-28)
-
Γ’ Τάξη / Test 18 Μοτίβο πολλαπλασιασμού 7 – Ημερολόγιο Λύση προβλήματος (σελ. σχολ. βιβλίου 40-44)
-
Γ’ Τάξη / Test 19 Μοτίβο πολλαπλασιασμού 8 – Ημερολόγιο Λύση προβλήματος (σελ. σχολ. βιβλίου 40-44)
-
Γ’ Τάξη / Test 20 Υπολογισμός εμβαδού επιφάνειας (σελ. σχολ. βιβλίου 53-55)
-
Γ’ Τάξη / Test 21 Διερεύνηση τύπου υπολογισμού εμβαδού ορθογωνίου. Περίμετρος και εμβαδόν σχημάτων (σελ. σχολ. βιβλίου 56-65)
-
Γ’ Τάξη / Test 22 Μη εναδικά κλάσματα και τετράγωνοι αριθμοί (σελ. σχολ. βιβλίου 66-72)
-
Γ’ Τάξη / Test 23 Διατεταγμένα ζεύγη – Περιγραφή και καθορισμός θέσης στον χώρο. Θέση σημείου σε ορθοκανονικό σύστημα αξόνων (σελ. σχολ. βιβλίου 8-14)
-
Γ’ Τάξη / Test 24 Αισθητοποίηση, σύνθεση και ανάλυση τετραψήφιων αριθμών – Αξία θέσης ψηφίου (σελ. σχολ. βιβλίου 15-23)
-
Γ’ Τάξη / Test 25 Σύγκριση και σειροθέτηση τετραψήφιων αριθμών – Γραμμική Γραφική Παράσταση– Ομαδοποίηση και ανταλλαγή (σελ. σχολ. βιβλίου 24-34)
-
Γ’ Τάξη / Test 26 Μάζα (kg, g) και Χωρητικότητα (L, ml), (σελ. σχολ. βιβλίου: 35-40)
-
Γ’ Τάξη / Test 27 Στρογγυλοποίηση αριθμών στην πλησιέστερη δεκάδα και εκατοντάδα (σελ. σχολ. βιβλίου: 41-47)
-
Γ’ Τάξη / Test 28 Όγκος – οπτικοποίηση, εκτίμηση αθροίσματος και διαφοράς (σελ. σχολ. βιβλίου: 68-74)
-
Γ’ Τάξη / Test 29 Πρόσθεση και αφαίρεση τριψήφιων αριθμών με και χωρίς υπερπήδηση – Νοεροί υπολογισμοί και αλγόριθμος (σελ. σχολ. βιβλίου: 75-81)
-
Γ’ Τάξη / Test 30 Αφαίρεση τριψήφιων αριθμών με χάλασμα – Αλγόριθμος (σελ. σχολ. βιβλίου: 82-91)
-
Γ’ Τάξη / Test 31 Επίλυση προβλήματος – Πρόσθεση και αφαίρεση τετραψήφιων αριθμών – Νοεροί υπολογισμοί (σελ. σχολ. βιβλίου: 92-97)
-
Γ’ Τάξη / Test 32 Άλγεβρα – Επίλυση εξισώσεων και πιθανότητες (σελ. σχολ. βιβλίου: 98-103)
-
Γ’ Τάξη / Test 33 Συμμετρία (σελ. σχολ. βιβλίου: 8-14)
-
Γ’ Τάξη / Test 34 Έννοιες χώρου-Οδηγίες κατεύθυνσης με και χωρίς τα σημεία του ορίζοντα (σελ. σχολ. βιβλίου: 15-17)
-
Γ’ Τάξη / Test 35 Υπολογισμός γινομένου με παράγοντα/ες πολλαπλάσιο/α του 10, επίλυση προβλημάτων χρόνου (σελ. σχολ. βιβλίου: 18-23)
-
Γ’ Τάξη / Test 36 Εκτίμηση γινομένου, Νοεροί υπολογισμοί γινομένου με τη χρήση επιμεριστικής ιδιότητας (σελ. σχολ. βιβλίου: 24-30)
-
Γ’ Τάξη / Test 37 Εισαγωγή στον αλγόριθμο του πολλαπλασιασμού, επιμεριστική ιδιότητα στον πολλαπλασιασμό με τριψήφιο παράγοντα, υπολογισμός γινομένου (σελ. σχολ. βιβλίου: 31-40)
-
Γ’ Τάξη / Test 38 Αναγνώριση και ονομασία στερεών, Στερεά-Αποτυπώματα (σελ. σχολ. βιβλίου: 58-67)
-
Γ’ Τάξη / Test 39 Οπτικοποίηση-προβολή στερεών, αναγνώριση εδρών, αναγνώριση και κατασκευή αναπτύγματος του κύβου (σελ. σχολ. βιβλίου: 68-72)
-
Γ’ Τάξη / Test 40 Ατελής Διαίρεση (σελ. σχολ. βιβλίου 8-16)
-
Γ’ Τάξη / Test 41 Στρατηγικές υπολογισμού πηλίκου με τη χρήση της επιμεριστικής ιδιότητας (σελ. σχολ. βιβλίου 17-20)
-
Γ’ Τάξη / Test 42 Διαισθητική εισαγωγή δεκαδικών αριθμών μέσω του νομισματικού συστήματος και μέσω μονάδων μέτρησης του μήκους (σελ. σχολ. βιβλίου 30-39)
-
Γ’ Τάξη / Test 43 Διαισθητική εισαγωγή δεκαδικών αριθμών μέσω μονάδων μέτρησης του μήκους (σελ. σχολ. βιβλίου 40-47)
-
Γ’ Τάξη / Test 44 Εισαγωγή στις πράξεις δεκαδικών αριθμών μέσω του νομισματικού συστήματος (σελ. σχολ. βιβλίου 48-51)
-
Γ’ Τάξη / Test 45 Ώρα (π.μ. και μ.μ.) και χρονική διάρκεια δραστηριοτήτων (σελ. σχολ. βιβλίου 66-76)
-
Γ’ Τάξη / Test 46 Το κλάσμα ως μέρος συνόλου διακριτών στοιχείων (σελ. σχολ. βιβλίου 77-87)
-
Γ’ Τάξη / Test 47 Σύγκριση εναδικών κλασμάτων, κλασμάτων με τον ίδιο αριθμητή και ομώνυμων κλασμάτων (σελ. σχολ. βιβλίου 88-93)
-
Γ’ Τάξη / Test 48 Συμπλήρωση ακέραιας μονάδας (σελ. σχολ. βιβλίου 94-97)
-
Γ’ Τάξη / Test 1 Αισθητοποίηση, σύνθεση, ανάλυση, σύγκριση και σειροθέτηση αριθμών μέχρι το 100 ΔΩΡΕΑΝ (σελ. σχολ. βιβλίου 8-12)
-
Έντυπες Ασκήσεις Μαθηματικών Γ’48 Θέματα
-
Γ-1-Aισθητοποίηση και πράξεις αριθμών μέχρι το 1000 Δωρεάν
-
Γ-2-Σύνθεση, ανάλυση, σύγκριση και σειροθέτηση μέχρι το 1000
-
Γ-3-Αισθητοποίηση, σύνθεση και ανάλυση αριθμών μέχρι το 1000
-
Γ-4-Σύγκριση και σειροθέτηση αριθμών μέχρι το 1000, μοτίβα και εκτίμηση
-
Γ-5-Πρόσθεση και αφαίρεση με υπερπήδηση ή χάλασμα δεκάδας μέχρι το 20
-
Γ-6-Πρόσθεση και αφαίρεση αριθμών μέχρι το 100 με ή χωρίς υπερπήδηση ή χάλασμα δεκάδας
-
Γ-7-Πρόσθεση αριθμών μέχρι το 100, επίλυση προβλήματος μοντελοποίησης με υπερπήδηση δεκάδας
-
Γ-8-Αφαίρεση αριθμών με χάλασμα δεκάδας
-
Γ-9-Μοτίβα πολλαπλασιασμού 2, 5 και 10
-
Γ-10-Μοτίβα πολλαπλασιασμού 2, 3 και 4 (Α)
-
Γ-11-Μοτίβα πολλαπλασιασμού 2, 3 και 4 (B)
-
Γ-12-Εναδικά κλάσματα – Μοτίβα πολλαπλασιασμού 2, 3, 4, 5, 6 και 10
-
Γ-13-Τέλεια και ατελής διαίρεση
-
Γ-14-Μοτίβα – Μοτίβο πολλαπλασιασμού 9
-
Γ-15-Ταξινόμηση και ονομασία τριγώνων ως προς τις γωνιές τους – Αναγνώριση και σύγκριση γωνιών
-
Γ-16-Πολύγωνα
-
Γ-17-Παράλληλες γραμμές – Παραλληλόγραμμα
-
Γ-18-Μοτίβο Πολλαπλασιασμού 7 – Ημερολόγιο
-
Γ-19-Μοτίβο Πολλαπλασιασμού 8 – Λύση προβλήματος
-
Γ-20-Υπολογισμός εμβαδού επιφάνειας
-
Γ-21-Διερεύνηση τύπου υπολογισμού εμβαδού ορθογωνίου – Περίμετρος και εμβαδόν σχημάτων
-
Γ-22-Μη εναδικά κλάσματα-Τετράγωνοι αριθμοί
-
Γ-23-Διατεταγμένα ζεύγη
-
Γ-24-Αισθητοποίηση, σύνθεση και ανάλυση τετραψήφιων αριθμών
-
Γ-25-Σύγκριση και σειροθέτηση τετραψήφιων αριθμών
-
Γ-26-Μάζα-Χωρητικότητα
-
Γ-27-Στρογγυλοποίηση αριθμών στην πλησιέστερη δεκάδα _ εκατοντάδα
-
Γ-28-Όγκος _ εκτίμηση αθροίσματος και διαφοράς
-
Γ-29-Πρόσθεση και αφαίρεση τριψήφιων αριθμών με και χωρίς υπερπήδηση
-
Γ-30-Αφαίρεση τριψήφιων αριθμών με χάλασμα-Αλγόριθμος
-
Γ-31-Επίλυση προβλήματος
-
Γ-32-Επίλυση εξισώσεων _ Πιθανότητες
-
Γ-33-Συμμετρία
-
Γ-34-Οδηγίες Κατεύθυνσης
-
Γ-35-Υπολογισμός γινομένου πολλαπλάσιο_α του 10 Επίλυση προβλημάτων χρόνου
-
Γ-36-Εκτίμηση γινομένου _ Νοεροί υπολογισμοί γινομένου
-
Γ-37-Εισαγωγή στον αλγόριθμο του πολλαπλασιασμού _ Πολλαπλασιασμός με τριψήφιο παράγοντα
-
Γ-38-Αναγνώριση και ονομασία στερεών _ Αποτυπώματα
-
Γ-39-Αναγνώριση εδρών _ Αναγνώριση και κατασκευή αναπτύγματος του κύβου
-
Γ-40-Ατελής Διαίρεση
-
Γ-41-Στρατηγικές υπολογισμού πηλίκου με τη χρήση της επιμεριστικής ιδιότητας
-
Γ-42-Διαισθητική εισαγωγή δεκαδικών αριθμών, μέσω του νομισματικού συστήματος και μέσω μονάδων μέτρησης του μήκους
-
Γ-43-Διαισθητική εισαγωγή δεκαδικών αριθμών, μέσω μονάδων μέτρησης του μήκους
-
Γ-44-Εισαγωγή στις πράξεις δεκαδικών αριθμών, μέσω του νομισματικού συστήματος
-
Γ-45-Ώρα _ Διάρκεια
-
Γ-46-Το κλάσμα ως μέρος συνόλου διακριτών στοιχείων
-
Γ-47-Σύγκριση εναδικών κλασμάτων, κλασμάτων με τον ίδιο αριθμητή και ομώνυμων κλασμάτων
-
Γ-48-Συμπλήρωση ακέραιας μονάδας
-
Γ-1-Aισθητοποίηση και πράξεις αριθμών μέχρι το 1000 Δωρεάν
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης Γ’27 Κουίζ
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 1 ΔΩΡΕΑΝ
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 1
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 2
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 3
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 4
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 5
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 6
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 7
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 8
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 9
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 10
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 11
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 12
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 13
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 14
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 15
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 16
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 17
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 18
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 19
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 20
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 21
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 22
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 23
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 24
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 25
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 26
-
Ασκήσεις Νοημοσύνης / Γ’ Τάξη / Test 1 ΔΩΡΕΑΝ
-
ΜΔ102 – Ασκήσεις Προετοιμασίας Μαθηματικών Διαγωνισμών Γ’ – Δ’21 Κουίζ
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 1 ΔΩΡΕΑΝ
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 1
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 2
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 3
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 4
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 5
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 6
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 7
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 8
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 9
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 10
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 11
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 12
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 13
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 14
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 15
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 16
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 17
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 18
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 19
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 20
-
Προετοιμασία Για Διαγωνισμούς/Γ-Δ’ Τάξη/Test 1 ΔΩΡΕΑΝ
Notice: Undefined offset: 0 in /var/www/vhosts/beeinstein.com.cy/httpdocs/wp-content/themes/buddyboss-theme/learndash/ld30/learndash-sidebar.php on line 143
Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/vhosts/beeinstein.com.cy/httpdocs/wp-content/themes/buddyboss-theme/learndash/ld30/learndash-sidebar.php on line 143
Notice: Undefined offset: 0 in /var/www/vhosts/beeinstein.com.cy/httpdocs/wp-content/themes/buddyboss-theme/learndash/ld30/learndash-sidebar.php on line 143
Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/vhosts/beeinstein.com.cy/httpdocs/wp-content/themes/buddyboss-theme/learndash/ld30/learndash-sidebar.php on line 143
Notice: Undefined offset: 0 in /var/www/vhosts/beeinstein.com.cy/httpdocs/wp-content/themes/buddyboss-theme/learndash/ld30/learndash-sidebar.php on line 143
Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/vhosts/beeinstein.com.cy/httpdocs/wp-content/themes/buddyboss-theme/learndash/ld30/learndash-sidebar.php on line 143
Notice: Undefined offset: 0 in /var/www/vhosts/beeinstein.com.cy/httpdocs/wp-content/themes/buddyboss-theme/learndash/ld30/learndash-sidebar.php on line 143
Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/vhosts/beeinstein.com.cy/httpdocs/wp-content/themes/buddyboss-theme/learndash/ld30/learndash-sidebar.php on line 143
Περίληψη Κουίζ
0 των 25 Ερωτήσεων ολοκληρώθηκαν
Ερωτήσεων:
Πληροφορίες
Έχετε ήδη ολοκληρώσει την Κουίζ στο παρελθόν. Ως εκ τούτου, δεν μπορείτε να το ξεκινήσετε ξανά.
Κουίζ φορτώνει…
Πρέπει να συνδεθείτε ή να εγγραφείτε για να ξεκινήσετε την Κουίζ.
Πρέπει πρώτα να συμπληρώσετε τα εξής:
Αποτελέσματα
Αποτελέσματα
0 από 25 Ερωτήσεων απαντήθηκαν σωστά
Ο χρόνος σας:
Ο χρόνος παρήλθε
Απαντήσατε 0 από 0, (0)
Κερδισμένος(-οι) Πόντος(-οί): 0 0, (0)
0 Δοκίμιο(α) σε εκκρεμότητα (Πιθανά σημεία: 0)
Κατηγορίες
- Δεν κατηγοριοποιούνται 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- Τρέχουσα
- Υπό Αξιολόγηση
- Απαντημένες
- Σωστό
- Εσφαλμένο
-
Ερώτησης 1 25
1. Ερώτησης
1. Ποιος αριθμός πρέπει να μπει στη θέση του ερωτηματικού;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 2 25
2. Ερώτησης
2. Ποιος αριθμός είναι κατά 9 δεκάδες μικρότερος από το διπλάσιο του αριθμού 440;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 3 25
3. Ερώτησης
3. Κατά πόσο θα μικρύνει ο αριθμός 1.704 αν αλλάξουμε αμοιβαία θέση στα ψηφία 4 και 7;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 4 25
4. Ερώτησης
4. Ποιο κομμάτι δεν χρησιμοποιήσαμε για να κατασκευάσουμε το μεγάλο τετράγωνο;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 5 25
5. Ερώτησης
5. Πόσοι αριθμοί μικρότεροι του 100 είναι κατά 10 μεγαλύτεροι ενός περιττού αριθμού;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 6 25
6. Ερώτησης
6. Ποιο από τα παρακάτω σχήματα δεν θα χρησιμοποιήσουμε για να καλύψουμε πλήρως το λευκό τμήμα του τετραγώνου;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 7 25
7. Ερώτησης
7. Ποιο είναι το υπόλοιπο της διαίρεσης ανάμεσα στο άθροισμα 16 + 16 + 16 + 16 = και του 4;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 8 25
8. Ερώτησης
8. Το άθροισμα των ψηφίων ενός τετραψήφιου αριθμού είναι το 4. Ποιο από τα παρακάτω θα μπορούσε να είναι το γινόμενο των ψηφίων του;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 9 25
9. Ερώτησης
9. Πόσο μικρότερο είναι το γινόμενο 98 x 111 από το γινόμενο 101 x 111;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 10 25
10. Ερώτησης
10. Η Ελένη και η Σοφία έπαιξαν με την ομάδα του σχολείου τους σε ένα αγώνα καλαθοσφαίρισης. Όλα τα σουτ της Ελένης ήταν για 2 πόντους και ήταν εύστοχα. Όλα τα σουτ της Σοφίας ήταν για 3 πόντους και ήταν εύστοχα. Αν η Ελένη πέτυχε τους διπλάσιους πόντους από τη Σοφία, ποιο από τα παρακάτω δεν θα μπορούσε να είναι το άθροισμα των πόντων που πέτυχαν και τα δύο κορίτσια μαζί;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 11 25
11. Ερώτησης
11. Πόσα τρίγωνα υπάρχουν στο παρακάτω σχήμα;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 12 25
12. Ερώτησης
12. Ποιος από τους παρακάτω αριθμούς βρίσκεται ανάμεσα στα κλάσματα ¼ και ¾;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 13 25
13. Ερώτησης
13. Ποιο κομμάτι λείπει από το παρακάτω μοτίβο;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 14 25
14. Ερώτησης
14. Ποιο είναι το άθροισμα των ψηφίων που λείπουν στην παρακάτω πρόσθεση;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 15 25
15. Ερώτησης
15. Ποιο σχήμα δείχνει πώς θα φαίνεται από ψηλά η παρακάτω κατασκευή;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 16 25
16. Ερώτησης
16. Ποιο από τα παρακάτω τετράγωνα πρέπει να μπει στη θέση του ερωτηματικού;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 17 25
17. Ερώτησης
17. Παρατήρησε την αριθμογραμμή. Ποιος αριθμός πρέπει να μπει στη θέση του ερωτηματικού;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 18 25
18. Ερώτησης
18. Σύμφωνα με τις παρακάτω ζυγίσεις ποια σφαίρα είναι η βαρύτερη;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 19 25
19. Ερώτησης
19. Ποιο από τα παρακάτω σχήματα έχει το μεγαλύτερο εμβαδόν;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 20 25
20. Ερώτησης
20. Το γινόμενο τριών διαδοχικών ακέραιων αριθμών είναι το 120. Ποιος είναι ο επόμενός τους αριθμός;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 21 25
21. Ερώτησης
21. Ποιο είναι το αποτέλεσμα;
(81 : 9) x (42 : 7) =
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 22 25
22. Ερώτησης
22. H οικογένεια του Νικόλα ραβδίζει τις ελιές στο χωράφι της. Έως τώρα έχει ραβδίσει τα δέντρα που βρίσκονται μέσα στον κύκλο αλλά έξω από το τετράγωνο. Πόσα δέντρα πρέπει να ραβδίσουν ακόμη;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 23 25
23. Ερώτησης
23. Η Ελένη παίζει ένα παιχνίδι γνώσεων. Για κάθε σωστή απάντηση διπλασιάζει τους πόντους της. Για κάθε λανθασμένη χάνει τους μισούς. Αν ξεκίνησε με 120 πόντους ποιο από τα παρακάτω θα μπορούσε να είναι το σκορ της μετά από 3 ερωτήσεις;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 24 25
24. Ερώτησης
24. Ο κ. Νικήτας έχει στο αγρόκτημά του ίσο αριθμό από κότες και πρόβατα. Αν όλα μαζί αυτά τα ζώα έχουν 240 πόδια, πόσες είναι οι κότες;
ΣωστόΕσφαλμένο -
Ερώτησης 25 25
25. Ερώτησης
25. Ο Δημήτρης έριξε ακόμη 2 βολές στον στόχο. Ποιο από τα παρακάτω δεν θα μπορούσε να είναι το συνολικό σκορ του;
ΣωστόΕσφαλμένο